abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86504743
Het vorige deel: Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 49

20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: 'Mini-sproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 18-09-2010 12:25:49 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86504819
Laatste Posts:

quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:27 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ziet hij er vrolijk uit op de fiets, Meimeltje! Heerlijk kereltje. En wat ben jij een knappe vrouw!

Woohoo, Ivan kan eindelijk klappen! *O*
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:50 schreef Ssserpente het volgende:
Wat een pretbekkie, Meimel! :D

Applaus voor Ivan! Whoei! *O* Lief, he, in de handjes klappen? Lente kan nu 'op je boze bolletje' er achteraan. Liefst met jamhanden. :Y)

Ze zit trouwens tijdens het eten sowieso altijd achter d'r oren te krabbelen. Na het eten heeft ze dan ook altijd twee vieze plukken haar daar zitten. Geen idee hoe het komt. Misschien jeukt het door het kauwen? :?
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:12 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Rienk doet het ook, maar volgens mij is hij dan moe :Y

En Ivan klapt! *O* *O* ^O^
pi_86504901
Keshet, mag ik 'Teigetje' veranderen in Emma?
pi_86504949
Vlindur, Lente doet het niet alleen als ze moe is. Dat dacht ik eerst wel. :)
pi_86505136
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:29 schreef Ssserpente het volgende:
Vlindur, Lente doet het niet alleen als ze moe is. Dat dacht ik eerst wel. :)
En er zitten ook geen plekjes? Ik heb eigenlijk geen idee dan :@ ;)

Rienk ligt in bed, slaapje 3 voor vandaag. Even een powernap. Vanavond ligt hij later in bed. We gaan kijken voor ringen *; ^)
pi_86505391
Wolf heeft vandaag overdag helemaal nog niet geslapen :o en is nog steeds wakker nu en nog vrolijk ook :o
kreeg voor het eten even een dipje, maar slapen ho maar.
Die zal straks wel omvallen na zn papfles
Oh, hij drinkt trouwens ook uit een rietjesbeker.We hadden hem al langer, ma na jullie verhalen gister zijn we het eens gaan uitproberen en hij kan het alsof hij nooit anders gedaan heeft.

*effe bijlezen gaat nu
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86505464
Ymme, wij zijn gaan fietsen toen hij redelijk goed kon zitten, dat was met 8 mnd hier. En dan natuurlijk niet meteen uren gaan fietsen he, maar steeds een beetje opbouwen.

Wat een leuke foto Meimeltje. Dyon's pretbekkie O+

Voor Twinkly een :* als Niels nou wel een beetje wou slapen in bijv. een campingbedje zou je hem met alle liefde een nachtje hier kunnen komen brengen hoor, het lost niks op maar dan kon je tenminste wel zelf 1 nacht helemaal bijtanken.
Het paar keer wakker worden zou mij dan niks uitmaken, ik stel me er dan op in voor 1 nacht. Maar tja het zielige is dat hij daarin helemaal niet wil slapen dus dat is wel erg sneu voor hem dan.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86507575
Wat een heerlijke foto op die fiets O+

Florian zit al meer dan een maand stabiel zelf, maar hij gaat pas mee op de fiets als hij zelf gaat zitten. Ook als dat bij 9+ maanden is :)
  donderdag 16 september 2010 @ 19:37:44 #9
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86508950
Vlindur, dat mag hoor!

Ymme, gaat het al iets beter? Als Mart al verkouden is zal hij het toch al wel onder de leden hebben. Beterschap voor jullie alletwee!

Ivan klapt! Wat knap! ^O^

Emma komt voorlopig nog niet overeind heb ik het idee, dus wij mogen ook nog niet fietsen. Nou vind ik dat persoonlijk ook niet zo'n opgave. Alhoewel het soms wel makkelijk zou zijn! Ik pak bijna nooit de auto maar soms zijn dingen lopend eigenlijk net te ver en zou het op de fiets prima te doen zijn.

Emma knapt gelukkig flink op. Na een slaapje vanmiddag werd ze wakker met 37,0 als temp en helemaal vrolijk. Vanochtend vroeg had ze nog 39,6! Ze drinkt sinds vanmiddag ook weer als een dolle dus volgens mij hebben we het ergste gehad! *O*
Ik ga haar zo even door een badje slingeren, daar is ze inmiddels ook wel aan toe. :D

Sinds vandaag produceert ze ook een nieuwe gil waar ze zelf steeds heel erg van schrikt. Echt te komisch!
A grand adventure has begun.
pi_86509592
Ivan in zn handjes aan het klappen, wat lief!! Wij zingen 'klap eens in je handjes' dagelijks, maar hij lacht ons alleen maar uit!

Vlindur, leuk ringen uitzoeken! Hopelijk slagen jullie.

Wolf hoe hou je dat vol de hele dag niet slapen!

Emma gelukkig weer aan het opknappen!
Ik pak eigenlijk ook altijd de auto, moet er echt aan denken om af en toe de fiets te pakken.

Na al die rietjesbekersdrinkers haal ik morgen ook maar een rietjesbeker. Oudste heeft hm ook zeker 2 jaar gehad, maar nadat hij weer de zoveelste kapotgebeten had ben ik maar gestopt met een nieuwe kopen. Ben benieuwd of Dyon het zal lukken, wel stuk makkelijker als hij zelf af en toe kan drinken.
pi_86510061
Nou mensen het is bijna tijd om afscheid te nemen hier :W

Morgen wordt mijn kleine uk gewoon alweer 1!

Van dit kleine frutje

Naar dit nog steeds kleine frutje :o

Morgen gaan we met zijn viertjes naar Artis om daar de verjaardag van Esmee en mijn vriend te vieren.

Dag Lotte, Lente, 'Rocker','Driekus', 'Xeentje', Alexa, Sem Yesse, 'Mini-sproetje', Isabeau, Jamie, Niels, Mette, Ivan, Thomas, Emma, Stef, Ties, Evie Wolf, Elyas, Rienk, Dyon, Fabian, Minke, Isa, Aviva Dijon, Tirza, 'Teigetje', Tessa, Laura, 'Harry', Hannah, Dyr, Robin, Ravi, Daan, Mart, Thomas en Morris! :W Tot ziens in het volgende topic!
pi_86510614
Dag Esmee en mama.

Gefeliciteerd alvast met je eerste verjaardag :* en een hele fijne dag morgen met z'n 4tjes :)
pi_86510707
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:37 schreef Keshet het volgende:
Vlindur, dat mag hoor!

Ymme, gaat het al iets beter? Als Mart al verkouden is zal hij het toch al wel onder de leden hebben. Beterschap voor jullie alletwee!

Ivan klapt! Wat knap! ^O^

Emma komt voorlopig nog niet overeind heb ik het idee, dus wij mogen ook nog niet fietsen. Nou vind ik dat persoonlijk ook niet zo'n opgave. Alhoewel het soms wel makkelijk zou zijn! Ik pak bijna nooit de auto maar soms zijn dingen lopend eigenlijk net te ver en zou het op de fiets prima te doen zijn.

Emma knapt gelukkig flink op. Na een slaapje vanmiddag werd ze wakker met 37,0 als temp en helemaal vrolijk. Vanochtend vroeg had ze nog 39,6! Ze drinkt sinds vanmiddag ook weer als een dolle dus volgens mij hebben we het ergste gehad! *O*
Ik ga haar zo even door een badje slingeren, daar is ze inmiddels ook wel aan toe. :D

Sinds vandaag produceert ze ook een nieuwe gil waar ze zelf steeds heel erg van schrikt. Echt te komisch!
Gelukkig dat het weer wat beter gaat met Emma.
Mart heeft vandaag maar 2 flessen op en wilde ook geen eten vanavond. Hij is nu bij oma logeren. Zodat ik morgen in bed kan blijven. Ik ben kapot. Alles zit dicht. Hoor niets meer, proef niets meer. Pijn in mijn keel en gewoon algemeen BAH :'(

Maar gaat wel weer over!

Zo wat paracetamol en hup mijn bed in! :z
pi_86510966
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:06 schreef Stiemie het volgende:

Dag Lotte, Lente, 'Rocker','Driekus', 'Xeentje', Alexa, Sem Yesse, 'Mini-sproetje', Isabeau, Jamie, Niels, Mette, Ivan, Thomas, Emma, Stef, Ties, Evie Wolf, Elyas, Rienk, Dyon, Fabian, Minke, Isa, Aviva Dijon, Tirza, 'Teigetje', Tessa, Laura, 'Harry', Hannah, Dyr, Robin, Ravi, Daan, Mart, Thomas en Morris! :W Tot ziens in het volgende topic!
:W Dag kleine grote Esmee! Gefeliciteerd met je verjaardag! w/
  donderdag 16 september 2010 @ 20:30:51 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86511249
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik denk dat het niet helemaal overeenkomt met de opvoedpraktijk. Als een baby 's nachts wakker blijft worden als je A doet, dan probeer je de volgende dag B. Werkt B niet, ga je op C over. Lijkt C gunstig uit te pakken, doe je dat de volgende dag weer. Ik heb ook geklooid met blijven zitten tot hij sliep, net iets eerder weggaan, misschien een nachtlampje erbij, toch maar een schone luier, wat Dentinox en een zetpil, wel of geen muziekdoosje, een warmere slaapzak, slaapjes anders indelen.

Dat hangt allemaal samen met het grote zoeken naar wat er in vredesnaam aan de hand is. Ik bedoel er maar mee te zeggen dat het volgens mij inherent is aan het feit dat een kind niet kan zeggen wat er is en je dus alleen je giswerk hebt en het uitproberen van verschillende dingen.
Maar eigenlijk zou je een paar dagen A moeten uitproberen om te zien of het effect heeft. Want het gekke is dat je dus wel volhoudt op één avond terwijl je kind in eerste instantie blijft krijsen en je ook niet weet of deze methode effect heeft (op het moment dat je iets aan het proberen bent dan hè ;) )...

Maar goed, ik zei ook: ieder doet het op zijn/haar manier en dat kan in de loop der tijd (door omstandigheden) veranderen. Ik (ver)oordeel niemand. Ik zeg alleen dat ík dat echt niet kan. En zo stoïcijns als mijn man in het hele begin was voor babygehuil, hij kan nu Harry ook niet meer horen huilen. Laatst kwam hij aan mij vragen of Harry uit bed mocht omdat hij lag te huilen. Ik zei dat die eigenlijk nog moest slapen dus dat hij maar 5 minuten moest wachten (in de hoop dat kindlief weer in slaap zou vallen). Na 1 minuut hoor ik mijn man door de babyfoon tegen Harry praten en hem uit bed halen. Ik zeg: dat was nog geen 5 minuten waarop manlief: ja, maar hij lag zo sneu te huilen O+
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:14 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kon het ook echt echt echt niet. Isabeau ging zó over de rooie, dat sneed ook bij mij door mijn ziel. Ondertussen bleven we avond aan avond maar aan de slag met Isabeau. Soms sliep ze pas om 1 uur! We werden er stapelgek van. En toen heb ik ten einde raad alsnog controlled crying toegepast. Ik heb mezelf echt gedwongen volgehouden en de rest is geschiedenis. Ze heeft twee avonden stampij gemaakt (maar niet langer dan 20/25 minuten) en sindsdien gaat ze gewoon altijd meteen slapen. Ik dnek dat ze net als Ivan een knop-om-baby is. Ik begrijp heel goed dat dit het niet voor iedereen is en je moet ook vooral, hoe zweef 't ook klinkt, je gevoel volgen. Ik kon Isabeau pas laten huilen toen ik begreep dat ze alleen maar huilde omdat ze beneden wilde spelen en niet omdat er iets vreselijks met haar aan de hand was.
Maar mijn vraag is dan: wat maakte dat je nu wel volhield om haar 2 avonden te laten huilen? Waarom dacht je niet na avond 1: wat doe ik mijn kind aan? Hoe wist je dat het zou gaan werken?
gewoon een vraag, geen veroordeling. ik ben er gewoon echt benieuwd naar
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en dit klinkt ontzettend mushy, maar ik kan me bij Niels niemand anders voorstellen dan een Twinkly, bij Harry niemand anders dan een Asyniur en bij Isabeau niemand anders dan een Sorbo. En ik geniet ervan om over jullie eigen dingen met jullie kinderen te lezen: Harry die al uit een beker drinkt en in een potje poept, eigenwijze Isabeau die heus niet slimmer is dan haar moeder en temperamentvolle Niels die zich gelukkig mag prijzen dat hij een lieve moeder heeft die zo bewust omgaat met het ouderschap.
Wat lief! O+
Maar dat heb ik ook met jou/jullie hoor! Het hoort gewoon bij jullie. Daarom is het ook geen kritiek. Ik vind oprecht dat idereen moet doet wat bij hem/haar en zijn/haar kind past. Dan kan het nooit fout zijn in mijn ogen.

Keshet, ik doe het ook zo. Ik lees wat hier en daar, ik pak mijn eigen gezonde verstand erbij (en dat van mijn man) en dan proberen we er samen het beste van te maken. En vooral te doen wat voor óns goed voelt.
  donderdag 16 september 2010 @ 20:38:51 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_86511583
ymme, Harry kan zelf gaan zitten maar ik vind hem echt nog wel te klein ( :') ) om in een fietsstoeltje te zitten :Y

Wat is Dyon toch een heerlijk blij ei! O+

Ivan kan klappen. Wat leuk! *O*

Ssserpente, Harry frummelt altijd aan zijn oren tijdens het drinken aan de borst.

Wolfje, je moet wel slapen joh! En wat goed dat je uit een rietjesbeker kan drinken! *O*

Fijn dat Emma aan het opknappen is! En ook dat ze het zo goed doet! *O*

Stiemie, nu heb je gewoon 2 'grote' grieten! Leuk joh! O+
Alvast van harte gefeliciteerd! w/
  donderdag 16 september 2010 @ 20:43:27 #17
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_86511770
Ivan kan klappen wat een hele nieuwe dimensie hihih *O*

Vlindur, veel plezier met ringen uitzoeken!

Jeetje wolf, dat is best knap, niet slapen.

Emma weer wat beter gelukkig :*

Stiemie :W tot binnenkort en :* voor Esmee.

Enne OMG :o We kregen Alexa vandaag terug van het KDV compleet met ei op haar hoofd en half dicht oog ;( . Ze was op een klimtoestel geklommen en gevallen, ze heeft er gelukkig niet veel last van. Kleine ondernemer. Maar toch :o :'(
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_86511793
Stiemie en Esmee, heel veel plezier morgen op Esmee's big day in Artis. *O* Enne, ik houd me aanbevolen als er weer wat kleertjes 'vrijkomen' van Esmee ;)

Ymme, beterschap. Fijn dat Mart even kan logeren bij je moeder.

Meimeltje, ik heb vandaag ook een rietbeker gekocht voor Hannah naar aanleiding van dit topic. Morgen maar eens proberen.

Keshet, mooi dat Emma weer opknapt ^O^

Heb vandaag voor het eerst (gepureerde) mango gegeven. Dat was een doorslaand succes :D Groenten gaan er helaas nog steeds niet in bij madam :N ik hoop zo dat ze mijn liefs eetlust heeft
pi_86511794
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:00 schreef freecell het volgende:
Florian zit al meer dan een maand stabiel zelf, maar hij gaat pas mee op de fiets als hij zelf gaat zitten. Ook als dat bij 9+ maanden is :)
Is dat dan 'het criterium'? Ik dacht dat het was 'enige tijd los kunnen zitten' en het vermogen hebben het evenwicht te hervinden als je een duwtje geeft.

De eerste keer dat ik met Ivan ging fietsen was het enige wat ik dacht: "Mijn hemel, wat ben ik blij dat ik hier niet eerder aan ben begonnen". Ik stelde me er iets bij voor als een kinderstoel, maar dat bleek helemaal niet het geval.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86511832
Veel plezier in Artis, Stiemie! Ik feliciteer je morgen pas, hoor. :{w
pi_86511919
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:43 schreef Takkembah het volgende:

Enne OMG :o We kregen Alexa vandaag terug van het KDV compleet met ei op haar hoofd en half dicht oog ;( . Ze was op een klimtoestel geklommen en gevallen, ze heeft er gelukkig niet veel last van. Kleine ondernemer. Maar toch :o :'(
Dat lijkt me best even schrikken!
  donderdag 16 september 2010 @ 20:57:11 #22
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86512398
Veel plezier bij de dreumessen Esmee :W .

Ik denk dat ik maar eens in bad ga liggen O+ (les voorbereiden :r zo fijn mogelijk maken) en dan mijn bed in ^O^ .
pi_86514022
Ringen zijn gevonden *; Maar wel veel duurder dan ons budget :o De eerste de beste ringen die vriendlief pakte waren 1899 euro! _O- _O- Maar gauw weer terug gelegd :P

We hebben ze nu wat goedkoper, maar o zo mooi! We gaan nog bij meer winkels kijken. Maar ik denk dat dit hem wordt :Y

Alexa een buil! Arm ding, kijk uit! :*

En Rienk is ook maar heel klein, maar hij zat gelijk heel goed en stabiel in de stoel :Y

Rienk heeft zn papfles op en ik zal hem naar bed brengen. Ben benieuwd tot hoe laat hij in de stand-by modus blijft!
pi_86514357
Wat fijn dat jullie waarschijnlijk al geslaagd zijn Vlindur! Lijkt me eigenlijk best moeilijk een ring uitzoeken.

Auww arme Alexa :{
pi_86514417
Esmee, alvast een hele fijne dag morgen!! Tot snel :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')