Dit is de Klaagbaak slimmerik.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:57 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Als je ze niet mag waarom besteed je dan aandacht aan een hele OP ?
ja ze slaan vrouwen omdat ze daar geen manieren kennen;)quote:Op donderdag 16 september 2010 19:58 schreef fratsman het volgende:
TS is in elkaar geslagen door een Friese boer.
Daarom juist dan gaat het failliet en het zit dan nog niet in de EU want dat duurt altijd effe en dan gaan ze allemaal emigreren en dan kopen wij het gewoon weer op en dan gaan we er met z'n alle op stampenquote:Op donderdag 16 september 2010 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is niet levensvatbaar als land. Er wonen alleen maar boeren.
Er bestaan hier al 100k topics over, ga wat meer lurken voordat je zulke topics maakt.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:58 schreef Sparklehorse het volgende:
[..]
ja ze slaan vrouwen omdat ze daar geen manieren kennen;)
Dat willen we helemaal niet, sukkel. Je gaat in Friesland never nooit een meerderheid vinden voor onafhankelijkheid.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:55 schreef Sparklehorse het volgende:
zelf willen ze blijkbaar een Republik Fryslan...
Nee, ook dat willen we niet.quote:ze willen perse een speciale status
Alsof het belangrijk is wat een of andere PVV'er die in zijn rijtjeshuis zit te kankeren op alles wat anders is van mij vindt.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:55 schreef Sparklehorse het volgende:
Wij willen ze niet en zelf willen ze blijkbaar een Republik Fryslan... nou, laat ze toch lekker? Dat onverstaanbaare kuttaaltje is toch niet om aan te horen, er wonen alleen maar zwartekousenboeren en ze willen perse een speciale status, rot dan toch lekker op?
Eens.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:00 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Er bestaan hier al 100k topics over, ga wat meer lurken voordat je zulke topics maakt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:01 schreef Danielion het volgende:
Groningen misschien opnemen tot hun Republiek. Daar zit een gasbel.
Laat Twente er even buiten jaquote:Op donderdag 16 september 2010 19:59 schreef Haque het volgende:
Zet dan gewoon meteen Brabant en Limburg bij in de OP
ohja, en twente
Voor het eerst dat ik het met LFV eens benquote:Op donderdag 16 september 2010 20:00 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dat willen we helemaal niet, sukkel. Je gaat in Friesland never nooit een meerderheid vinden voor onafhankelijkheid.
[..]
Nee, ook dat willen we niet.
Schattig, waarschijnlijk heb je pas net 4chan ontdekt en zit je te giechelen om de faal die /b/ heet. NO WIMINZ ON TEH INTERNETZ LOL.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:59 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Een vrouw die probeert te internetbazen , erg pragmatische faal.
Waar dan in Friesland? Ik heb het nog niet ontdekt (Ljouwert)quote:
Heerenveen.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Waar dan in Friesland? Ik heb het nog niet ontdekt (Ljouwert)
VVD-er, schatje.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:01 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Alsof het belangrijk is wat een of andere PVV'er die in zijn rijtjeshuis zit te kankeren op alles wat anders is van mij vindt.
Nederland is hartstikke gek als ze Brabant af zou stoten, al het goede is in Brabant beter voorradig dan in de meeste andere provincieën.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:59 schreef Haque het volgende:
ohja, en twente
Dus je salaris ligt hoger dan 4K per maand? Of je snapt niet wat voor gevolgen je stemgedrag heeft gehad. Beetje inteliegendt type stemt GLquote:
Aah wat lief, provinciaaltje in de grote stadquote:Op donderdag 16 september 2010 20:05 schreef dabadbass het volgende:
TS is zelf Fries en probeert (zoals hier te lezen lukt dat nog niet erg goed: Bang in het Amsterdamse verkeer ), te integreren bij in de Randstad
Logisch ook, want wat ik postte was niet mijn mening, doch simpelweg een feit. Friezen willen geen onafhankelijkheid, punt. Dat Friesland onafhankelijkheid zou nastreven is een Westers hersenspinsel.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:07 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het met LFV eens ben
Euhm, volgens mij is Gelderland dat....quote:Op donderdag 16 september 2010 20:09 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Het is bijv. de provincie met de grootste welvaart,
jij bent iemand die vind dat het andersom wel mag maar als de man het vrouwtje terug slaat de vrouw dan gaat miepen ?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:58 schreef Sparklehorse het volgende:
[..]
ja ze slaan vrouwen omdat ze daar geen manieren kennen;)
Groen Links is een hypocriete kut partij. En je kan stellen dat ik wel welgesteld ben ja, anders had ik niet mijn eigen woning in Amsterdam.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:10 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Dus je salaris ligt hoger dan 4K per maand? Of je snapt niet wat voor gevolgen je stemgedrag heeft gehad. Beetje inteliegendt type stemt GL
quote:
En een LOI thuis studie is niet hoog opgeleid.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:27 schreef Sparklehorse het volgende:
Ik ben hoogopgeleid en ben het vaak eens met Wilders. De Islam is nou eenmaal een probleem in dit land, en de Marokkaantjes ook.
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
jij bent iemand die vind dat het andersom wel mag maar als de man het vrouwtje terug slaat de vrouw dan gaat miepen ?
Want ik doe en LOI studie. Leuk dat jullie mij af proberen te kraken zonder ook maar iets te weten. Snaveltjes toe kindertjes.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:14 schreef Skazminko het volgende:
[..]
[..]
En een LOI thuis studie is niet hoog opgeleid.
Doe jij niet precies hetzelfde met een hele provincie?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:16 schreef Sparklehorse het volgende:
[..]
Leuk dat jullie mij af proberen te kraken zonder ook maar iets te weten.
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:16 schreef Sparklehorse het volgende:
[..]
Want ik doe en LOI studie. Leuk dat jullie mij af proberen te kraken zonder ook maar iets te weten. Snaveltjes toe kindertjes.
Welgesteld zonder rijbewijs?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:14 schreef Sparklehorse het volgende:
[..]
Groen Links is een hypocriete kut partij. En je kan stellen dat ik wel welgesteld ben ja, anders had ik niet mijn eigen woning in Amsterdam.
Dat blijkt anders nergens uit.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:19 schreef Sparklehorse het volgende:
Trouwens, ik weet wel wat over Friesland he
En Brabant. En Zeeland. En al die boeren uit het oosten.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef Sinnie het volgende:
Gewoon samenvoegen met België/Limburg en daar een apart land van maken. Niemand verstaat ze en het kan niemand een flikker schelen wat ze proberen te zeggen
Eigen woning in de Bijlmer zeker?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:14 schreef Sparklehorse het volgende:
[..]
Groen Links is een hypocriete kut partij. En je kan stellen dat ik wel welgesteld ben ja, anders had ik niet mijn eigen woning in Amsterdam.
Anders steken we gewoon Holland en Utrecht af, en duwen dat richting de UK. Volgens mij is dat nog het bestequote:Op donderdag 16 september 2010 20:21 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
En Brabant. En Zeeland. En al die boeren uit het oosten.
Klasse ideequote:Op donderdag 16 september 2010 20:24 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Anders steken we gewoon Holland en Utrecht af, en duwen dat richting de UK. Volgens mij is dat nog het beste
we delen dezelfde gedachtenquote:
Je kan er wel een hek omheen pleuren en er gewoon al het uitschot van de wereld instoppenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:28 schreef trolololo het volgende:
Waarom gebruiken we Friesland niet als vuilstortplaats of als plaats om uranium op te werken?
ONEE
Daar hebben we Ijsland voor
Denk dat maarquote:Op donderdag 16 september 2010 20:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Eigen woning in de Bijlmer zeker?
Omhooggevallen wijven hebben we hier al genoegquote:
Als hij in de Bijlmer had gewoond was zijn reactie waarschijnlijk "GroenLinksquote:Op donderdag 16 september 2010 20:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Eigen woning in de Bijlmer zeker?
Ja graag. Worden we groter en machtiger. Een nog grotere Nederlandstalige meerderheid (en Friestalige aanvulling) die Nederlandse assertiviteit heeft meegekregen. Dat zou handig zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:21 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
En Brabant. En Zeeland. En al die boeren uit het oosten.
Als hij in de Bijlmer had gewoond had hij niet geweten wat GroenLinks wasquote:Op donderdag 16 september 2010 20:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als hij in de Bijlmer had gewoond was zijn reactie waarschijnlijk "GroenLinks" geweest.
En dat Steenkolenengels, niet te vergeten. In de Europese Raad moeten speciale tolken dat Nederlands Engels ontcijferen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef hbc het volgende:
Wat trouwens helemaal niet is te verstaan is; echt zeeuws/ limburgs en dat replica turks/marrokaans wat sommige whities proberen
Waarom moet het dan weer zo nodig in je naam vermeld worden? Ik zie zelden mensen uit andere provincies paraderen met hun provincie, alleen Friezen met hun stomme vlag en taaltje.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:00 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dat willen we helemaal niet, sukkel. Je gaat in Friesland never nooit een meerderheid vinden voor onafhankelijkheid.
[..]
Nee, ook dat willen we niet.
Mijn nickname is er puur om te provoceren. Immers, 99% van de Fok!ers heeft een hekel aan linksen, Friezen en vegetariërs. Kijk maar eens waar de meeste topics in KLB over gaan.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom moet het dan weer zo nodig in je naam vermeld worden? Ik zie zelden mensen uit andere provincies paraderen met hun provincie, alleen Friezen met hun stomme vlag en taaltje.
i want that roma's free to do what the wantquote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef Danielion het volgende:
[..]
En dat Steenkolenengels, niet te vergeten. In de Europese Raad moeten speciale tolken dat Nederlands Engels ontcijferen.
a. Ik mis "Christelijke".quote:Op donderdag 16 september 2010 21:19 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Mijn nickname is er puur om te provoceren. Immers, 99% van de Fok!ers heeft een hekel aan linksen, Friezen en vegetariërs. Kijk maar eens waar de meeste topics in KLB over gaan.
Ik zie mij nergens een 'stomme vlag en taaltje' gebruiken trouwens?
Generalisering -100quote:Op donderdag 16 september 2010 21:22 schreef Skylark. het volgende:
b. Genoeg Friezen die dat wel hebben.
Zoals ik.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
a. Ik mis "Christelijke".
b. Genoeg Friezen die dat wel hebben.
Alsof ze in Brabant zo raar pratenquote:Op donderdag 16 september 2010 19:59 schreef Haque het volgende:
ohja, en twente
Iedereen heeft wel een accentjequote:Op donderdag 16 september 2010 21:24 schreef Koenani het volgende:
[..]
Alsof ze in Brabant zo raar praten![]()
Kijk dan naar De Haag Amstertam en Rottadam
als brabants een dialect is, mensen zijn echt wereldvreemd tegenwoordig..quote:Op donderdag 16 september 2010 21:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een accentjeDat is iets anders dan een dialect.
QFTquote:Op donderdag 16 september 2010 21:31 schreef hbc het volgende:
De meeste mensen zijn jaloers op friesland, alleen komen ze daar pas achter dat ze in de 30/40 zijn en ze graag willen verhuizen naar het noorden waar je nog;
- filevrij ergens kan aankomen
- de buurman kent
- weinig 'zwart' volk hebt
- na 10 uur alleen over de straat kan
de meeste die friesland bashen zijn studentjes die de kringen van de het potschijten nog op de kont hebben![]()
Tsja alles beter dan 5 miljoen km reizen voor een supermarktquote:Op donderdag 16 september 2010 21:40 schreef FF_Serieus het volgende:
Ik proef hier pure jaloezie vanuit de verziekte (stank, overbevolking, cultuurverrijkers, files, uitzicht op blinde muren etc.) randstad; dan is deze vuilspuwerij wel even lekker, hè?
overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 16 september 2010 21:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Tsja alles beter dan 5 miljoen km reizen voor een supermarkt
Inderdaad!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Logisch ook, want wat ik postte was niet mijn mening, doch simpelweg een feit. Friezen willen geen onafhankelijkheid, punt. Dat Friesland onafhankelijkheid zou nastreven is een Westers hersenspinsel.
En waar houd jij dan van? klikquote:Op donderdag 16 september 2010 21:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Tsja alles beter dan 5 miljoen km reizen voor een supermarkt
Doe maar oranjekoek!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:24 schreef Dikke_Henk het volgende:
gezellig hier, iemand nog appelgebak ?
Dat is te merken anders had je dat niet gezegdquote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef tralalala het volgende:
Friesland![]()
Super vriendelijke mensen![]()
Mooiste provincie van Nederland![]()
Rustige wegen![]()
En ik kom zelf niet eens uit Friesland.
Hoezo niet.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:02 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat is te merken anders had je dat niet gezegd
Er wonen lijkt me niks nee...quote:Op donderdag 16 september 2010 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je er woonde wist je hoe kut het was
en net zit je het nog op te hemelen alsof het zo fantastisch isquote:Op donderdag 16 september 2010 22:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Er wonen lijkt me niks nee...
ach... Woon jij in Friesland?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je er woonde wist je hoe kut het was
nee maar mijn oma welquote:Op donderdag 16 september 2010 22:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ach... Woon jij in Friesland?
Is het nou echt leuk om met paard en wagen naar de dichtsbijzijnde supermarkt 25 kilometer verderop een pak suiker te halen?quote:
Klinkt allemaal leuk, maar het gebrek aan riolering bijvoorbeeld is toch een flink minpunt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:31 schreef hbc het volgende:
De meeste mensen zijn jaloers op friesland, alleen komen ze daar pas achter dat ze in de 30/40 zijn en ze graag willen verhuizen naar het noorden waar je nog;
- filevrij ergens kan aankomen
- de buurman kent
- weinig 'zwart' volk hebt
- na 10 uur alleen over de straat kan
de meeste die friesland bashen zijn studentjes die de kringen van de het potschijten nog op de kont hebben![]()
Niks mis mee.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en net zit je het nog op te hemelen alsof het zo fantastisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |