abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86493584
Help me iemand!!!!! ik ben alleen thuis met mijn kat en ik ben doodsbang voor demonen ik word elke dag lastig gevallen door ze ik durf het aan niemand te zeggen, mijn moeder denkt dat ik gek ben .. ik word al geholpen door een pschyiater. maar ik ga eerst even vertellen wat er 20 min geleden is gebeurd: ik zat dus op de bank (nu nog steeds) met de laptop en mijn kat licht naast me te slapen ineens hoor ik voetstappen en gefluister in de gang.. ik word bang ik negeer het maar het komt steeds dichter bij en dus ik vroeg netjes of ze weg willden gaan ... maar toen nadat ik dat had geraagt ging een deur KEIHARD DICHT KLAPPEN AND I'M SCARED TO DEATH!! ZE WILLEN NIET WEG!!! Ik heb het gevoel dat ik moet overgeven of flauwvallen kort gezegd ik voel me niet lekker ineens... ik ben doodsbang!! ik heb de neiging om weg te rennen van mijn huis maar dan laat ik mijn kat alleen en dat wil ik niet ik ben bang dat haar iets ergs overkomt.. door deze probleem is mijn stage deze week beeindigd omdat mijn stagebegleider niet weet hoe ze met mij om moet gaan... omdat ik haar had verteld dat ik een oproep had gedaan maar er gebeurde niks... dat is het rare.... Waarom ik het heb verteld is omdat we op zo een onderwerp kwamen ik kon het niet laten.
Ik had een tijdje geleden een slaapverlamming toen zag ik vanalles... ik kon niet bewegen en niet praten het leek wel alsof ik omhoog werd getild .. heel raar om uit te leggen het leek alsof mijn geest uit mijn lichaam ging... dus ik durf niet meer te slapen omdat ik denk dat een een slaap verlamming ga krijgen.. ik wil gewoon normaal slapen en niet altijd voor het slapen aan demonen denken.. en ik word bijna altijd wakker tijdens het slapen.. rond de uur of 02:00 is dat toevallig of ?
sorry voor de ingewikkelde verhaal maar ik heb echt hulp nodig mijn moeder komt pas om 5 uur thuis .. nog lang niet dus..

BTW: ALLEEN REAGEREN ALS JE ME SERIEUS AANNEEMT.
THANKYOU!
pi_86493605
:{
Feyenoord Rotterdam
  FOK!Babe donderdag 16 september 2010 @ 12:18:27 #3
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86493608
Ik geef dit een 4. Je hebt duidelijk geen talent.
pi_86493680
KAN JE NIET LEZEN???????!!!

ALLEEN MENSEN DIE MIJN SERIEUS AANNEMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_86493696
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:20 schreef Diamondreal het volgende:

ALLEEN MENSEN DIE MIJN SERIEUS AANNEMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gaat moeilijk met zo'n sollicitatiebrief.
Feyenoord Rotterdam
pi_86493707
Iemand is serieus bezig met een master prank :D
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  donderdag 16 september 2010 @ 12:21:54 #7
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_86493723
Zou je je elk half uur hier willen melden? Dan weten we of het goed met je gaat!
  FOK!Babe donderdag 16 september 2010 @ 12:22:03 #8
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86493728
quote:
Ik wel.
Jij niet.
Je hebt je fictieve onzin in het forum over talentenjachten gepost.
pi_86493753
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik wel.
Jij niet.
Je hebt je fictieve onzin in het forum over talentenjachten gepost.
_O-
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_86493757
gedraag je volwassene
  donderdag 16 september 2010 @ 12:23:20 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_86493780
talentje hoor :Y
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 16 september 2010 @ 12:23:27 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_86493784
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:17 schreef Diamondreal het volgende:
mijn moeder denkt dat ik gek ben .. ik word al geholpen door een pschyiater.
NEE, zo begon het bij mij ook!! VERTROUW ZE NIET! ik vertrouwde ze, en eindigde bijna in de buik van Lucifer.

GA SNEL HET HUIS UIT, PRAAT MET NIEMAND!!!!! Het is statistisch bewezen dat 67% van de menselijke bevolking collaboreert met onze onzichtbare, geinfiltreerde demonische vijand. Zelfs op FOK! erover praten is levensgevaarlijk!

Succes, jongen
Laffe huichelaar
pi_86493785
quote:

Dan moet je het vooral in Talentenjachten openen :')

Hij gaat daarom op slot... kijken wie 'm wel wil hebben :D
pi_86493795
quote:

Net zoals je stagebegeleider? :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')