En laat ik daar nou helemaal nooit komen!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vind dat altijd handig in KLB en WGR dat TS een kleurtje heeft
Ben ik een vriendje?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
Ik heb mezelf oranje, vriendjes lichter tint oranje en TS op oranje na wit
jij hebt maar 2 forums in de index staanquote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En laat ik daar nou helemaal nooit komen!
Nu wel.quote:
Kloptquote:Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij hebt maar 2 forums in de index staan
Jeej!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu wel.
Ik heb standaard Lutte en als iemand (negatief) opvalt dan doe ik die ff vriendje maken zodat het opvalt
benny ik weet dat ik heel irritant ben maar hoe ver ben je met tvoh pronoquote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu wel.
Ik heb standaard Lutte en als iemand (negatief) opvalt dan doe ik die ff vriendje maken zodat het opvalt
Die heb ik er alweer ingezetquote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
benny ik weet dat ik heel irritant ben maar hoe ver ben je met tvoh prono
oh en Benny en Lutte, HT heeft jullie subforum verborgen
Daar meot ik me nog ff mee bezig houdenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
benny ik weet dat ik heel irritant ben maar hoe ver ben je met tvoh prono
oh en Benny en Lutte, HT heeft jullie subforum verborgen
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu wel.
zal wel veel gereken zijn enzo..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar meot ik me nog ff mee bezig houden.
Komt van de week
Als ik moet helpen moet je het zeggen he, jij hebt al genoeg aan je hoofd en ik doe toch niet meer mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar meot ik me nog ff mee bezig houden.
Komt van de week
Valt wel mee.quote:
Dat komt wel goedquote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik moet helpen moet je het zeggen he, jij hebt al genoeg aan je hoofd en ik doe toch niet meer mee.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:50 schreef Lutte het volgende:
34 ongelezen mails op mijn gmail, 65 op mijn privémail.
Ik moest een beetje huilenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:50 schreef Lutte het volgende:
34 ongelezen mails op mijn gmail, 65 op mijn privémail.
Tuurlijk... altijdquote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef Michhas het volgende:
Is er hier nog ruimte voor een Michhas?
YEAH!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef Michhas het volgende:
Is er hier nog ruimte voor een Michhas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |