Dat was mijn moeder hoor, had je maar niet zo veel moeten zuipenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik heb dingen met je zusje gedaan die jij niet gedaan hebt.
Oké thanks. Vroeg het me ineens af.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:34 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Andere kankers metastaseren wel vaak naar de lymfen, maar zomaar in het wilde weg lymfeklierkanker komt niet bar veel voor (geloof ik).
Mijn papa is helemaal niet rijk, hij geeft al zn geld heel hard uit! Maar hij is wel de liefste van de heeeeeeeele wereldquote:Op donderdag 16 september 2010 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar is je vader zeker te rijk voor he?
nom nom nom, waar?quote:
Ja maar de overlevingskansen zijn zeer goed geloof ik, bij Hodgkin iig. Bij NHL weet ik het niet meerquote:Op donderdag 16 september 2010 23:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
3-5% van alle kanker lees ik net, dat is op zich niet amper. De kans is wel erg klein als je jong bent en niet immunogecomprommiteerd.
Dan ben jij mijn zusje!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn papa is helemaal niet rijk, hij geeft al zn geld heel hard uit! Maar hij is wel de liefste van de heeeeeeeele wereld
Boeken moet ik zelf betalen..quote:Op donderdag 16 september 2010 23:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Betaal je daar dan ook alles zelf voor?
Ik niet, en daarom gaat alles naar mijn ouders.
Stop tryin' dudequote:Op donderdag 16 september 2010 23:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan ben jij mijn zusje!![]()
ieeeeeel, ik ben verliefd op mijn zusje
Ik veel zuipen? Je kent mee geeneens mangquote:Op donderdag 16 september 2010 23:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat was mijn moeder hoor, had je maar niet zo veel moeten zuipen
Station?quote:
Hij geeft het dus allemaal aan jou uit?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn papa is helemaal niet rijk, hij geeft al zn geld heel hard uit! Maar hij is wel de liefste van de heeeeeeeele wereld
Zijn de hints te duidelijk?quote:
Dan was jij dus niet die kerel die mijn ma geneukt had en toen in de klerenkast had gepoeptquote:Op donderdag 16 september 2010 23:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik veel zuipen? Je kent mee geeneens mang
Hints?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn de hints te duidelijk?
Oei.quote:
Ouders en tactisch.. zonder ontkenning kom je dat niet vaak in 1 zin tegenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn papa is niet rijk én niet de liefste van de wereld. Mama wel. Niet rijk, wel de liefste. Niet de meest tactische though.
Ben ik gister langs gelopenquote:
Ik wel!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bart heb je Oh Oh Cherso gezien?
Oneens.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ouders en tactisch.. zonder ontkenning kom je dat niet vaak in 1 zin tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |