quote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zei het toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hou ook niet van Nederlandse muziekquote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef tdrone het volgende:
ik moet zeggen dat ik normaal helemaal niet van nederlandstalige muziek ben maar het nog niet eens zo slecht vond..
ik vind het wel raar dat ze het nu nog naar engels gaan vertalen, dat ze het dan meteen in het engels gedaan hadden
De jeetjes hè...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef tdrone het volgende:
ik moet zeggen dat ik normaal helemaal niet van nederlandstalige muziek ben maar het nog niet eens zo slecht vond..
ik vind het wel raar dat ze het nu nog naar engels gaan vertalen, dat ze het dan meteen in het engels gedaan hadden
Dat zei ik idd gister ook in het topic. Want je moet wel een liedje kiezen, maar ze gaan er van alles aan veranderenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef tdrone het volgende:
Jemig héquote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Lutte het volgende:
De verhouding reacties/views van dit topic!
Ik zie mijzelf roordquote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef tdrone het volgende:
zie jij jezelf rood HT? ik mezelf blauw en TS geel
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zie mijzelf roordEerst had ik donkergrijs, maar toen kon ik niet meer lezen als een post geëdit was
vrienjes is met abo?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
Ik heb mezelf oranje, vriendjes lichter tint oranje en TS op oranje na wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |