abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86519888
Laat maar..

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2010 23:27:06 ]
pi_86522330
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:04 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Sta je er eigenlijk wel een moment bij stil dat je het misschien helemaal bij het verkeerde eind hebt en die mensen gewoon wel overleden zijn bij de aanslag?
Zie je PM

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2010 00:24:39 ]
pi_86523772
Fans van Michael Jackson schreven op zijn geboortedag ook hele verhalen aan hem en wensten hem een Happy Birthday (en dan bedoel ik niet de hoax-believers).
Misschien is het in Amerika dus een normaal iets om dat te doen.

Maar goed, als die vliegtuigen met al die mensen aan boord in de twilight zone zijn verdwenen dan zullen ze wel met z'n allen op zo'n eiland als in Lost zitten ... 8)7
pi_86525993
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:05 schreef HolyGhost het volgende:
Hier nog een interessant (3-delig) artikel over de opkomst van Al Qaeda en de rol van de VS daarbij. Echt behoorlijk schokkend om nog eens te lezen wat voor beleid er daar gevoerd is sinds de jaren 70:

The Imperial Anatomy of Al-Qaeda

PART 1 - The Imperial Anatomy of Al-Qaeda. The CIA’s Drug-Running Terrorists and the “Arc of Crisis”

PART 2 - Empire, Energy and Al-Qaeda: The Anglo-American Terror Network

PART 3 - 9/11 and America’s Secret Terror Campaign

(Trouwens erg jammer dat deze topicreeks tegenwoordig grotendeels nog gaat over belachelijke theorien als de no-planes theorie e.d. Kom op hé: hoe achterlijk denk je dat ze (en wij) zijn)
thanks, dat ik vind ik nou extreem interessant :)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86526036
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:01 schreef Oblivion het volgende:

[..]

nee, ik heb die film zitten kijken...
Maar niemand wil 'm zien... }:|
Dus geen discussies! I win! I win!

Zo hard gaat het toch niet?
Ik denk niet dat ik de film moet zien om de validiteit van de afzonderlijke claims te kunnen bediscusieren.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86527454
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:49 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Heb jij het helemaal gelezen?
Bijna. Alleen het laatste deel moet ik nog lezen.
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:16:41 #232
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86527938
holy crap. Een avond niet echt computeren en je mist gewoon een compleet reeks :)
TVP.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator vrijdag 17 september 2010 @ 11:05:15 #233
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_86529197
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:16 schreef Lambiekje het volgende:
holy crap. Een avond niet echt computeren en je mist gewoon een compleet reeks :)
TVP.
Je moet ook wel bij de les blijven he :P

Het gaat hard idd :Y Is dat niet altijd zo?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_86529269
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 08:54 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik de film moet zien om de validiteit van de afzonderlijke claims te kunnen bediscusieren.
Ga 'm nou maar eens bekijken...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_86529441
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Je trekt aan een dood paard. ;)
pi_86529566
Nee, het is een documentaire van getuigen die heul iets anders zeggen dan het originele verhaal van het Pentagon.
Hier is de leugen heel goed zichtbaar.
En dan wil niemand 'm zien, zal ik 'm inkoppen? Typisch... :')
pi_86530581
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef Oblivion het volgende:
Nee, het is een documentaire van getuigen die heul iets anders zeggen dan het originele verhaal van het Pentagon.
Hier is de leugen heel goed zichtbaar.
En dan wil niemand 'm zien, zal ik 'm inkoppen? Typisch... :')
Met het dode paard doelde ik op de dame met het groene haar ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2010 11:42:04 ]
pi_86530979
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Oblivion het volgende:
Ik plaats 'm nog een keer.....ik ben bijna klaar met de film...maar godverdomme.... :{

http://www.freedomfiles.org/war/pentagon.htm

Vooral het laatste gedeelte met die taxi chauffeur. :{
(Hij weet dan niet dat de camera doordraait)
Ik heb hem gisteravond gekeken en hij was zeker interessant. De getuigeverklaringen waren erg overtuigend maar de manier waarop de makers daaruit vergaande conclusies trokken vond ik wel slecht. De getuigen zeiden dat ze niet hadden gezien dat het vliegtuig het pentagon raakte omdat er heuvels of bomen voor stonden. De makers gebruikte die verklaringen o.a. om te concluderen dat het vliegtuig dus het pentagon niet had geraakt en het een militaire operatie was, iets wat die mensen totaal niet hadden gezegd. Laat dat ook mensen aan het woord die wel de impact hebben gezien en dat zijn er een heleboel want er stond een file op Washington boulevard en ik ben daar paar jaar geleden geweest en daar zie je echt wel of een vliegtuig het pentagon raakt of er net langs vliegt.

Vond het het stukje waarbij de taxi chauffeur niet wist dat de camera niet aanstond ook misleidend, de context van het gesprek wordt niet getoond. Wat was de inleiding naar zijn opmerkingenk? Ik had sterk het idee dat hij het niet over een black ops operatie had maar eerder over het feit dat hij gebruikt/gevraagd wordt in dit soort films door verschillende mensen en dat daarvoor nogal wat druk wordt uitgeoefend. Kijk het stukje maar eens na met de gedachte dat het over makers van 'conspirancy' films gaat. Het lantaarnpalen verhaal blijft wel apart.

Ben benieuwd of er ook nog getuigen zijn die het vliegtuig op een andere plek hebben gezien dan in deze film wordt aangegeven. Er wordt ook wel erg gepushed over de betrouwbaarheid van de getuigen maar zijn bijv. deze ooggetuigen dan niet betrouwbaar:

"A pilot who saw the impact, Tim Timmerman, said it had been an American Airways 757. "'It added power on its way in,' he said. 'The nose hit, and the wings came forward and it went up in a fireball.'"

"Father Stephen McGraw was driving to a graveside service at Arlington National Cemetery the morning of Sept. 11, when he mistakenly took the Pentagon exit onto Washington Boulevard, putting him in a position to witness American Airlines Flight 77 crash into the Pentagon. 'I was in the left hand lane with my windows closed. I did not hear anything at all until the plane was just right above our cars.' McGraw estimates that the plane passed about 20 feet over his car, as he waited in the left hand lane of the road, on the side closest to the Pentagon. 'The plane clipped the top of a light pole just before it got to us, injuring a taxi driver, whose taxi was just a few feet away from my car. I saw it crash into the building,' he said. 'My only memories really were that it looked like a plane coming in for a landing. I mean in the sense that it was controlled and sort of straight. That was my impression,' he said. 'There was an explosion and a loud noise and I felt the impact. I remember seeing a fireball come out of two windows (of the Pentagon). I saw an explosion of fire billowing through those two windows.'"
http://urbanlegends.about.com/library/blflight77w.htm

Nog veel meer verklaringen:
http://whatreallyhappened(...)on_eyewitnesses.html
pi_86531312
Oh goodies! *O*

Ja, vond jij het geforceerd? Die taxi man?
Wel vreemd dat hij opeens toen de camera aan ging een compleet ander verhaal vertelde....
"No, I was not on that bridge..."

En ik had dus niet het gevoel dat ze concludeerde, maar dat er dus een mogelijkheid is van een militaire operatie.
Juist omdat ze het niet gezien hadden en die meneer op the loadingdock wel nog een vliegtuig heeft gezien, vlak na de explosie...
pi_86531564
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef Oblivion het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je trekt aan een dood paard. ;)
Ik heb gewoon niet zo maar even 1:20 niets te doen. Als het echt boeiend blijkt te zijn kijk ik het in het weekend misschien wel als het regent.
Of als er onderdelen belangrijk zijn wil ik die ook best wel kijken. Anders wacht ik liever op iemand die in eigen woorden aan kan geven wat het probleem is. Wanneer je anderhalf uur aan beelden en uitspraken van iemand anders nodig hebt om een punt te maken, zie ik het belang niet zo.
pi_86531641
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:08 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

Ik heb gewoon niet zo maar even 1:20 niets te doen. Als het echt boeiend blijkt te zijn kijk ik het in het weekend misschien wel als het regent.
Of als er onderdelen belangrijk zijn wil ik die ook best wel kijken. Anders wacht ik liever op iemand die in eigen woorden aan kan geven wat het probleem is. Wanneer je anderhalf uur aan beelden en uitspraken van iemand anders nodig hebt om een punt te maken, zie ik het belang niet zo.
Wacht jij toch...ook goed. :)
pi_86533676
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef Oblivion het volgende:
Oh goodies! *O*

Ja, vond jij het geforceerd? Die taxi man?
Wel vreemd dat hij opeens toen de camera aan ging een compleet ander verhaal vertelde....
"No, I was not on that bridge..."

En ik had dus niet het gevoel dat ze concludeerde, maar dat er dus een mogelijkheid is van een militaire operatie.
Juist omdat ze het niet gezien hadden en die meneer op the loadingdock wel nog een vliegtuig heeft gezien, vlak na de explosie...
Vond hem vooral nogal warrig overkomen. Zeker vreemd dat hij van verhaal veranderde en zo enorm stellig was terwijl hij foto's van zichzelf zag. De priester wiens verhaal ik hierboven postte heeft hem bijv. ook op de brug gezien. Vond het ook apart dat hij de taxi had bewaard, ik zou denken zet er gewoon een nieuwe ruit in en ga hem weer gebruiken.

Kijk eens op 1:14:07 waar de makers op basis van de verklaringen duidelijk de conclusie trekken dat het een militaire operatie was en het vliegtuig het gebouw niet heeft geraakt. Daarbij negeren zej de honderden mensen die wel het vliegtuig het pentagon in hebben zien vliegen dus vind ik het nogal voorbarige conclusie.

Het was zeker een vreemd verhaal van die man op de loading dock maar als hij echt in 10 seconden buiten stond had het vliegtuig toch al veel verder moeten zijn dan waar hij hem zag. Vlak bij de loading dock ligt ook een zesbaans snelweg dus dan hadden honderden mensen zijn verhaal moeten bevestigen lijkt mij. Ik ben er paar keer rond het pentagon gereden en je hebt vrij zicht op het pentagon vanaf de snelweg en het punt waarop hij zei dat hij een vliegtuig zag.

Het gedeelte met de ooggetuigen vond ik erg sterk, het begin en de conclusies zwak en voorbarig. In het begin maken ze o.a. de fout door te claimen dat tot nu toe geen enkel onderdeel geidentificeerd is als een onderdeel van een 757 terwijl dat jaren geleden al wel is gedaan met o.a. een motorstuk en stuk van landingsgestel.
pi_86534282
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:10 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Vond hem vooral nogal warrig overkomen. Zeker vreemd dat hij van verhaal veranderde en zo enorm stellig was terwijl hij foto's van zichzelf zag. De priester wiens verhaal ik hierboven postte heeft hem bijv. ook op de brug gezien. Vond het ook apart dat hij de taxi had bewaard, ik zou denken zet er gewoon een nieuwe ruit in en ga hem weer gebruiken.
Gaan we even verder speculeren... :P
Hij heeft het op het einde dat het gaat om mensen met geld....hij zal wel een dikke vergoeding hebben gehad? Zou kunnen...
Of een dikke vette bedreiging...
quote:
Kijk eens op 1:14:07 waar de makers op basis van de verklaringen duidelijk de conclusie trekken dat het een militaire operatie was en het vliegtuig het gebouw niet heeft geraakt. Daarbij negeren zej de honderden mensen die wel het vliegtuig het pentagon in hebben zien vliegen dus vind ik het nogal voorbarige conclusie.
Waar zijn dan alle filmpjes?
quote:
Het was zeker een vreemd verhaal van die man op de loading dock maar als hij echt in 10 seconden buiten stond had het vliegtuig toch al veel verder moeten zijn dan waar hij hem zag. Vlak bij de loading dock ligt ook een zesbaans snelweg dus dan hadden honderden mensen zijn verhaal moeten bevestigen lijkt mij. Ik ben er paar keer rond het pentagon gereden en je hebt vrij zicht op het pentagon vanaf de snelweg en het punt waarop hij zei dat hij een vliegtuig zag.
Nee, want als je opgelet had, vloog het vliegtuig niet zo hard als de experts gezegd hebben.
quote:
Het gedeelte met de ooggetuigen vond ik erg sterk, het begin en de conclusies zwak en voorbarig. In het begin maken ze o.a. de fout door te claimen dat tot nu toe geen enkel onderdeel geidentificeerd is als een onderdeel van een 757 terwijl dat jaren geleden al wel is gedaan met o.a. een motorstuk en stuk van landingsgestel.
Ja, stukken die rondom lagen en met 2 man zijn opgehaald. (Zie die ene foto)
En een kratje vol van binnen in het gebouw.
Andere foto is met meerdere mannen die iets wegdragen en dat gedeelte is bedekt.... :? Waarom?
pi_86534811
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:10 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Welke "honderden mensen" dan? Zijn daar beelden van, of alleen documenten waarin staat dat er honderden getuigen waren? Is onderzocht of die getuigen daadwerkelijk bestaan? Kortom, wat zijn de bronnen van die getuigen?

quote:
Precies.. het is een heel vreemd verhaal. Hoe dieper je er in duikt, hoe raarder het wordt allemaal.

quote:
Het punt is echter dat het bewijs dat geleverd is door de officiële overheids instanties gewoonweg niet te vertrouwen is. Ik zou er in ieder geval niet blindelings vanuit gaan dat wat men je laat zien en wilt doen geloven ook conform de realiteit is.
pi_86535630
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 13:26 schreef Oblivion het volgende:

Ja, stukken die rondom lagen en met 2 man zijn opgehaald. (Zie die ene foto)
En een kratje vol van binnen in het gebouw.
Andere foto is met meerdere mannen die iets wegdragen en dat gedeelte is bedekt.... :? Waarom?
Reageer nu alleen hier ff op rest komt later want ben aan het werk :) De stukken waar ik het over heb lagen in het pentagon niet rondom. Zie onderaan deze site: http://911research.wtc7.net/essays/pentagon/index.html

Wat die mensen wegdragen is gewoon een tent, is jaren geleden al bewezen:

pi_86535728
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 14:00 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Reageer nu alleen hier ff op rest komt later want ben aan het werk :) De stukken waar ik het over heb lagen in het pentagon niet rondom. Zie onderaan deze site: http://911research.wtc7.net/essays/pentagon/index.html

Wat die mensen wegdragen is gewoon een tent, is jaren geleden al bewezen:

Dus er is nog minder gevonden?
pi_86535750
Goed gevonden trouwens, mouzzer!
  vrijdag 17 september 2010 @ 14:18:56 #248
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86536377
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Oblivion het volgende:
Ik plaats 'm nog een keer.....ik ben bijna klaar met de film...maar godverdomme.... :{

http://www.freedomfiles.org/war/pentagon.htm

Vooral het laatste gedeelte met die taxi chauffeur. :{
(Hij weet dan niet dat de camera doordraait)
Ok.. kort stukje gezien.. goede film vlgs mij.. heb geen tijd helaas om het helemaal te kijken. :o
The truth was in here.
pi_86536411
Ja nu wel he! }:|
En tijd maak je maar! :P
  vrijdag 17 september 2010 @ 14:24:48 #250
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86536602
quote: