RTL7 zendt het ook uit.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:17 schreef Adames het volgende:
is toch niet op de normale tv te zien? Alleen sport1
Ben bang dat je sowieso tot de winterstop moet wachten eer Reis minuten krijgt. Verder had ik Ojo graag op RB gezien.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wel de beste opstelling mogelijk denk ik
Hopelijk krijgt Reis minuten
Ben ook benieuwd wanneer Reis gebracht wordtquote:Op donderdag 16 september 2010 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ben bang dat je sowieso tot de winterstop moet wachten eer Reis minuten krijgt. Verder had ik Ojo graag op RB gezien.
Speelde verre van geweldig afgelopen week tegen Feyenoord. Denk dat hij momenteel Koevermans, maar ook Toivonen voor zich moet dulden.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:09 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wanneer Reis gebracht wordt
In Jong psv scoort ie goed
Uhhu! Ik denk ook dat Reis zich eerst nog wat meer bij Jong PSV moet bewijzen, voordat hij zich weer serieus in de strijd om de basis kan mengen. En sowieso heeft hij inderdaad Ola en Koef nog voor zich.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Speelde verre van geweldig afgelopen week tegen Feyenoord. Denk dat hij momenteel Koevermans, maar ook Toivonen voor zich moet dulden.
Poli normaal gesproken de vervanger van Pazzini, waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:20 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Sampdoria zonder Lucchini, Zauri, Dessena, Pazzini en Poli(normaal vervanger van Pazzini, maar nu speelt iemand anders).Poli scoorde 2x tegen Juve.
Goede kans voor psv.
Forum hoe dat zo danquote:Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Poli normaal gesproken de vervanger van Pazzini, waar haal je dat vandaan?
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Forum hoe dat zo dan
EDIT: LOL Poli, ik bedoel natuurlijk Pozzi
Poli, Pozzi lijkt allemaal zo hetzelfde.Heet dan ook Jansen of de Vries.quote:
Leo Driessenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:55 schreef patrickpsv het volgende:
ik zit er klaar voor, heb er zin in
Alleen met kinderen blijkbaar.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:02 schreef BB-King het volgende:
Cassano kan goed met kinderen omgaan!
Dat kindje deed ook alsof ie hem verstondquote:Op donderdag 16 september 2010 21:02 schreef BB-King het volgende:
Come on Sampdoriaquote:Op donderdag 16 september 2010 21:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Dat was lache ja!! Come one PSV!
Gefeliciteerd BTWquote:Op donderdag 16 september 2010 21:02 schreef BB-King het volgende:
Dat dusquote:
is nog niet veelquote:Op donderdag 16 september 2010 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat vinden jullie (PSV'ers) van Marcelo?
jaloers zijn op mooiboys ken en burgquote:Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar is dzuzsszackck mee bezig?
waardeloos tot nu toequote:Op donderdag 16 september 2010 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV speelt sowieso niet best
Was het rood?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Idd ik troll want Afellay verdient dat helemaal niet, want Afellay maakte net helemaal geen elleboogstoot.
Dat zien wij ook wel, trolletjequote:Op donderdag 16 september 2010 21:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Idd ik troll want Afellay verdient dat helemaal niet, want Afellay maakte net helemaal geen elleboogstoot.
Klopt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
of het rood waard was? Absoluut
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Paul-89 het volgende:
Fritsje Philips, Lucie Nilis, Romarioooooooooooo....
Dan hopen wij dus op hetzelfde einsteinquote:Op donderdag 16 september 2010 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zien wij ook wel, trolletje
Wij hopen niet dat iemand zijn benen breekt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan hopen wij dus op hetzelfde einstein
Ik wil niet dat hij doormidden geschopt wordt. Dat wil jij wel.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan hopen wij dus op hetzelfde einstein
Als het Suarez betreft is het wel goed héquote:Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij doormidden geschopt wordt. Dat wil jij wel.
Jij troll, ik supporter.
Nee, want het heeft niks met voetbal te maken.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als het Suarez betreft is het wel goed hé
Das best slecht, gemiddelde lengte is ... 1.90?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:45 schreef patrickpsv het volgende:
die corners zijn ook niet veel meer tegenwoordig
Je weet wat supporten is?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij doormidden geschopt wordt. Dat wil jij wel.
Jij troll, ik supporter.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
of het rood waard was? Absoluut
genoeg lengte voorin, die bal komt alleen nooit aan, paar jaar geleden maakte psv nog best veel doelpunten uit cornersquote:Op donderdag 16 september 2010 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Das best slecht, gemiddelde lengte is ... 1.90?
Alexquote:Op donderdag 16 september 2010 21:48 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
genoeg lengte voorin, die bal komt alleen nooit aan, paar jaar geleden maakte psv nog best veel doelpunten uit corners
zal het de 2e helft toch een stuk beter moetenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:46 schreef OnCraintDégun het volgende:
Ben eigenlijk niet zo onder de indruk van samp. Psv wint dit nog wel.
Was al niks vóór het Alex tijdperk, toen wast een tijd goed en nu is het weer compleet weggezakt.. zo jammer, want het lijkt me het makkelijkste te trainen..quote:Op donderdag 16 september 2010 21:45 schreef patrickpsv het volgende:
die corners zijn ook niet veel meer tegenwoordig
Serieus.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haha die bal werd dus echt niet aangeraakt
Ga er nou niet op in.quote:
Is er niet iets mogelijk dat er een speciaal subforum komt voor trolls? Dat ze elkaar heerlijk kunnen "betrollen", maar de rest met rust laat?quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is er niet iets mogelijk dat er een speciaal subforum komt voor trolls? Dat ze elkaar heerlijk kunnen "betrollen", maar de rest met rust laat?
Genoeg lengte, alleen niemand die kan koppen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:48 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
genoeg lengte voorin, die bal komt alleen nooit aan, paar jaar geleden maakte psv nog best veel doelpunten uit corners
Organisatie is gewoon slecht tijdens de corners en dat kan alleen 1 iemand oplossen en dat is Rutten.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Genoeg lengte, alleen niemand die kan koppen.
zou makkelijk moeten kunnen idd, maar de goede corners zijn zeer zeldzaam bij ons tegenwoordig, als je kijkt hoeveel we er krijgen. Een goede loopactie + fatsoenlijke voorzet hoeft toch niet zo ingewikkeld te zijn?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:50 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Was al niks vóór het Alex tijdperk, toen wast een tijd goed en nu is het weer compleet weggezakt.. zo jammer, want het lijkt me het makkelijkste te trainen..
Heb geluid uit luister naar muziek.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Pizzakoppo heeft toch ook gelijk.Die commentator zat er nogal naast.Dat is geen trollen lijkt me
Dat is goed mogelijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Pizzakoppo heeft toch ook gelijk.Die commentator zat er nogal naast.Dat is geen trollen lijkt me
Klopt, dat viel me vorig seizoen al op. Ze komen niet aan, vliegen er overheen.. And so on.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
zou makkelijk moeten kunnen idd, maar de goede corners zijn zeer zeldzaam bij ons tegenwoordig,
Guttegut, heb ik de psver met een driessen hart op haar clitje getrapt?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk.
Maar dat kan dan ook op een andere manier gebracht worden.
Dus op een niet zuigerige, trollerige, zeikende manier.
Jep! Waar is Evert als je hem nodig hebt?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef Yi-Long het volgende:
Leo Driessen is altijd ruk. Net als Franks Snoeks en Jeroen Grueter.
Iddquote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Guttegut, heb ik de psver met een driessen hart op haar clitje getrapt?
Dat deksels mannetje zit nu thuis voor de tv.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:58 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jep! Waar is Evert als je hem nodig hebt?
Gast, als je nou eerst eens begint met de kloppende feiten, dan spreek ik je later nog wel een keer.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Guttegut, heb ik de psver met een driessen hart op haar clitje getrapt?
Die kunnen ze net zo goed afschaffen inderdaad, een reclame duurt langer.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:00 schreef Drassss het volgende:
Die analyse ook steeds in de rust.. 42 seconde stipt
Ze mogen maar een aantal minuten reclame dus dit was ff om op te vullen.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kunnen ze net zo goed afschaffen inderdaad, een reclame duurt langer.
Waar heb je het in vredesnaam over?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gast, als je nou eerst eens begint met de kloppende feiten, dan spreek ik je later nog wel een keer.
Mag je sorry zeggen dat je er naast zat met je aannames.
En nu weer ontopic.
"t was kut"quote:Op donderdag 16 september 2010 22:00 schreef mrstylo het volgende:
Was dat de hele analyse.
Zelf Pizzakoppo doet het beter.
14 min reclame dus.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kunnen ze net zo goed afschaffen inderdaad, een reclame duurt langer.
Toivonen heeft redelijk wat goals met het hoofd gemaaktquote:Op donderdag 16 september 2010 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
Maar wie zien jullie er ballen inkoppen dan, stel dat die bal goed valt? Want volgens mij ligt daar de kern van 't probleem, een goede kopper komt ook nog eens voor de man. Ik herinner me nog een doelpunt van Ooijer tegen Arsenal, die stond nog niet direct in positie maar was een komende man.
Ik bedoelde één spotje.quote:
Koevermans?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:03 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Toivonen heeft redelijk wat goals met het hoofd gemaakt
Koevermans kan niet koppen. Dat is echt een misvatting.quote:
Kan wel voor verwarring zorgen waardoor anderen kunnen scoren.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Koevermans kan niet koppen. Dat is echt een misvatting.
ook idd, maar op zich mag elke profvoetballer met een fatsoenlijke lengte wel een beetje kunnen koppen lijkt mequote:
Dan heb je idd ook alles gezegdquote:
Heeft nog een contract tot 2012 dus zal PSV toch moeten dokken, tenzij hij iets van een clausule heeft.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
Ach, volgend jaar slingert van Bommel die balletjes gewoon weer voor de pot.
Dat valt dus vies tegen - omdat ze lang zijn, kunnen ze best tegen een bal aanlopen maar vaak zijn die lange sjaken gewoon niet zo goed in springen en koppenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:05 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ook idd, maar op zich mag elke profvoetballer met een fatsoenlijke lengte wel een beetje kunnen koppen lijkt me
Behalve Koevermans.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:05 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ook idd, maar op zich mag elke profvoetballer met een fatsoenlijke lengte wel een beetje kunnen koppen lijkt me
je zou toch wel wat meer mogen verwachten van een profvoetballer vind ik danquote:Op donderdag 16 september 2010 22:06 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Dat valt dus vies tegen - omdat ze lang zijn, kunnen ze best tegen een bal aanlopen maar vaak zijn die lange sjaken gewoon niet zo goed in springen en koppen
Marceloquote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef fetss het volgende:
Over welke speler had Derksen het op het eind?
Marceloquote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef fetss het volgende:
Over welke speler had Derksen het op het eind?
Mensen hebben Ooijer vorig jaar niet zien spelen denk ik.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen Marcelo en Ooijer dan zou ik toch voor Ooijer gaan ..
alsof ooijer het zo slecht doetquote:Op donderdag 16 september 2010 22:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen Marcelo en Ooijer dan zou ik toch voor Ooijer gaan ..
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
alsof ooijer het zo slecht goed doet
Ooijer heeft bij Rutten nooit vertrouwen gekregen. Bank, Basis, Bank.. En hij werd volgens mij rechts opgesteld.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen hebben Ooijer vorig jaar niet zien spelen denk ik.
Hij was vorig jaar soort Manlovje dus....
Dat was een keuze van PSV. Ooijer of Marcelo.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
alsof ooijer het zo slecht doet
Gratis extra info die je anders op tv ook zou krijgen.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:14 schreef horned_reaper het volgende:
Waar gaat het hier nu eigen over?![]()
Er is toch een wedstrijd aan de gang?
Daarvoor was hij ook gehaald.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ooijer heeft bij Rutten nooit vertrouwen gekregen. Bank, Basis, Bank.. En hij werd volgens mij rechts opgesteld.
ik als PSV fan vindt het tot nu toe niks aan.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:14 schreef horned_reaper het volgende:
Waar gaat het hier nu eigen over?![]()
Er is toch een wedstrijd aan de gang?
Hij werd gehaald voor op de bank.. Ok. Maar niet om rechtsachter te spelen, op deze positie heeft hij geweldige blunders gemaakt.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarvoor was hij ook gehaald.
Een bankzitter die kon invallen wanneer die nodig was.
En dat deed hij slecht.
[..]
ik als PSV fan vindt het tot nu toe niks aan.
Je moet aankopen niet te snel afschrijven. Zijn legio voorbeelden van spelers die op het begin een moeilijk jaar soms meerdere jaren hebben maar daarna beginnen te groeien en uiteindelijk een toptransfer maken.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:19 schreef Drassss het volgende:
Om nou te zeggen dat Hutchinson een aanwinst is....
Kansje Ibi
Hutchinson is ook maar erg matig helaasquote:Op donderdag 16 september 2010 22:19 schreef Drassss het volgende:
Om nou te zeggen dat Hutchinson een aanwinst is....
Kansje Ibi
Oh afschrijven doe ik nietquote:Op donderdag 16 september 2010 22:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je moet aankopen niet te snel afschrijven. Zijn legio voorbeelden van spelers die op het begin een moeilijk jaar soms meerdere jaren hebben maar daarna beginnen te groeien en uiteindelijk een toptransfer maken.
Dat was gister ook al het gevalquote:
Die wil te graag :/quote:Op donderdag 16 september 2010 22:29 schreef mrstylo het volgende:
Marcelo doet ook alles fout vandaag.
En Lens valt tot nu toe dit hele seizoen echt tegen.
klopt.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was gister ook al het geval
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:29 schreef mrstylo het volgende:
En Lens valt tot nu toe dit hele seizoen echt tegen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |