O als dat alles is.....quote:Op donderdag 16 september 2010 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar hij flirt met alle vrouwen hier![]()
Nou en er is nu weer een nieuw deelquote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, hebben jullie een heel topic volgespamd zonder mij. Stelletje sog'ers en wog'ers
.
krijg je die niet van je vent dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O als dat alles is.....
aandacht doet dit meisje wel goed![]()
Hey samen spelen samen delen, dus niet alle aandacht opeisen he?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O als dat alles is.....
aandacht doet dit meisje wel goed![]()
quote:
quote:
Hij zit in Japanquote:Op donderdag 16 september 2010 16:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee echt? het is nog geeneens 17:00?????
spuit elfquote:Op donderdag 16 september 2010 16:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee echt? het is nog geeneens 17:00?????
Niet op zijn avances ingaanquote:Op donderdag 16 september 2010 16:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar wat moet ik daar dan mee?
gdquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
krijg je die niet van je vent dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GD? En Oplossen?quote:
golddigger?quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
weet ik toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
[..]
Wat moeten wij weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet van niks, ik ben onschuldig!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Neen lieve LL...quote:Op donderdag 16 september 2010 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey samen spelen samen delen, dus niet alle aandacht opeisen he?
Trustenquote:
hij heeft gemucktquote:
quote:
[..]
hoe moeten wij dat wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog steedsquote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |