Rest is hier na te lezen:quote:Men moet maar durvende zg. redactie van de Vries is een broeinest van uitgerangeerde junken, verlopen gangstersletjes, mislukte ex moordenaars, corrupte ex-politiemensen en andere lieden van het aller laagste rioolniveau.
Kennelijk zijn jullie of achterlijk of aartsbrutaal en verblindt van de dollar tekens! Het showprogramma Peter R. de Vries is niet eens van jullie. Dat programma is qua merknaam eigendom van de mafioso’s John de Mol en Berlosconi. Dat is één.
Wat ik echt pure humor vind!quote:Op donderdag 16 september 2010 19:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Brown pakt toch elke gelegenheid aan om De Vries af te branden? Alleen het feit al dat De Vries ergens genoemd wordt in die open brief van Endemol aan Storms is al weer aanleiding om van leer te trekken.
Je kunt er inderdaad de klok op gelijk zetten. Als het achterneefje van de zwager van de schoonmoeder van De Vries iets jat uit een winkel is dat reden voor Brown om de hele familie van De Vries af te branden. En die vete tussen hen speelt al lang, met als hoogtepunt die schop onder de achterste van De Vries door Brownquote:
Ja die oorlog is al jaaaaren bezig.. Brown vs Peter R. de Vries, maar voornamelijk Bas van Hout.. Voor de geïnteresseerden, zo is dat ooit begonnen..quote:Op donderdag 16 september 2010 19:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Brown pakt toch elke gelegenheid aan om De Vries af te branden? Alleen het feit al dat De Vries ergens genoemd wordt in die open brief van Endemol aan Storms is al weer aanleiding om van leer te trekken.
quote:Sancho is een kleine boer, analfabeet maar niet dom, en heeft eten en drinken als zijn belangrijkste interesses. Hoewel Sancho weet dat z'n meester niet helemaal goed bij z'n hoofd is, volgt hij hem, want zijn zwakheid voor de aardse geneugten maakt dat hij gelooft in de grote beloning die Don Quichot hem in het vooruitzicht stelt.
http://barracudanls.blogs(...)-mevrouw-de-bok.htmlquote:Meneer en mevrouw de Bok
Het tv relletje van het jaar - spektakeltelevisie vol hufterig gedrag, volgens mediasocioloog Dick Pels - suddert nog vrolijk verder. En verder. Pieter Storms en Jort Kelder trokken elkaar eerder deze week bij DWDD bijna over tafel over de teloorgang van 'journalistieke ethiek', terwijl Nina Brink Storms geërgerd toekeek. Toen het gesprek in haar ogen de verkeerde kant uitging, duwde ze demonstratief een toegesnelde hangmicrofoon weg. Na afloop heeft Storms Kelder een paar tikken verkocht, beet Nina Kelder toe dat hij een rat was en eiste het echtpaar Storms dat Kelder bij DWDD aan de kant zou worden gezet. Weer zo'n onmiskenbaar PR hoogtepunt van Meneer en mevrouw de Bok.
quote:Ik had nog nooit van de SM-verhaal gehoord, maar dankzij Storms zijn we nu allemaal op de hoogte.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Eén van de reacties in de krant:
[..]
Ik weet het wel zeker Semtex.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:39 schreef SEMTEX het volgende:
*Pakt de popcorn erbij*
Heb alles gemist. Vindt wel dat Storms en Brink bij elkaar passen qua lange tenen.
Heb het hele fragment nog niet gezien, maar verwacht dat ik Team Kelder ga zijn.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarom zit zij dan met haar strakke, enge kop op de 1e rij als ze niet in beeld wil komen?
Geweldige tv was dat. Leuk om weer eens terug te zien.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:50 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja die oorlog is al jaaaaren bezig.. Brown vs Peter R. de Vries, maar voornamelijk Bas van Hout.. Voor de geïnteresseerden, zo is dat ooit begonnen..
En nu is Brown niet de meest betrouwbare *kuch* persoon.. Maar in 1 ding heeft hij toch wel gelijk hoor.. Peter R. de Vries is een held zolang het niet om "georganiseerde" misdaad gaat.. Gaat het daar wel om, zit er toch telkens weer een luchtje aan.. Zie bv uitspraak raad van de journalistiek over Bruinsma connectie, zaak hagemann, Charlie de Chileen, etc...
Maar goed, het gaat hier om Storms en Kelder.. Ik kan iedereen het boek van Smit aanraden over Nina! Heb je dat gelezen snap je direct de felheid in deze "discussie"... Pieter is niets anders dan de Sancho Panza van zijn vrouw Nina "Don Quichote" Storms/Brink/Aka/Vleeschdraager
[..]
Peter R.de Vries had toch een steunbetuiging in de krant nadat de Heineken ontvoerder Cor van Hout was geliquideerd ? Volgens mij noemde hij hem zelfs een vriend.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:53 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Geweldige tv was dat. Leuk om weer eens terug te zien.
Sterker nog hij sprak zelfs op zijn begravenis.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Peter R.de Vries had toch een steunbetuiging in de krant nadat de Heineken ontvoerder Cor van Hout was geliquideerd ? Volgens mij noemde hij hem zelfs een vriend.
Dan ben je triestquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:16 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Sterker nog hij sprak zelfs op zijn begravenis.
Dat bedoel ik, niet in SHO!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:39 schreef Ole het volgende:
Er is wel een topic yvonne, maar niet in SHO...
Ik heb me ook ingehouden
Heelijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Telegraaf:
AMSTERDAM - Pieter Storms wil Jort Kelder voor de Raad voor de Journalistiek slepen naar aanleiding van de veelbesproken uitzending van De Wereld Draait Door.
"De klacht behelst het doelbewust vooraf manipuleren van de geplande discussie over journalistieke ethiek en het bewust liegen in de uitzending, met als doel het publiek op het verkeerde been te zetten”, zei Storms, terwijl hij met de privéjet van zijn vrouw Nina in Rusland landde.
Een gesprek van de twee journalisten in De wereld draait door eindigde in een schreeuwpartij. Kelder betrok daarbij Storms' vrouw Nina Brink, terwijl hij volgens Storms op de hoogte was van de afspraak met de redactie dat Brink nadrukkelijk niet in de discussie zou worden betrokken. "Op deze wijze verlegde Kelder het geplande gesprek naar een onderwerp dat niet aan de orde was en volgens afspraak niet aan de orde zou komen”, aldus Storms in het AD.
En ze gaan maar door!!!!!!
quote:terwijl hij met de privéjet van zijn vrouw Nina in Rusland landde.
Geef hem eens ongelijkquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:36 schreef Ole het volgende:
Zelfs een beetje té mannelijk, met zijn intimiderende haantjesgedrag
Ja, hij gaat ook de journalistiek in Rusland aan de kaak stellen.quote:terwijl hij met de privéjet van zijn vrouw Nina in Rusland landde.
Dat blijf ik echt het mooiste van alles vinden. Storms zou in discussie met Kelder, en Nina zou wel in de studio zijn, maar niéts zeggen. Oh nee wacht, ze zou commentaar geven bij een muziekitem. Hoe fucking debiel ben je, als je op de eerste rij gaat zitten tijdens die discussie, met het idee dat je het gezellig over muziek gaat hebbenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Eng stel die Storms&Brink. Waarom zit zij dan met haar strakke, enge kop op de 1e rij als ze niet in beeld wil komen? Dan had ze achter de schermen moeten blijven. Bovendien begon PS zelf over Nina, PS laat zich wel kennen zo. Maar ja hij moet toch wat doen om zijn vrouwtje en haar fortuin te pleasen. Wat een schoothondje is die man. Ik ben voor Jort.
Je mag inderdaad verwachten dat een zakenvrouw toch beter moeten weten. Ze viel door de mand. Hard.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat blijf ik echt het mooiste van alles vinden. Storms zou in discussie met Kelder, en Nina zou wel in de studio zijn, maar niéts zeggen. Oh nee wacht, ze zou commentaar geven bij een muziekitem. Hoe fucking debiel ben je, als je op de eerste rij gaat zitten tijdens die discussie, met het idee dat je het gezellig over muziek gaat hebben.
NWS: Jort Kelder en Pieter Storms - deel 2.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:11 schreef yvonne het volgende:
Dat er (*&*^&(*&6 nog geen topic over is
Quoted for truthquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:02 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen met een privéjet moeten niet zo verschrikkelijk zeiken, blij zijn met de achterlijke hoeveelheid geld die ze al hebben en verder hun bek houden. Wat een achterlijk wijf, die Nina Brink. En Pieter Storms erbij.
Jij hebt gewoon wat met grijs.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
En fuck it, Storms is een uiterst mannelijke man
Sexy grijs of niet, als je als grote stoere vent een beetje op de zak van je (ijskoude en boklelijke) vrouw loopt te parasiteren ben je allesbehalve mannelijkquote:
amen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:02 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen met een privéjet moeten niet zo verschrikkelijk zeiken, blij zijn met de achterlijke hoeveelheid geld die ze al hebben en verder hun bek houden. Wat een achterlijk wijf, die Nina Brink. En Pieter Storms erbij.
Ze denken dat ze met hun geld boven de wet staan. Mensen met geld kunnen natuurlijk ook veel gemakkelijker anderen intimideren dan diegenen die geen geld of minder geld hebben.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat blijf ik echt het mooiste van alles vinden. Storms zou in discussie met Kelder, en Nina zou wel in de studio zijn, maar niéts zeggen. Oh nee wacht, ze zou commentaar geven bij een muziekitem. Hoe fucking debiel ben je, als je op de eerste rij gaat zitten tijdens die discussie, met het idee dat je het gezellig over muziek gaat hebben.
De website van youp zelf, www.youp.nlquote:Youp van 't Hek maakt gehakt van Pieter Storms van onze redactie
AMSTERDAM - De ruzie tussen Jort Kelder en Pieter Storms eerder deze week in het programma De Wereld Draait Door was voor Youp van 't Hek aanleiding genoeg om een genadeloze column te schrijven.
Youp vindt dat Pieter Storms voor 'topamusement' heeft gezorgd door zich te laten 'opfokken' door 'beroepsbretel' Jort Kelder. "In het bijzijn van zijn sponsor Nina raakte het voormalige breekijzertje totaal de weg kwijt."
De cabaretier schrijft dat hij veel aan de exen van Pieter en Nina moet denken. "Wat zullen ze vaak bodemloos diep zuchten. Op een gegeven moment zie je je ex, die jaren werkte voor het derderangs kappersblaadje Nieuwe Revu en de campingzender SBS, op televisie vertellen dat hij bezig is met een essay over kwaliteitsjournalistiek. Aandoenlijk toch? Je hebt als ex te doen met je kinderen die nog regelmatig naar deze in zichzelf gelovende dwaas toe moeten, maar zelf dans je toch negen gaten in de ozonlaag?"
Lees hier wat Youp nog meer te zeggen heeft. In zijn column boort hij ook voetballer Wesley Sneijder en Yolanthe volledig de grond in.
De ruzie tussen Jort en Pieter gemist? Kijk hier naar de videobeelden. Het zit Pieter nog steeds erg dwars dat Quote zijn geliefde Nina als sm-meesteres heeft neergezet. Bij De Wereld Draait Door zijn de presentator en voormalig hoofdredacteur Jort Kelder elkaar dinsdagavond flink in de haren gevlogen.
quote:En nu moet ik met deze column stoppen omdat ik weer de platenstudio in moet. Ik ben dag en nacht bezig met een rap van Pieter en Nina, waarin je Storms eigenlijk alleen maar Ik, een golddigger? ziet zeggen. Telkens als hij het zegt steekt Nina haar beroemde duimen op. Op de achtergrond dansen Yolanthe en Wesley op het grote Koefnoenbed.
Aanstaande maandag ben ik gast bij De Wereld Draait Door en ik heb Matthijs de primeur van de clip beloofd. De rechtszaak zal rond december dienen. Ik wens Nina, Wesley, Yo en Pietje maandag veel sterkte
Dan krijgen we binnenkort in DWDD Pieter Storms vs Derk Sauerquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, hij gaat ook de journalistiek in Rusland aan de kaak stellen.
quote:Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef Ole het volgende:
Ik plaatste de column, maar die stond 2 posts erboven al
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |