Zo heb ik hier ook een eigenwijze hondquote:Op maandag 20 september 2010 23:35 schreef oh-oh het volgende:Sjon vond het net weer nodig om een onwijs groot kauwgeval in te slikken.
Hoop gekrijs en gedoe. Al de vierde keer of zo dat ie dat flikt, hij leert het echt nooit. Hopen dat t dr goed uit komt maar weer ...
had ik gezegd dat ik zou doen, we gingen vervolgens de stoppen met lopen methode doen, maar dat werkte eigenlijk helemaal niet, maakte geen enkele indruk en dit dus wel blijkt. hadden we dus beter meteen kunnen doen, maar het is zoeken inderdaad.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik dacht dat je die methode al probeerde!
Tis gewoon ff zoeken wat voor jullie en Noes het fijnste werkt natuurlijk.
Ik had vandaag foto's van die meneer in mn mail , die hij gemaakt had van de honden
Ja, dat doet ie bij iedereen als een van de andere honden aandacht krijgt hoorquote:Op donderdag 23 september 2010 09:34 schreef Miss_Isis het volgende:
Wat een mopje BelanaEn te bedenken dat ze over een jaartje zo groot is als een kleine pony
![]()
En oh-oh, wat leuk dat je hondjes zulke publiekstrekkers zijn! Ze lijken het ook echt leuk te vinden al die aandacht van vreemdenDie foto van Sjon ook die z'n hoofd in de oksel van die man probeert te stoppen...
Ik had 1 keer mn camera vergeten in mn tas te doen tussen de middag, toen kwam ik Paul de Leeuw en Simone Kleinsma tegen die over ze gingen oehen en aahen, dus mij overkomt dat niet meerquote:Op donderdag 23 september 2010 09:32 schreef Belana het volgende:
[..]
had ik gezegd dat ik zou doen, we gingen vervolgens de stoppen met lopen methode doen, maar dat werkte eigenlijk helemaal niet, maakte geen enkele indruk en dit dus wel blijkt. hadden we dus beter meteen kunnen doen, maar het is zoeken inderdaad.
wat leuk dat die man gemaild heeft!
Ik heb ook mega veel aanspraak, maar vaak mijn camera niet mee.
Gisteren in de stad kwamen we een vrouw met een immense malamut tegen, wat een geweldig lief beest zeg! Ging midden op straat op zijn rug liggen voor de kinderen zodat ze hem eens lekker konden kroelen
Lichamelijk wel goed ,maar geestelijk toch wel een knauw gekregen.quote:
Oaah, wat een lekkerstukquote:Op donderdag 23 september 2010 09:29 schreef Belana het volgende:
mijn favo plekje onder de haard (nu past het nog)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff ruggen
[ afbeelding ]
houtblok knagen
[ afbeelding ]
dat mag toch wel?
[ afbeelding ]
ff poseren
[ afbeelding ]
Jee Belana wat is ze alweer gegroeid, nog mooier en wolligerquote:Op donderdag 23 september 2010 09:29 schreef Belana het volgende:
mijn favo plekje onder de haard (nu past het nog)
[ afbeelding ]
Sterkte zeg. Dat soort dingen zijn echt zo rotquote:Op donderdag 23 september 2010 12:46 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Lichamelijk wel goed ,maar geestelijk toch wel een knauw gekregen.
Onzeker in het verkeer,en liever niet alleen wachten buiten een winkel.
Rammelende rollator duikt ze ook weg .
Ik geef het weinig aandacht als we volgende week dezelfde klachten nog hebben ,gaan we er wel mee aan de slag .
Ik hoop dat het nu nog verwerkingsproces is.
Ik heb haar gekregen als onhandelaar ,en kan nooit los,het trekken duurde een jaar en het loslopen een half.
Je kan haar nu op afstand sturen,dus we krijgen het deze keer ook wel weer goed maar ik wil het niet overhaasten .
Als ze niet wil ,hoeft ze nu even niet .
Wat leuk, ik herkende snel scrollend Puck niet zo snel, na de zonnige vakantiefoto's die je laatst had.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:30 schreef Miss_Isis het volgende:
Mooie foto's weer oh-oh! En die uitgetelde hondjes na een lange wandeling...Zo ziet zelfs Sjon er wel lief uit
Ik heb gisteren een paar foto's gemaakt van Puck en Rani die een maiskolf vernielden die ik had gejat. Je ziet het er misschien niet aan af, maar onze lieve Puck is een behoorlijke slopert als ze de kans krijgt. Vooral dingen die je kan verscheuren vallen erg in de smaak, zoals een doos vol tissues... of een maiskolf dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |