Dan hopen wij dus op hetzelfde einsteinquote:Op donderdag 16 september 2010 21:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zien wij ook wel, trolletje
Wij hopen niet dat iemand zijn benen breekt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan hopen wij dus op hetzelfde einstein
Ik wil niet dat hij doormidden geschopt wordt. Dat wil jij wel.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan hopen wij dus op hetzelfde einstein
Als het Suarez betreft is het wel goed héquote:Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij doormidden geschopt wordt. Dat wil jij wel.
Jij troll, ik supporter.
Nee, want het heeft niks met voetbal te maken.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als het Suarez betreft is het wel goed hé
Das best slecht, gemiddelde lengte is ... 1.90?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:45 schreef patrickpsv het volgende:
die corners zijn ook niet veel meer tegenwoordig
Je weet wat supporten is?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij doormidden geschopt wordt. Dat wil jij wel.
Jij troll, ik supporter.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
of het rood waard was? Absoluut
genoeg lengte voorin, die bal komt alleen nooit aan, paar jaar geleden maakte psv nog best veel doelpunten uit cornersquote:Op donderdag 16 september 2010 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Das best slecht, gemiddelde lengte is ... 1.90?
Alexquote:Op donderdag 16 september 2010 21:48 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
genoeg lengte voorin, die bal komt alleen nooit aan, paar jaar geleden maakte psv nog best veel doelpunten uit corners
zal het de 2e helft toch een stuk beter moetenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:46 schreef OnCraintDégun het volgende:
Ben eigenlijk niet zo onder de indruk van samp. Psv wint dit nog wel.
Was al niks vóór het Alex tijdperk, toen wast een tijd goed en nu is het weer compleet weggezakt.. zo jammer, want het lijkt me het makkelijkste te trainen..quote:Op donderdag 16 september 2010 21:45 schreef patrickpsv het volgende:
die corners zijn ook niet veel meer tegenwoordig
Serieus.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haha die bal werd dus echt niet aangeraakt
Ga er nou niet op in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |