quote:
Volgens mij is ze anders best knap, geile stem en ze heet Lotte, die moet gewoon lekker zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:54 schreef alors het volgende:
[..]flikker toch op met dat mens, doe niet zo hysterisch over een wijf dat loopt te klussen
Wat een bagger serie is dat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:50 schreef alors het volgende:
As the world turns stopt![]()
Ik heb nog voor een maand afleveringen staan op mijn pc, dan is het echt voorbij
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ze - om maar es goede muziek te noemen - Arcade Fire dan ook es overdag beginnen te draaien in plaats van ALWEER die fucking Caro Emerald. Of die kut van een Jacqueline.
[..]
Neuh.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij is ze anders best knap, geile stem en ze heet Lotte, die moet gewoon lekker zijn![]()
Ja maar ik ben lelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:59 schreef alors het volgende:
[..]Groningen, Amsterdam, Utrecht en menig ander studentenstad loopt over van de Lotte's, Fleurs en Sophie's met hetzelfde domme gooische accent. Ga erheen, als ze dronken zijn, zijn ze nog makkelijker
Keequote:Op vrijdag 17 september 2010 17:08 schreef alors het volgende:
[..]
Daarom, moet je er gewoon veel rosé ingieten
Rot alsjeblieft op naar ONZ/KLB, wil je?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:11 schreef Paul het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar hoe Lotte eruit ziet mang
Hoe durf je zo'n toontje aan te slaan tegen een 3fm corryfee als ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rot alsjeblieft op naar ONZ/KLB, wil je?
qftquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rot alsjeblieft op naar ONZ/KLB, wil je?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij is ze anders best knap, geile stem en ze heet Lotte, die moet gewoon lekker zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |