Ik dacht dat het Dance in the dark van Gaga wasquote:
Wat doe je nu dan de hele dag?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb telkens het gevoel alsof ik blij moet zijn als het weer weekend is. Maar het weekend scheelt niet veel met de rest van de dagen.
Ja niets. Sollicitaties versturen. Dozen inpakken. Ik verveel me dood.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan de hele dag?
ONZ moddenquote:Op donderdag 16 september 2010 11:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan de hele dag?
hmm... Das lastigquote:Op donderdag 16 september 2010 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja niets. Sollicitaties versturen. Dozen inpakken. Ik verveel me dood.
klinkt bekend, alhoewel het voordeel van het weekend is dat je vrienden die wel school / werk hebben dan ook vrij hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 11:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb telkens het gevoel alsof ik blij moet zijn als het weer weekend is. Maar het weekend scheelt niet veel met de rest van de dagen.
Na 3 zinnen gaf ik het opquote:Op donderdag 16 september 2010 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
exact hetzelfde beriicht staat in z'n topic wat hij heeft aangemaakt in TAL
Het afvoerputje van Fok bedoel je?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ONZ is serious business
[ afbeelding ]
Ja, da's ook wel weer zoquote:Op donderdag 16 september 2010 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
afvoerputjes zijn bloedserieuze business, zonder afvoerputjes zit de bagger overal
bedankt, hoeven we dus niet te kijken danquote:Op donderdag 16 september 2010 12:52 schreef iBenny het volgende:
Ik heb veel slechte films gezien, maar dit(Lover or loser, van Carry Slee boek) slaat gewoon alles
Ja en ook op macht, iPhones en grote piemels.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:55 schreef crv het volgende:
Vrouwen vallen op mannen met grote auto’s
Let's see
Je PI maakt het verwarrend.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet geeneens waar het over gaat!
ben ik nu sexy?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:55 schreef crv het volgende:
Vrouwen vallen op mannen met grote auto’s
Let's see
Demonenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet geeneens waar het over gaat!
..En ditquote:
Dat maakt " even op de achterbank" wel een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben ik nu sexy?
[ afbeelding ]
Is het die camera aan de voorkant?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Een N95 inderdaad, Benny. Reparatie zou 65 euro kosten.
Yes, hij geeft een onverwachte fout aan en dat het apparaat opnieuw opgestart moet worden voor herstel. Maar goed, de camera is maar bijzaak.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het die camera aan de voorkant?
middagquote:
aan de vrouwen vragen he, ik weet het nietquote:Op donderdag 16 september 2010 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben ik nu sexy?
[ afbeelding ]
Die zijn echt zo lelijk!quote:Op donderdag 16 september 2010 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben ik nu sexy?
[ afbeelding ]
Ik had nergens last van met mijn N95quote:Op donderdag 16 september 2010 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
Neukia is natuurlijk ook vragen om problemenHTC
jaa, maar ik zocht expres een lelijk ding, dat is de grap tantequote:Op donderdag 16 september 2010 13:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zijn echt zo lelijk!
[ afbeelding ]
Dit zijn pas campers.
Klopt, voor gewoon normale 'ik wil alleen bellen & smsen'-telefoon is Nokia nog steedsquote:Op donderdag 16 september 2010 13:05 schreef Myraela het volgende:
Die oude Nokia's waren anders onverwoestbaar.
En ze zijn goed als wekker.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, voor gewoon normale 'ik wil alleen bellen & smsen'-telefoon is Nokia nog steeds
quote:
Ik heb ooit nog 7210 in een pas jus laten vallen. Even afspoelen, nachtje op de kachel en hij deed het weer.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, voor gewoon normale 'ik wil alleen bellen & smsen'-telefoon is Nokia nog steeds
Maar met PDA's en Smartphones slaan ze de plank aardig mis. Zowel qua hard- als software
Hey Halloquote:
Dr is ook zeker niks mis mee...quote:Op donderdag 16 september 2010 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb altijd Nokia' s gehad en ben er tevreden over.
Een aaifoon?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:07 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een LG. Maar nooit meer.Ik krijg hierna een iPhone.
Neuh, ik kan nog steeds niet overweg met mijn iMac. Ik baal echt gigantisch dat mijn laptop kapot is.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Een aaifoon?
Als je maar geen fangirl gaat worden.
je ontvangt fok via de telex?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
En al die technische snufjes zijn toch niet aan me besteed, dus ik zit goed.
Waar heb je problemen mee met je iMac dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neuh, ik kan nog steeds niet overweg met mijn iMac. Ik baal echt gigantisch dat mijn laptop kapot is.
Palm zie je weinig!quote:Op donderdag 16 september 2010 13:09 schreef -Miauw- het volgende:
Nokia![]()
![]()
Ik heb nu een Palm Treo Blabla
is ook technischquote:Op donderdag 16 september 2010 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je ontvangt fok via de telex?
doe maar shiquequote:Op donderdag 16 september 2010 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar heb je problemen mee met je iMac dan?Ik vind alletwee eigenlijk wel prima werken
Ik kan geen afbeeldingen draaien.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar heb je problemen mee met je iMac dan?Ik vind alletwee eigenlijk wel prima werken
Ja, maar ik heb geen legale.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:13 schreef DeZwabber het volgende:
maar photoshop is er ook voor mac, daar wordt het in eerste instantie voor gemaakt
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga maar eens naar m'n vader, en vanaf daar boos bellen naar de laptopboer
waarschijnlijk annuleer ik de boel gewoon, stelletje lutsers
Ja klopt. Nu zie ik je ineens weer als " DeZwachtel" . Technisch foutje denk ik.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je ontvangt fok via de telex?
Ja dat moet ik mijn moeders vriend even laten doen. Maar zelfs dan word het niet zo fijn als op mijn laptopje. RIP laptopje.quote:
Whutquote:Op donderdag 16 september 2010 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan geen afbeeldingen draaien.Ik kan geen "rechtermuis klik" doen. Die mis ik heel erg.
En ik mis mijn photoshop.
HALLO HALLO.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tien dagen geleden besteld, er stond 4 dagen levertijd, nog niets terug gehoord
Ik kan rechtermuis klikken nu. yay.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WhutAfbeeldingen draaien in welk programma?
En rechtermuis = control+muis
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HALLO HALLO.
De postbode hier! Het is een fijn laptopje hoor!
Oohhh... Das heel simpel hoor, weet je hoe dat komt?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan rechtermuis klikken nu. yay.
Nou gewoon, hij draait de afbeelding in de "voorvertoon" automatisch goed. Maar als ik ze dan upload staan ze scheef.
*insert flauw ze-heeft-een-apple-antwoord*quote:Op donderdag 16 september 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oohhh... Das heel simpel hoor, weet je hoe dat komt?
Ik snap ook wel waaromquote:
Neequote:Op donderdag 16 september 2010 13:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*insert flauw ze-heeft-een-apple-antwoord*
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan rechtermuis klikken nu. yay.
quote:Nou gewoon, hij draait de afbeelding in de "voorvertoon" automatisch goed. Maar als ik ze dan upload staan ze scheef.
Oooh geef je nummer maar ff, dan fix ik hetquote:Op donderdag 16 september 2010 13:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik snap ook wel waarompokkeding die Palm. Loopt steeds vast. Maar hij is van mijn werk, ik gebruik zelf een Nokia.
Nou?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oohhh... Das heel simpel hoor, weet je hoe dat komt?
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tien dagen geleden besteld, er stond 4 dagen levertijd, nog niets terug gehoord
dat dusquote:Op donderdag 16 september 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HALLO HALLO.
De postbode hier! Het is een fijn laptopje hoor!
Godverdomme.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan bwehehehehhe
Doorzichtig!quote:Op donderdag 16 september 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oooh geef je nummer maar ff, dan fix ik het
Die ene laptop met al die blije dingen erop en kleurencalibratie (ben al weer vergeten wat het was)quote:
het maakt niet uit hoe goed hij het verpakt, zolang we weten dat het Loveless is weten we toch wel dat er iets achter zitquote:
ja die, maar ik ga denk ik maar gewoon een iets andere versie daarvan bestellen bij een andere handelaarquote:Op donderdag 16 september 2010 13:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die ene laptop met al die blije dingen erop en kleurencalibratie (ben al weer vergeten wat het was)
Maar WAT zit erachter?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het maakt niet uit hoe goed hij het verpakt, zolang we weten dat het Loveless is weten we toch wel dat er iets achter zit
Laten we Ll gaan analyseren.quote:
quote:
In één keer goed!quote:Op donderdag 16 september 2010 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laten we Ll gaan analyseren.Ik denk dat het stiekem gewoon een onzeker bang jongetje is en dat die daarom zo doet. Vroeger teveel gepest.
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In één keer goed!
Jij wint een mooie groene doos... Kom straks maar eens kijken wat erin zit
[..]
In één keer goed!
[..]
In één keer goed!
quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:37 schreef pgrferrari het volgende:
Oh helleu
*was het topic uit het oog verloren
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, hij heeft het toch weer teruggevonden
quote:
Ja ik zit op schoolquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, hij heeft het toch weer teruggevonden
Laten we de volgende keer in KEL gaan zitten.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
We hebben ons niet goed genoeg verstopt
Moet ik eerst toestemming vragen zekerquote:Op donderdag 16 september 2010 13:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Laten we de volgende keer in KEL gaan zitten.
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
We hebben ons niet goed genoeg verstopt
Nee tochquote:Op donderdag 16 september 2010 13:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
En het WTC topic verder gelezen
Probeer het zou ik zeggenquote:Op donderdag 16 september 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ook niet. Is hij 18? Anders kunnen we in KPD gaan zitten
Hij rijdt toch autoquote:Op donderdag 16 september 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ook niet. Is hij 18? Anders kunnen we in KPD gaan zitten
Je boek??? Over het WTC?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jawel![]()
Als goed is krijg ik mijn boek vandaag binnen
Weet jij veel wat hij uitspookt op dat bungalowpark?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das waar. Laten we hopen dat hij niet ook andere dingen rijdt en dus niet in KPD komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |