Hij is leuk om naar de kijken, maar verder vind ik het eigenlijk maar een kontenlikker. Waarom die 2 nog helpen terwijl hij weet hoe lui ze zijn en dat hij er misschien niet meer bij in 1 kamp hoeft?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:54 schreef Kleurdoos het volgende:
o en anthony om naar te kijken... wel attent van m dat ie die vlaamsche petatten door de kuil sleept
Is het echt zo erg met je?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:48 schreef padlarf het volgende:
Nice![]()
Is het trouwens normaal dat er extra bloed naar mijn piemel stroomt als Tatiana in beeld is?
5 al goedquote:Op donderdag 23 september 2010 20:56 schreef .aeon het volgende:
Maxime, Dennis, Sebastiaan, Sugar, Regina, Saar en Zsofi in een team please!
Dat is iig leukquote:Op donderdag 23 september 2010 20:58 schreef zoem het volgende:
Nienke zit weer met Sergio opgescheept![]()
Want?quote:Op donderdag 23 september 2010 20:58 schreef PhalanX het volgende:
oh oh oh John, dat gaat je je kop kosten...
2. Anthony en Sugar. Wel de twee sterksten.quote:
met die vetzak wil dat niets zeggen... en met die vetzak bedoel ik Sergio... of Iwijn... of eigenlijk allebeiquote:Op donderdag 23 september 2010 20:59 schreef marcodej het volgende:
Alleen Sebastiaan is de lul? Hoewel, die is nu de sterkste in zijn kamp.
John he? Zier er idd smerig uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:00 schreef henkde_j het volgende:
Waarom ligt die tepel van die ene dude er bijna af?
quote:Op donderdag 23 september 2010 21:02 schreef PhalanX het volgende:
macho Iwein... niemand die dat gelooft, misschien in zijn derde kin
Zn fanatisme deze uitzending is inderdaad niet zo vreemd.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
John zal wel gaan matten zo. Was op de tennisbaan ook niet zo netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |