TS speelt hockey. Voetbal pwndquote:Op woensdag 15 september 2010 23:27 schreef cookiejar het volgende:
Ik ben uit principe tegen voetlbal. Ik vind het dus ook belachelijk dat er in Nederland niets anders gedaan kan worden dan voetbal. Als je dan zo graag wil sporten kijk eens om je heen. Je zult prachteige andere sporten zien. Voetbal is een en al aanstellerij. Echt dat een een hele sectie wijden aan voetbal. Alsof het geen sport is maar een geloof.
Ok, staat genoteerd. We komen er later op terug.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:27 schreef cookiejar het volgende:
Ik ben uit principe tegen voetlbal. Ik vind het dus ook belachelijk dat er in Nederland niets anders gedaan kan worden dan voetbal. Als je dan zo graag wil sporten kijk eens om je heen. Je zult prachteige andere sporten zien. Voetbal is een en al aanstellerij. Echt dat een een hele sectie wijden aan voetbal. Alsof het geen sport is maar een geloof.
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:32 schreef aarsschimmel het volgende:
sport is uberhaupt gay.
Echte NERDS zitten alleen op de bank of achter de computer![]()
ik doe honkbal en voetbal. nu goed?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef cookiejar het volgende:
even ter opfrissing ik ben man en speel hoog nieveau honkbal.
Het punt van mijn topic is: waarom alleen voetbal. Mens en Media mag ook wel eens naar wat anders kijken dan dat gejank en die aanstellerij
dat vind ik oke.. ik heb eigenlijk niets tegen voetballers tenzij het mesnen zijn die 5 potten gel per dag in hun haar doen zoals mijn avatar, maar meer tegen de aandacht die het krijgt ten opzichte van de rest van alle sportenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:34 schreef ReDxBull het volgende:
[..]
ik doe honkbal en voetbal. nu goed?
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef cookiejar het volgende:
Het punt van mijn topic is: waarom alleen voetbal. Mens en Media mag ook wel eens naar wat anders kijken dan dat gejank en die aanstellerij
hie weet jij nou dat mijn familie uit ameika komt :squote:Op woensdag 15 september 2010 23:45 schreef marcodej het volgende:
Zeik niet of ga in Amerika wonen, of een ander land waar het geen nationale sport is.
ik geef Remzz nu volkomen gelijk, maar wat is er kis met honkbal dan en het ging mij nou niet zozeer om de aanstellerij enz maar die veschrikkelijke media aandacht. Het is niet mooi het is zo simpel als je ogen open doen en ok je heen kijken zoekend naar een een andere sportquote:Op woensdag 15 september 2010 23:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Je gaat huilen over voetbal, maar speelt zelf honkbal?
Als we het over mieterige sporten gaan hebben zeg... jezus
En wat betreft de aandacht: dat komt gewoon omdat Voetbal gewoon de mooiste sport is.
De media aandacht is omdat het wel zo mooi is, er zijn miljoenen mensen over de hele wereld die van voetbal houden, ongeveer tot aan de grens van Amerika. Ik denk dat jij je ogen open moet doen.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:51 schreef cookiejar het volgende:
[..]
ik geef Remzz nu volkomen gelijk, maar wat is er kis met honkbal dan en het ging mij nou niet zozeer om de aanstellerij enz maar die veschrikkelijke media aandacht. Het is niet mooi het is zo simpel als je ogen open doen en ok je heen kijken zoekend naar een een andere sport
Het niveau van het gymnasium waar jij op zit is daarentegen bedroevend.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:33 schreef cookiejar het volgende:
oke daar geef ik je gelijk in. Op het punt van mooi zijn na danquote:Op donderdag 16 september 2010 00:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De media aandacht is omdat het wel zo mooi is, er zijn miljoenen mensen over de hele wereld die van voetbal houden, ongeveer tot aan de grens van Amerika. Ik denk dat jij je ogen open moet doen.
ghehe ja een ipod is nou eenmaal moeilijktypenquote:Op donderdag 16 september 2010 00:03 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Het niveau van het gymnasium waar jij op zit is daarentegen bedroevend.
lees nou toch wat ik net zegquote:Op donderdag 16 september 2010 00:05 schreef heiden6 het volgende:
Omdat voetbal de grootste sport is, calimero.
Wie ontkent dat er meer is dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:03 schreef cookiejar het volgende:
[..]
oke daar geef ik je gelijk in. Op het punt van mooi zijn na danmaar ik vind wel dat er niet alleen naar voetbal moet worden gekeken. Kijk naar al het talent dat nederland heeft voortgebracht buiten het voetbal en zie toch alsjeblieft in dat er meer is
niemand alleen de media is zo gericht op het voetbal. Van mij mag studio sport bedt langer duren als dat tot gevolg heeft dag er meer reclame komt als er maar gewoon een wat breder scala aan sporten behandeld wordt.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wie ontkent dat er meer is dan?
ja, als je had gelezen wat ik zei dan stond er dat ik remzz gelijk gaf dat was al toegegeven spuit elf. En jij bent al gelijk mijn minst favoriete persoon op fokquote:Op donderdag 16 september 2010 00:14 schreef Joran-Joran het volgende:
Feit is dat voetbal in Nederland de grootste sport is. Dit betekent, dat er automatisch het meest over gediscussieerd wordt. Ik weet niet hoe het bij jou gaat hoor, maar bij onze koffieautomaat gaat het op maandagmorgen niet over die geweldige homerun die Albert Pujols dit weekend geslagen heeft.
Als al die voetbaltopics in sport zouden staan, wordt het een onoverzichtelijk zooitje. Wees dus blij dat voetbal een eigen forum heeft. Slotje!
Mijn levensdoel, wat doe jequote:Op donderdag 16 september 2010 00:18 schreef cookiejar het volgende:
[..]
En jij bent al gelijk mijn minst favoriete persoon op fok
Op deze manier kan je 't wegfilteren en word je in het sport-forum niet geconfronteerd met topics over een volksspelletje. Toch handig?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:27 schreef cookiejar het volgende:
Ik vind dat daar geweldig is over nagedacht en geeft de crew aan erg veel rekening te houden met mensen zoals TS die een hekel hebben aan voetbal. En dan nog zeuren ook, tsk tsk.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op deze manier kan je 't wegfilteren en word je in het sport-forum niet geconfronteerd met topics over een volksspelletje. Toch handig?
Het is een vicieuze cirkel.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:14 schreef Joran-Joran het volgende:
Feit is dat voetbal in Nederland de grootste sport is. Dit betekent, dat er automatisch het meest over gediscussieerd wordt. Ik weet niet hoe het bij jou gaat hoor, maar bij onze koffieautomaat gaat het op maandagmorgen niet over die geweldige homerun die Albert Pujols dit weekend geslagen heeft.
Als al die voetbaltopics in sport zouden staan, wordt het een onoverzichtelijk zooitje. Wees dus blij dat voetbal een eigen forum heeft. Slotje!
ik moet toegeven dat je gelijk hebt. ik had het vandaag op school ff meepraten over hoeveel reddingen Stekelenburg wel niet had. (ja Ajax daar gaat het ff niet om). maar maak dan op z'n minst een filter binnen de sport over voetbal... net als wielrennen. Het is inderdaad goed bedacht maar ik vind het gewoon niet toepasselijk,quote:Op donderdag 16 september 2010 15:58 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel.
Als je inderdaad 's maandags in de bedrijfskantine iemand hoort zeggen. Nou 't was weer spannend hè, van 't weekend.
Dan gaat het altijd over voetbal.
En niet over de korfbalderby Ermelo tegen 't altijd gevaarlijke Nunspeet.
Maar er zijn heel veel mensen die denken: O jee, als ik 's maandags niet met de mond vol tanden wil staan, moet ik me wel een beetje verdiepen in het edele voetbal.
Anders sta ik er zo buiten.
Vandaar die hoge kijkcijfers. 90% denkt: Laat ik maar gaan kijken. Dan kan ik meekletsen met de rest.
Self fulfilling profesy
Vertel me, waarde cookiejar, of je van sport houdt en welke sporten je allemaal leuk vindt.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:27 schreef cookiejar het volgende:
Filter de VBL-topics uit je MyAT en het VBL-forum uit de forumindex.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:27 schreef cookiejar het volgende:
De verhouding vraag:aanbod is tegenwoordig 30:70.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:50 schreef Waaghals het volgende:
vraag en aanbod
niemand is geinteresseerd in honkbal
dat is een spel, geen sport
Honkbal is gewoon een sport hoor kneus, die vrij populaire is in de VS, Latijns Amerika en Japanquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:50 schreef Waaghals het volgende:
vraag en aanbod
niemand is geinteresseerd in honkbal
dat is een spel, geen sport
quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:38 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Honkbal is gewoon een sport hoor kneus, die vrij populaire is in de VS, Latijns Amerika en Japan
Zolang ze maar in hun eigen subforum blijven.quote:
Precies, een win-win-situatie.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef rubbereend het volgende:
Voetbal werd een te dominant deel van SPT, de andere topics verzopen. Toen is er in 2002 besloten om begin 2003 een Voetbal forum te openen als experiment..... en dat experiment is uitgegroeid tot het grootste voetbalforum van Nederland en in SPT kregen de topics wat meer aandacht en lucht. Dus voor alle partijen een positieve vooruitgang
Voetbal is na basketbal de meest beoefende sport in de VSquote:Op donderdag 16 september 2010 00:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
De media aandacht is omdat het wel zo mooi is, er zijn miljoenen mensen over de hele wereld die van voetbal houden, ongeveer tot aan de grens van Amerika. Ik denk dat jij je ogen open moet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |