JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaquote:Op donderdag 16 september 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
Sharid3fm Vanavond #3voor12radio met @Rudymackay en
@Marijkeroskam. Deze dame duikt haar bedje weer in, helaas! #hatsjoe
rudymackay Zoals het er nu uitziet, begint 3voor12radio vanavond
een half uurtje later. Of die pizzaboer moet als de sodemieter mijn bestelling brengen
Hahah dat einde ookquote:
inderdaadquote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah dat einde ook![]()
Die boyband damn dat is echt goed gedaanPaul Rabbering had er zo een kunnen zijn
![]()
En Corton valt helemaal uit de toon
Corton is gewoon AJ.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah dat einde ook![]()
Die boyband damn dat is echt goed gedaanPaul Rabbering had er zo een kunnen zijn
![]()
En Corton valt helemaal uit de toon
Ik las het jaquote:Op donderdag 16 september 2010 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Onno Hoes nieuwe burgemeester van Maastricht![]()
.
natalie imbruglia had ook geen snor....quote:Op donderdag 16 september 2010 21:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar AJ was afgetraind en Corton niet
Zou je zo een radioprogrammanaam op 3FM van kunnen maken.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef hole1988 het volgende:
cherso leer momentje
WOKNOK = Wijd Openstaande KletsNatte Ochtend Kut
ODOF klinkt kutter iddquote:Op donderdag 16 september 2010 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou je zo een radioprogrammanaam op 3FM van kunnen maken.
Binnenkort kan je meer zien over hoe het is opgenomen in de making-of.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:34 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Rob loopt er al voorbij
Je had ook gewoon op http://seriousrequest.3fm.nl/ kunnen kijken hè?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:23 schreef hole1988 het volgende:
en over SR gesproken
[ afbeelding ]
Inderdaad normaal stond ik dan alweer in de hoek.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Jeugdjournaal om 8:45?! vroeger zat je toen al een kwartier in de klas.
ik vond het ook al raar, maar mij is uitgelegd dat het voor in de klas bedoeld is....quote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Deze versie is dan ook om samen met je klas te bespreken je krijgt er zelfs een werkboekje bij. net als we vroeger bij het School TV Weekjournaal kregenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Whehequote:Op donderdag 16 september 2010 22:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Inderdaad normaal stond ik dan alweer in de hoek.
Wsl luisteren de leraren van tegenwoordig naar 3voor12 en gaan ze los op de hedendaagse popmuziekquote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
ik vond het ook al raar, maar mij is uitgelegd dat het voor in de klas bedoeld is....
maar waarom daar op dit tijdstip reclame voor maken???
Ouders en leerkrachten zijn op dit tijdstip echt nog wel wakker hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond het ook al raar, maar mij is uitgelegd dat het voor in de klas bedoeld is....
maar waarom daar op dit tijdstip reclame voor maken???
Echt welquote:Op donderdag 16 september 2010 22:05 schreef -Hans- het volgende:
Goede plaat dit, Band Of Skulls - Death By Diamonds And Pearls
Nachtravers zijn het.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ouders en leerkrachten zijn op dit tijdstip echt nog wel wakker hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |