abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86524595
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 03:01 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

[ afbeelding ] hap hap...
;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 september 2010 @ 22:43:40 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_86770908
Voetbal werd een te dominant deel van SPT, de andere topics verzopen. Toen is er in 2002 besloten om begin 2003 een Voetbal forum te openen als experiment..... en dat experiment is uitgegroeid tot het grootste voetbalforum van Nederland en in SPT kregen de topics wat meer aandacht en lucht. Dus voor alle partijen een positieve vooruitgang
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_86777686
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:43 schreef rubbereend het volgende:
Voetbal werd een te dominant deel van SPT, de andere topics verzopen. Toen is er in 2002 besloten om begin 2003 een Voetbal forum te openen als experiment..... en dat experiment is uitgegroeid tot het grootste voetbalforum van Nederland en in SPT kregen de topics wat meer aandacht en lucht. Dus voor alle partijen een positieve vooruitgang
Precies, een win-win-situatie.
Net als met teletekst. Dan staat geloof ik voetbal ook in een hoofdstuk, apart van de rest van de sporten.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_86778610
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:00 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

De media aandacht is omdat het wel zo mooi is, er zijn miljoenen mensen over de hele wereld die van voetbal houden, ongeveer tot aan de grens van Amerika. Ik denk dat jij je ogen open moet doen.
Voetbal is na basketbal de meest beoefende sport in de VS
Dat mensen nog altijd in die mythes geloven :')
Voetbalhistorische bedenkingen: https://metcruijffopstap.wordpress.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')