Ligt er aan. Evolueert de groene mos al naar een intelligente samenleving?quote:Op donderdag 16 september 2010 10:08 schreef neo2000 het volgende:
Nemen ze dan direct hier ook de badkamer mee? Is wel weer nodig inmiddels.
Aarde en Intelligente Samenleving ? => that does not computequote:Op donderdag 16 september 2010 11:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt er aan. Evolueert de groene mos al naar een intelligente samenleving?
Dat mogen we zelf doen.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:18 schreef Relko het volgende:
Laat ze het corrupte systeem maar schoonmaken, daar hebben we teminste wat aan.
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:57 schreef Maurice76 het volgende:
Waarom zie ik nu ineens een beeld voor me, van een enorme "maid" die met een stofzuiger de dampkring opzuigt? Zo eentje met een doornenkroontje op d'r hoofd
Klik eens op het tweede linkje in de openingspost?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:57 schreef Maurice76 het volgende:
Waarom zie ik nu ineens een beeld voor me, van een enorme "maid" die met een stofzuiger de dampkring opzuigt? Zo eentje met een doornenkroontje op d'r hoofd
quote:Op donderdag 16 september 2010 09:23 schreef jogy het volgende:
http://www.prweb.com/releases/2010/09/prweb4491804.htm
Korte vertaling.
In zijn nieuwste versie van het boek Challenges of change geeft de schrijver Stanley A. Fulham een voorzichtige voorspelling dat zijn vriendjes de Transcendors onze C02 gaan opzuigen omdat we anders haske dood gaan. Ze maken geen contact verder. Oh en het zou zo maar kunnen zijn dat ze de 13de niet komen maar dan toch zeker wel ergens dit jaar. Hij is op deze informatie gekomen door meerdere bronnen maar zijn hoofdbron is dus een channeling. Hij is overigens wel een gepensioneerde Norad Officier en heeft ook regelmatig nog contact met zijn oude homies.
Maar voor de zekerheid: Klik
Cool, mits vlammenwerpers.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat mogen we zelf doen.
[ afbeelding ]
Maar wel op BioDiesel natuurlijk.quote:
Ahh, die had ik inderdaad nog niet gezienquote:Op donderdag 16 september 2010 13:15 schreef jogy het volgende:
Klik eens op het tweede linkje in de openingspost?
Nee. Maar dan hadden ze het zelf al schoongemaakt als ze intelligent waren uiteraard. Want in die bende wil geen intelligent wezen leven.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt er aan. Evolueert de groene mos al naar een intelligente samenleving?
Ja, als je het zo brengt klinkt het opeens allemaal zo tof niet meer.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Cool. Zuig even 80% van onze atmosfeer op zodat we met een vijfde van de huidige atmosferische druk te maken hebben, zodat we allemaal geen lucht meer krijgen.
Wat nou "quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, als je het zo brengt klinkt het opeens allemaal zo tof niet meer.![]()
Uiteraard Jogy, uiteraard.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar wel op BioDiesel natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |