Ik verslikte me. Dat gebeurt die fat fuck nooit.quote:
Sergioquote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef Naamah het volgende:
Echt.. wat een enorme zák. Bah. En dat denk ik niet vaak van iemand.
Die man is echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef GodfatherNL het volgende:
Hij ziet 'r wel uit als 'n vriendelijke buurman als 'k die gozer zo zie staan.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef Lurk_Kloon het volgende:
expeditie robinson![]()
oh oh cherso
jij kijkt niet of je begrijpt niets van het programma.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef Salmiak het volgende:
Vrouwen in Expeditie Robinson![]()
![]()
![]()
Verpesten de hele show, liggen alleen maar een beetje op het strand complotten te maken.
achterbakse wijven
Sergio houdt de sfeer erin.... dus.... met je dikke botte lijf rondlopen, stomme nummers zingen, een complot smeden, en totaal geen reed uitvoeren is nieuw Nederlands voor de sfeer leuk houden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:59 schreef aeque het volgende:
Het leukste is dat het eruit stemmen van Kim groot in beeld kwam en daarmee bedoel ik wat er van te voren afgesproken is. Maar blijkbaar hebben de dames ook iets afgesproken door Sugar er bijna uit te stemmen. Maar daar hoor ik dan weer niemand over.
En Sergio is verschrikkelijk? Ik vind dat hij tenminste nog een beetje z'n best doet om de sfeer leuk te houden.
En dan komt die verschrikkelijke heks Nienke dat wel even verpesten.
Zij is pas verschrikkelijk. Vies nep wijf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sergioquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:31 schreef Softfeel het volgende:
Sergio is gewoon een uitgekookte belg..
Hij moet er gewoon uit als het op overleven neer komt verliest hij direct..
hij denkt alleen maar andere doen het wel..
hij kan gewoon niets..
al hoop ik wel dat die fijne Saar erin blijft..
Ja want die voegde ook zoveel toe met haar gezeik en zwakke houding.quote:
Ze was er volgens amper een dag en ze vond het al te zwaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja want die voegde ook zoveel toe met haar gezeik en zwakke houding.
SergioVieze dikke kut Belg.
Ja, gezeik dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:46 schreef Lesley-91 het volgende:
[..]
Ze was er volgens amper een dag en ze vond het al te zwaarhaar lichaam had geen energie meer over
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef Lurk_Kloon het volgende:
expeditie robinson![]()
oh oh cherso
Helmaal mee eens!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:31 schreef Softfeel het volgende:
Sergio is gewoon een uitgekookte belg..
Hij moet er gewoon uit als het op overleven neer komt verliest hij direct..
hij denkt alleen maar andere doen het wel..
hij kan gewoon niets..
al hoop ik wel dat die fijne Saar erin blijft..
Dat is in deze juist omgekeerd, in het kamp met de nl vrouwen zijn die allemaal had aan het werk en de belgische luie varkens zitten op hun reet en doen aan complottenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef Salmiak het volgende:
Vrouwen in Expeditie Robinson![]()
![]()
![]()
Verpesten de hele show, liggen alleen maar een beetje op het strand complotten te maken.
achterbakse wijven
dit vat het topic wel goed samen ja!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:28 schreef seto het volgende:
Mensen die zich serieus druk maken om zoiets neps als Expeditie Robinson
met dr dikke tettenquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:46 schreef wise het volgende:
ik zag toevallig gister een stukje, en die Saar zat er bij als wijdbeens report
quote:
Ik kan niet wachten tot Twee Voor Twaalf weer begint!quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
Expeditie Robinson, wat een crap programma.
Waar / wanneer is dat gebeurd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:03 schreef mrPanerai het volgende:
Ach Sergio valt wel mee....Iwein Segers is zo triest....Hoe triest ben je als cabaretierwanneer je letterlijk grappen steelt van Hans Teeuwen en die in je show verwerkt?![]()
![]()
![]()
Dan ga je toch je geld terug vragen aan de kassa.
Dus als ik mijn mening geef komt het in de VanDale? Cool.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:59 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Sergio houdt de sfeer erin.... dus.... met je dikke botte lijf rondlopen, stomme nummers zingen, een complot smeden, en totaal geen reed uitvoeren is nieuw Nederlands voor de sfeer leuk houden.
Zal het even doorgeven aan VanDale
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:21 schreef xChar het volgende:
[..]
Helmaal mee eens!
Ik heb het helemaal niet zo met Belgen in het algemeen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |