Gipsplaatje er tegenaan!quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben nu een wandje aan het zetten.
Komt vast door Pownedquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een plaat die pas negen keer is gedraaid NU AL MH??? Is er iemand wakker bij 3FM?
Er is gewoonweg niet zoveel goede muziek uit, dus dan is de keuze beperkt en moeten ze wel... en daarbij is het ook gewoon terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een plaat die pas negen keer is gedraaid NU AL MH??? Is er iemand wakker bij 3FM?
Dat ze - om maar es goede muziek te noemen - Arcade Fire dan ook es overdag beginnen te draaien in plaats van ALWEER die fucking Caro Emerald. Of die kut van een Jacqueline.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is gewoonweg niet zoveel goede muziek uit, dus dan is de keuze beperkt en moeten ze wel... en daarbij is het ook gewoon terecht natuurlijk.
Neuh.quote:Of is er volgens jou soms weer een platenbaas met een zak geld binnen komen lopen?
Een gemis in het hedendaagsche televisielandschap.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:50 schreef alors het volgende:
As the world turns stopt![]()
Ik heb nog voor een maand afleveringen staan op mijn pc, dan is het echt voorbij
quote:
Volgens mij is ze anders best knap, geile stem en ze heet Lotte, die moet gewoon lekker zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:54 schreef alors het volgende:
[..]flikker toch op met dat mens, doe niet zo hysterisch over een wijf dat loopt te klussen
Wat een bagger serie is dat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:50 schreef alors het volgende:
As the world turns stopt![]()
Ik heb nog voor een maand afleveringen staan op mijn pc, dan is het echt voorbij
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ze - om maar es goede muziek te noemen - Arcade Fire dan ook es overdag beginnen te draaien in plaats van ALWEER die fucking Caro Emerald. Of die kut van een Jacqueline.
[..]
Neuh.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij is ze anders best knap, geile stem en ze heet Lotte, die moet gewoon lekker zijn![]()
Ja maar ik ben lelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:59 schreef alors het volgende:
[..]Groningen, Amsterdam, Utrecht en menig ander studentenstad loopt over van de Lotte's, Fleurs en Sophie's met hetzelfde domme gooische accent. Ga erheen, als ze dronken zijn, zijn ze nog makkelijker
Keequote:Op vrijdag 17 september 2010 17:08 schreef alors het volgende:
[..]
Daarom, moet je er gewoon veel rosé ingieten
Rot alsjeblieft op naar ONZ/KLB, wil je?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:11 schreef Paul het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar hoe Lotte eruit ziet mang
Hoe durf je zo'n toontje aan te slaan tegen een 3fm corryfee als ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rot alsjeblieft op naar ONZ/KLB, wil je?
qftquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rot alsjeblieft op naar ONZ/KLB, wil je?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij is ze anders best knap, geile stem en ze heet Lotte, die moet gewoon lekker zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |