Die kleine leert het ook nooit hequote:Op maandag 20 september 2010 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Sjon vond het net weer nodig om een onwijs groot kauwgeval in te slikken.
Hoop gekrijs en gedoe. Al de vierde keer of zo dat ie dat flikt, hij leert het echt nooit. Hopen dat t dr goed uit komt maar weer ...
Mooiquote:Op dinsdag 21 september 2010 07:37 schreef Belana het volgende:
hoe krijgt ie het voor elkaar
Ik ben trots op Noes, ze heeft vannacht de hele nacht in de bench geslapen zonder te janken![]()
Gewoon niet denken en gelijk slikkenquote:Op dinsdag 21 september 2010 07:37 schreef Belana het volgende:
hoe krijgt ie het voor elkaar
Ik ben trots op Noes, ze heeft vannacht de hele nacht in de bench geslapen zonder te janken![]()
Poosje ruilen voor Sjon?quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:35 schreef Belana het volgende:
ik vind haar echt knap hoor, ze gaat ook al netjes zitten als je "zit" zegt, ze leert snel vind ik. zitten doet ze al zonder koekie erachteraan nu. mijn heldin
Zit doen ze altijd wel snel vind ikquote:Op dinsdag 21 september 2010 08:35 schreef Belana het volgende:
ik vind haar echt knap hoor, ze gaat ook al netjes zitten als je "zit" zegt, ze leert snel vind ik. zitten doet ze al zonder koekie erachteraan nu. mijn heldin
wat zijn ze goed die honden!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:
OMG mensen, kijk nou toch wat een meesterlijke clip OK Go nu weer gemaakt heeft![]()
![]()
ehm... neequote:
Ik had geen poepquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:00 schreef Maes het volgende:
Hoi Hoi![]()
Wat een eeeenige clip, ik laat em hier op mijn werk aan iedereen zien![]()
Fiep en Sjon hebben toch stiekum contact, ik had weer een poep in de keuken vanmorgen
Wat leuk!!!quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:
OMG mensen, kijk nou toch wat een meesterlijke clip OK Go nu weer gemaakt heeft![]()
![]()
Superleuk weer!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:06 schreef oh-oh het volgende:Zondag in het veld, we hadden een wandeldate met Angel en Lilly weer.
En Sjon viel als een dulle dat paaltje daar aan en de rest ging gezellig mee![]()
[ afbeelding ]
Oh oeps, vals alarm!
[ afbeelding ]
Faalhazenonden
Stokstaart:
[ afbeelding ]
Gisteren tussen de middag, weer een nieuw vriendje gemaakt , Peta, podenco x beagle, net hier uit Spanje:
[ afbeelding ]
En er kwam een Somalische jongen die aan mn hondjes wilde voelen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En we kwamen Isis, Sjons verkering, weer tegen:
[ afbeelding ]
En Maxime, die was vorige keer Billy's verkering, maar nu die van Chico![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag nog mooier weer dan gisteren.
En we kwamen Booty tegen, de ridgeback van hier achter, die is zoooooo lief![]()
[ afbeelding ]
Chico kijkt puppig van al die zon![]()
[ afbeelding ]
En een stukje verder een mevrouw, die vroeg of ze ze wat worst mocht voeren![]()
Welja!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan zijn ze meteen je beste vriend![]()
[ afbeelding ]
Vermoeiend leven leiden ze...
[ afbeelding ]
( Chico is al veel kleur kwijt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |