Hehe, dat doe ik nu ook met reacties wat goed van mijquote:Op woensdag 15 september 2010 23:02 schreef loveli het volgende:
Ik ga het vorige topic even bijlezen vanaf pagina 2, tegen de tijd dat ik het verhaal van DaD heb gelezen zet ik de OP wel neer.
Ah fijn nieuws! Die ballon zal hij wel uitpoepen gok ikquote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Het is niet uit te sluiten nog dat Floris een hartziekte heeft (CMH ofzo?) maar voor nu ziet de echo er goed uit en is hij gezond. Dus tóch verzekerd (hopelijk, heb de aanvraag net ingediend) én ik hoef me geen zorgen te maken voorlopig
Balen! Morgen een betere dag hopelijk! Kop op he!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dus inplaats van te studeren ben ik hier gefrustreerd aan het doen. Grrrrrrrr
En doordat ik ging haasten en rennen voor de bus ben ik verhongerd/verdroogd/vies en plakkerig.
Kutdag
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn scharrel is trouwens mijn scharrel niet meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk!
En je ziet er toch gewoon goed uit joh! Ik zou jou eerder versieren dan die baard hoor, sowieso.Sowieso grammaticaquote:Op woensdag 15 september 2010 22:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Nederlandse grammatica, brrrr.Nou ja, ik had dus een sort off training vandaag met team building (he, toch nog 2.5 uur betaald chill) en we gingen er met busjes heen vanaf school waar m'n fiets nog stond. Maar dat hek is dus dicht en ik moest toch naar huis.quote:
Klim ik over dat hek sta ik op zo'n puntwhehe ik dacht dat valt wel mee, dat zijn van die stompe neppunten, maar het gaat zo *hop* dwars door m'n all stars heen door m'n sok door m'n vel en nu heb ik zo een klein gaatje in m'n voet hehe.
het lijkt niet wat het is
O hai.quote:
Zonder OP werkt het wat sneller he, maar goed ik PM hem jou wel want ik heb hem.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:15 schreef loveli het volgende:
En ik hoop dat iemand me de foto em het verhaal van DaD kan passen, want ik lees net dat ik daarna pas een OP ga klussen.
Moet zeggen dat DaD sneller is dan ik met het kweken van een vriendje, maar ik kom er ook wel.
Tx. En dat laatste klopt helemaal en het is echt een hele leukequote:Op woensdag 15 september 2010 23:18 schreef neen het volgende:
[..]
O hai.
Bij mijn lijstje: 5 biertjes en dus spaghetti. Het was bijna allemaal gratis.
[..]
Zonder OP werkt het wat sneller he, maar goed ik PM hem jou wel want ik heb hem.
En je krijgt vanzelf een vriendje, een leuke dan he.
Is het baard ja? Maar je hebt iemand op het oog dan ofzo?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Tx. En dat laatste klopt helemaal en het is echt een hele leuke
Me too!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik heb er een hekel aan als smilies op de volgende regel eindigen!!!
Iemand en ik hebben elkaar op het oog. Al een tijdje. Maar we zijn niet zo snel.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef neen het volgende:
[..]
Is het baard ja? Maar je hebt iemand op het oog dan ofzo?
Hij heeft altijd dat schilderij van een huilend zigeunerjongetje staan, die wil ook zeker hebben!
Heb ik wat gemist, zit er een vriendje aan te komen?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Tx. En dat laatste klopt helemaal en het is echt een hele leuke
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Iemand en ik hebben elkaar op het oog. Al een tijdje. Maar we zijn niet zo snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Was lange dauert, wird endlich gut.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:32 schreef neen het volgende:
[..]![]()
Wat goed is komt langzaam, duurt lang, ja zoiets er is een zin voor maar je weet wat ik bedoel denk ik. Dat het wachten zegmaar loont.
Ja zoiets maar dan in het Nederlands. Meestal gaat die zin over eten.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Was lange dauert, wird endlich gut.
Leuk loveli.
Dit gaat een stortvloed aan nieuwsgierige slankies veroorzakenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik zou maar eens beginnen met je slechte karaktereigenschappen, want zo te horen is je ongeduld een groter probleem dan je gewicht.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:49 schreef Impulse2010 het volgende:
Ik wil wel in korte tijd een kilo of 4 afvallen.
hou niet van lang wachten op resultaat, dat demotiveert me.
-
kan iemand me adviseren?
Averechts effect!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:08 schreef Impulse2010 het volgende:
ok... broccoli als in... iedere dag
?
als lunch/ avondeten? gestoomd neem ik aan?
enne... waarom? breekt het iets af?
nog 1 laatste; wat is er mis met (verantwoord) dieten?
thnxxx
Misschien moet je de OP even lezen.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:08 schreef Impulse2010 het volgende:
?
thnxxx
hmm..... nou inderdaad... mijn slechte karaktereigenschap(PEN) ... geduld dus... kan ik wel iets aan doen ja. misschien dat ik dan overall een beter mens word... minder ontevreden ook aangezien ik maar 4 kilo kwijt wil. misschien word ik dan wel een goed mens. dank voor deze eye opener.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zou maar eens beginnen met je slechte karaktereigenschappen, want zo te horen is je ongeduld een groter probleem dan je gewicht.
Als je maar vier kilo kwijt hoeft heeft het weinig zin om "een begin te maken". Gewoon meteen gezond en regelmatig gaan eten, dan zijn die vier kilo er zo af en dan blijven ze ook weg.
Broccoli omdat groente goed is en broccoli goed in het kwadraat. Elke dag groente, niemand die er een probleem van maakt als dat met enige regelmaat broccoli is. Gestoomd, gekookt, in de oven met limoensap, in een quiche.. wat jij lekker vindt.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:08 schreef Impulse2010 het volgende:
?
thnxxx
Sorry maar ik vond het niet erg sympathiek zoals je je post begon. Als je vijf minuten de tijd had genomen om de OP te lezen, had je al kunnen weten wat onze reactie op zo'n dieet zou zijn. Iets met de naam "dieet" is meestal bedoeld als tijdelijk afwijken van je normale eetpatroon, en dat is precies waarom het niet werkt.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:13 schreef Impulse2010 het volgende:
[..]
hmm..... nou inderdaad... mijn slechte karaktereigenschap(PEN) ... geduld dus... kan ik wel iets aan doen ja. misschien dat ik dan overall een beter mens word... minder ontevreden ook aangezien ik maar 4 kilo kwijt wil. misschien word ik dan wel een goed mens. dank voor deze eye opener.
Mijn lijstje van vandaagquote:O: Banaan, aardbeien + 1/2L melk
S: 15min oefeningen, 15min. traplopen
O: 2 boterhammen met gebraden rundergehakt
T: Kruidkoek + blik monster lo-carb
L: 1 boterham met kipfilet, 1 boterham met 'spianata romana' (stinken! maar wel lekker) + 1/2L melk
T: 150gr forel filet
T: 2 gekookte eieren + fruitshake
S: 45min kracht / 45min cardio
D: Hutspot met braadharing
T: Cashews
hmm... hahahha ... klinkt lekker ! en veel ook!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mijn lijstje van vandaag
Niet om het uur, maar je zou het verder kunnen spreiden...
Afvallen...quote:Op donderdag 16 september 2010 00:35 schreef Impulse2010 het volgende:
[..]
hmm... hahahha ... klinkt lekker ! en veel ook!
is dit jou eet patroon om af te vallen of op gewicht te blijven
?
Waarom krijg je een vreetkick? Als je simpele koolhydraten eet, krijg je een suikerpiek. Die wordt gevolgd door een suikerdip (de hoeveelheid insuline die op snelle carbs volgt, is te hoog voor de hoeveelhied glucose die het moet verwerken), waardoor je bloedsuiker te laag wordt en je lichaam wil dit compenseren door, jawel, meer food.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:23 schreef Impulse2010 het volgende:
yes.... klinkt prima allemaal. nu heb ik mazzel dat k meestal de gezonde dingen ook erg lekker vind.
en wat vreemd is: als ik dieten doorneem dan 'moet' ik eigenlijk meer eten dan ik normaal doe...
alleen van die rare combinaties....
Ik ben gek op aardappel en donker brood.... kaas ook.... en kruiden uit de wereldkeuken...(waar ook zout dus bij moet anders smaakt t niet) op zich klinkt het gezond maar volgens mij word je er toch dik van??
en hoe kan je in godsnaam zorgen dat je neit de hele dag door wil eten??? ik wil ongeveer ieder uur iets eten, kleine beetjes maar anders denk ik nergens anders aan tot ik iets heb gegeten al is het maar 1 cracker of iets... beetje te food focussed ofzo.... grote hoeveelheden kan ik niet op. een vol bord eten krijg ik niet weg. dat moet echt in etappes maar een uur later wil ik weer eten sterker nog ik MOET eten want anders blijf ik er de hele tijd aan denken. is dit raar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Impulse, succes!
loveli, hoop voor je dat de vaart er keer in komt!
Trusten...Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Bij donker brood moet je wel even opletten of het echt meergranen of volkoren (gezond) is, of dat dat donkere alleen maar kleurstof is.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:23 schreef Impulse2010 het volgende:
yes.... klinkt prima allemaal. nu heb ik mazzel dat k meestal de gezonde dingen ook erg lekker vind.
en wat vreemd is: als ik dieten doorneem dan 'moet' ik eigenlijk meer eten dan ik normaal doe...
alleen van die rare combinaties....
Ik ben gek op aardappel en donker brood.... kaas ook.... en kruiden uit de wereldkeuken...(waar ook zout dus bij moet anders smaakt t niet) op zich klinkt het gezond maar volgens mij word je er toch dik van??
en hoe kan je in godsnaam zorgen dat je neit de hele dag door wil eten??? ik wil ongeveer ieder uur iets eten, kleine beetjes maar anders denk ik nergens anders aan tot ik iets heb gegeten al is het maar 1 cracker of iets... beetje te food focussed ofzo.... grote hoeveelheden kan ik niet op. een vol bord eten krijg ik niet weg. dat moet echt in etappes maar een uur later wil ik weer eten sterker nog ik MOET eten want anders blijf ik er de hele tijd aan denken. is dit raar?
Welkomquote:Op donderdag 16 september 2010 02:01 schreef Impulse2010 het volgende:
ok....
ik wil best posten wat ik vandaag heb gegeten... maar dan mogen jullie me niet uitlachen.
()
damn, ik zie nu pas hoe slecht ik eet.
()
ok ik ga er wel echt op letten dan nu en lijstjes bekijken misschien komt het dan goed met mij. ik wil mijn lichaam terug!!!!
quote:Op donderdag 16 september 2010 07:43 schreef _aurum_ het volgende:
Zodra als je je eerste serieus volwassen volle salarisbaan hebt. Sluit een rechtsbijstandverzekering af. Kost wat, maar als je gezeik hebt met je werkgever dan is het zoveel makkelijker om een telefoon op te pakken en navraag te doen dan om er zelf in te moeten duiken met alle frustratie en irritatie die erbij hoort. En soms maakt een briefje van een advocaat net meer indruk dan van jezelf
vergoeding woon/werkverkeer, pensioenpremie, kan je tijd-voor-tijd kiezen.quote:Op donderdag 16 september 2010 07:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vakantiegeld, vakantiedagen, overwerk, diensten, wat zijn nog meer dingen om op te letten?
Wat voor experiment Blurred?quote:Op donderdag 16 september 2010 08:21 schreef Blurred86 het volgende:
Goede reis Sts!
blegh ik heb geen zin vandaag.. ga straks de resultaten van mijn experiment meten en ben er nu al van overtuigd dat het vast prut gaat zijn
celkweek. Heb in principe alleen een heel simpel testje gedaan (toxiciteitstest) maar ben daarvoor wel al heel de week bezig met voorbereiden en cellen blootstellen enzo dus het zou wel erg suf zijn als straks blijkt dat er ergens iets fout is gegaan en alles overnieuw moet..quote:
Is het echt moeilijk? Iedereen zegt dat het te moeilijk is maar nu wil ik dus een 10 halenquote:Op donderdag 16 september 2010 07:43 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
@ PF: Ik heb nima a en bWat wil je weten?
hoe ze er mee omgaan als je ziek wordt.quote:Op donderdag 16 september 2010 07:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vakantiegeld, vakantiedagen, overwerk, diensten, wat zijn nog meer dingen om op te letten?
tenzij er een hele dikke laag pindakaas op die boterhammen zit, is het ook niet zoveel....quote:
Nima A:quote:Op donderdag 16 september 2010 09:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is het echt moeilijk? Iedereen zegt dat het te moeilijk is maar nu wil ik dus een 10 halen
Klinkt alsof je minder pissed bent dan gister PFquote:Wat zin werkbesprekingen toch saai!
Extra vrije dagen (seniorendagen, adv, bijzonder verlof zoals zwangerschap, zorgverlof), vervangingstoeslag (krijg je iets extra als je iemand met een hogere functie vervangt), toeslagen in de avond/nacht/weekenden (zondag werken verplicht of niet?), toeslag op feestdagen, kinderopvang, mag je een sabattical nemen/sparen van je vrije tijd/levensloopregeling.quote:Op donderdag 16 september 2010 07:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik wil voor moeilijke vakken graag een 10 halen. Helaas had ik voor statistiek maar een 8,8 en had volgens mij geen fouten gemaaktquote:Op donderdag 16 september 2010 09:45 schreef V1z0R het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Klinkt alsof je minder pissed bent dan gister PF![]()
Bent in ieder geval gemotiveerd![]()
Was altijd een 6jes student, alleen wiskunde dikke voldoendes
Fijn dat je gemotiveerd bentquote:Op donderdag 16 september 2010 09:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wil voor moeilijke vakken graag een 10 halen. Helaas had ik voor statistiek maar een 8,8 en had volgens mij geen fouten gemaakt
Haverbrood, vis, andere noten, ...quote:Op donderdag 16 september 2010 10:13 schreef Perruche het volgende:
Ivm een are schimmel heb ik trouwens van mijn alternatieve geneesheer een "dieet" gekregen met voornamelijk een aantal dingen die ik niet mag eten, want ik heb een schimmel en ik wil kijken of 'ie zo weggaat ipv met antibiotica.... wat ik niet mag:
Zuivel (m.u.v. roomboter)
Varkensvlees
Tarwe/witmeel (dus wel rogge of speltbrood)
Witte rijst /pasta
hazelnoten en amandelen
bier en wijn
chmpignons/ paddestoelen
Niet teveel fruit.
Dus eigenlijk alleen groenten, vlees (geen rood) en granen die geen tarwe zijn. h yeah. Als iemand nog recept tips heeft hoor ik het graag
Jaquote:Op donderdag 16 september 2010 10:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mag je wel knoflook en ui?
Haverbrood? Koop ik dat bij de natuurwinkel? Ga ik zo naartoe voor bijv. amandelmelkquote:Op donderdag 16 september 2010 10:29 schreef loveli het volgende:
Haverbrood, vis, andere noten, ...
En heeft 'ie ook probiotica aangeraden?
Ik heb deze schimmel eerder gehad en "bestreden" met antibiotica, maar het gaat niet echt weg dus misschien helpt dit beter ) maar inderdaad vreemd. Net zoals dat er in appelpitten gif zitquote:Op donderdag 16 september 2010 10:34 schreef V1z0R het volgende:
Raar eigenlijk dat je een schimmel tegen kan gaan met een medicijn wat z'n oorsprong vindt in schimmels
Maar ja, zo is tegengif gemaakt van gif, kun je een kater tegengaan met meer alcohol...
eh..... 500 gram champignons in vieren snijden en het steeltje er een beetje af.... dan 10 minuten bakken in olijfolie + peper en zoutquote:
Ik mag geen champignonsquote:Op donderdag 16 september 2010 10:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
eh..... 500 gram champignons in vieren snijden en het steeltje er een beetje af.... dan 10 minuten bakken in olijfolie + peper en zout
dan 40 gram fijngesneden ui er 5 minuten bij
dan 1 eetlepel fijngesneden knoflook er 2 minuten bij
dan 50ml extra vergine olijfolie + 85 ml rode wijnazijn
1 dagje laten staan of 1 uur, koud eten. Je kunt er ook meer van maken, blijft heel lang lekker
volgens mij is het een fungus, een schimmelquote:Op donderdag 16 september 2010 10:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Champignons is toch ook groente?
Ja ook, net als venkel een schermbloemige is?quote:Op donderdag 16 september 2010 10:45 schreef Perruche het volgende:
[..]
volgens mij is het een fungus, een schimmel
Dacht dat je ook geen amandelen mocht hebben?!quote:Op donderdag 16 september 2010 10:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja
[..]
Haverbrood? Koop ik dat bij de natuurwinkel? Ga ik zo naartoe voor bijv. amandelmelk
En ja, ik krijg van de week een zakje probiotica
quote:
Quinoa of linzen.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:13 schreef Perruche het volgende:
IDus eigenlijk alleen groenten, vlees (geen rood) en granen die geen tarwe zijn. h yeah. Als iemand nog recept tips heeft hoor ik het graag
Ojee, wat een gedoe. Dat wordt creatief in de keuken Perruche. Heeft de meneer ook een idee gegeven hoe lang je dit moet volhouden? Succes iigquote:Op donderdag 16 september 2010 10:13 schreef Perruche het volgende:
Ivm een are schimmel heb ik trouwens van mijn alternatieve geneesheer een "dieet" gekregen met voornamelijk een aantal dingen die ik niet mag eten, want ik heb een schimmel en ik wil kijken of 'ie zo weggaat ipv met antibiotica.... wat ik niet mag:
Zuivel (m.u.v. roomboter)
Varkensvlees
Tarwe/witmeel (dus wel rogge of speltbrood)
Witte rijst /pasta
hazelnoten en amandelen
bier en wijn
chmpignons/ paddestoelen
Niet teveel fruit.
Dus eigenlijk alleen groenten, vlees (geen rood) en granen die geen tarwe zijn. h yeah. Als iemand nog recept tips heeft hoor ik het graag
Als ik 24 was dan zou ik me dus echt niet bezig houden met dat seniorendagenverhaalquote:Op donderdag 16 september 2010 09:54 schreef loveli het volgende:
Extra vrije dagen (seniorendagen, adv, bijzonder verlof zoals zwangerschap, zorgverlof), vervangingstoeslag (krijg je iets extra als je iemand met een hogere functie vervangt), toeslagen in de avond/nacht/weekenden (zondag werken verplicht of niet?), toeslag op feestdagen, kinderopvang, mag je een sabattical nemen/sparen van je vrije tijd/levensloopregeling.
Wanneer moet je vakantie en andere vrije dagen opnemen? Vakantie kunnen ze niet afpakken, maar AVD kun je kwijtraken als je het niet opneemt. Of betalen ze het uit? Krijg je een dertiende maand/bonus/winstdeling? Uhm... dat was het ongeveer wel..
In mijn bedrijf kijken ze er op hun 24ste al reikhalzend naar uit (is bij ons erg goed geregeld).quote:Op donderdag 16 september 2010 11:00 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Als ik 24 was dan zou ik me dus echt niet bezig houden met dat seniorendagenverhaal
Zwangerschapsverlof is wettelijk geregeld. Zelfde geldt volgens mij voor levensloopregeling. Iedereen heeft recht om het op te zetten....als het er nog niet is in het bedrijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes trouwens met je dieet Perruche!![]()
Zou het persoonlijk erg moeilijk vinden geen varkens- dan wel rundvlees te eten.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
fixedquote:Op donderdag 16 september 2010 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: banaan
T: paar dropjes
L: boterham kaas
T: hele gestoomde makreel van de plaatselijke visboer
D: 1/4 spaanse tomatentaart, rauwkost
Bah, leuk is anders!quote:Op donderdag 16 september 2010 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug van de dermatoloog. Hoop bla, onder de streep: niks aan te doen mevrouw, vooral maar lange rokken en broeken dragen. Whatever. Kan me er ff niet druk over maken, andere dingen aan mn kop.
Everzwijn, haas, springbok, eend.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:19 schreef V1z0R het volgende:
Doet me trouwens denken, nog ongeveer een maand en dan is het wildseizoen!
Fazant, konijn, hert
Maar.. maar... dat wil ik ook...quote:Op donderdag 16 september 2010 11:23 schreef Merel het volgende:
Mijn lievelingssecundairearbeidsvoorwaarde is de masseuse
Ik kan het ook niet uitleggen. Ik vind het gewoon echt heel erg viesquote:Op donderdag 16 september 2010 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap echt niet dat je 'geen vis' kunt lusten
ja, ik weet dat er mensen zijn, maar ik snap 't echt niet!
Tonijn uit een blikje vind ik echt net kattenvoerquote:Op donderdag 16 september 2010 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
en tonijn dan? En dan verse tonijn, gegrild bijvoorbeeld. Dat is écht niet vissig.
En als toetje cranberrysap met wodkaquote:Op donderdag 16 september 2010 11:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Everzwijn, haas, springbok, eend.
Met vossenbessencompote!
Hmm... eens ff heel diep nadenken waar er hier een vishandel zit. Niet in de buurt van waar we altijd boodschappen doen. En dat verkleint de kans aanzienlijk dat het op korte termijn gaat gebeurenquote:Op donderdag 16 september 2010 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
probeer 't eens. En dan rosé bakken. Ik eet 't zelf net zo lief rauw, maar als je 'm goed rosé grillt is er echt niets meer dat je doet denken aan vis, zelfs de structuur is vlees-achtig!
En het vermijden van suiker?quote:Op donderdag 16 september 2010 10:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Haverbrood, vis, andere noten, ...
En heeft 'ie ook probiotica aangeraden?
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:11 schreef V1z0R het volgende:
Totaal off-topicHaha, gisteren ook de The Big Bang Theory gekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes trouwens met je dieet Perruche!![]()
Zou het persoonlijk erg moeilijk vinden geen varkens- dan wel rundvlees te eten.
Toen ik nog in een winkel werkte wilde een collega weten of februari 30 of 31 dagen had![]()
Oh crap, leun met mijn wang op mijn hand terwijl ik een masker op heb. Ieh."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Als het om candida gaat that is.quote:
Ik snap het wel! Sterke geur/smaak. Hoef je niet echt veel inlevingsvermogen voor te hebben hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 11:24 schreef motorbloempje het volgende:ik snap echt niet dat je 'geen vis' kunt lusten
ja, ik weet dat er mensen zijn, maar ik snap 't echt niet!
Appie => tonijnmoot => klaar.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm... eens ff heel diep nadenken waar er hier een vishandel zit. Niet in de buurt van waar we altijd boodschappen doen. En dat verkleint de kans aanzienlijk dat het op korte termijn gaat gebeuren![]()
Geitenkaas snap ik ook helemaal! Zo een sterke geur/smaak.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet uitleggen. Ik vind het gewoon echt heel erg vies. Net als geitenkaas. Brrr. De soorten vis die loveli afraadt, die vind ik dan nog wel te doen
.
quote:Op donderdag 16 september 2010 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een ellende Perruche!
Terug van de dermatoloog. Hoop bla, onder de streep: niks aan te doen mevrouw, vooral maar lange rokken en broeken dragen. Whatever. Kan me er ff niet druk over maken, andere dingen aan mn kop.
quote:Op donderdag 16 september 2010 10:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Quinoa of linzen.![]()
En dan een stoofpotje maken met groente, kikkererwten en evt. vlees.
Of ratatouille, hachee, strognaoffietsigs, curry of goulash.
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:11 schreef V1z0R het volgende:
Totaal off-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes trouwens met je dieet Perruche!![]()
Zou het persoonlijk erg moeilijk vinden geen varkens- dan wel rundvlees te eten.
leuk dat soort secretaresses
met het vlees heb ik niet zoveel moeite, ik at al bijna vegetarische (omdat vlees me buikpijn geeft!)
Lekker!!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:23 schreef Merel het volgende:
Mijn lievelingssecundairearbeidsvoorwaarde is de masseuse
Ook inderdaad. M'n honing.quote:
Vis ruikt niet alleen maar 'vissig'.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
als vis vissig ruikt is 't meestal ook niet goed
Mijn ouders hebben vis gerookt in een bakblik, het bakblik ruikt er maanden later nog naar (dus niet VISSIG maar naar gerookte visquote:Op donderdag 16 september 2010 11:37 schreef loveli het volgende:
Geitenkaas door de salade met honing-balsamicodressing![]()
Gekookte vis vind ik ook vreselijk ruiken. En dan al die graten... brrr.
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:36 schreef motorbloempje het volgende:
als vis vissig ruikt is 't meestal ook niet goed
nou, ik snap het niet, ik vind 't heerlijk en IK kan me niet voorstellen dat je 't niet lekker vind. Ik accepteer het, maar vind 't echt niet te begrijpen omdat ik vis alleen vies vind ruiken als 't niet goed meer is ofzo.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Vis ruikt niet alleen maar 'vissig'.
Ook al die andere sterke niet vissige geuren heb je nog. Snap dat je er van over je nek kan gaan,
Ik vind het zo gek dat je je dat niet kan voorstellen. Maar dat accepteer ik ook, ik vind het alleen een beetje moeilijk te begrijpenquote:Op donderdag 16 september 2010 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, ik snap het niet, ik vind 't heerlijk en IK kan me niet voorstellen dat je 't niet lekker vind. Ik accepteer het, maar vind 't echt niet te begrijpen omdat ik vis alleen vies vind ruiken als 't niet goed meer is ofzo.
Dus.
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik lust vrij wel alles maar ik heb een vrij goede neus dus niet alles is even aangenaam om aan te beginnen.
Dus snap best dat je liever van geurloze prettige dingen houdt zoals witte boterhammen met hagelslag.
Panga is een goeie beginnersvis. Ben ik ook mee begonnen. Ik ben eigenlijk nog steeds in dat stadium trouwensquote:Op donderdag 16 september 2010 11:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik denk dat je gewoon je smaak nog een beetje moet trainen. Komt vanzelf wel, niet meteen met vis beginnen, maar met andere dingen die je niet heeel lekker vindt en die steeds beter klaar maken!
Hoe ouder je wordt, des te slechter je zintuigen worden. Tegen de tijd dat je zo oud bent als ik lust je opeens veel meerquote:Op donderdag 16 september 2010 11:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik lust vrij wel alles maar ik heb een vrij goede neus dus niet alles is even aangenaam om aan te beginnen.
Dus snap best dat je liever van geurloze prettige dingen houdt zoals witte boterhammen met hagelslag.
Dat is, samen met viscuisine, echt de enige vis die hier nog wel eens in huis te vinden isquote:Op donderdag 16 september 2010 11:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Panga is een goeie beginnersvis. Ben ik ook mee begonnen. Ik ben eigenlijk nog steeds in dat stadium trouwensIk was alleen wel shocked toen m'n ex zei dat hij vaak vissticks at, dat was in mijn beleving toch iets dat ik alleen als kind at. Tussen de middag, gebakken door mams
De smeergeitenkaas van de Lidl is lekker mildquote:Op donderdag 16 september 2010 11:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je hebt geitenkaas en geitenkaas heIk denk dat mensen die 'walging' zeg maar die intense bom van smaken stiekem heel aangenaam vinden
Nee, ik heb het gevoel alsof ik aan een geit aan het likken ben. Niet aangenaam.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je hebt geitenkaas en geitenkaas heIk denk dat mensen die 'walging' zeg maar die intense bom van smaken stiekem heel aangenaam vinden
Hahahaha, ja misschien welquote:Op donderdag 16 september 2010 11:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt, des te slechter je zintuigen worden. Tegen de tijd dat je zo oud bent als ik lust je opeens veel meer
Ja, naar visquote:Op donderdag 16 september 2010 11:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kattenvoer, dat ruikt pas fiesss!
Nou, nee.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:52 schreef Viking84 het volgende:
XM, geitenkaas vond je toch ook heel lekker?
O ik vind lever best wel lekker.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
wat ik niet lust:
gebakken lever (maar wel leverworst enzo)
grapefruits (té bitter)
gekookte witlof (kotsneigingen)
wat ik niet zo snel eet/klaarmaak maar niet persé oneetbaar vind, bij vrienden of in restaurants eet ik ze wel op:
bleekselderij
rauwe oesters
Ben op wereldreis straks ook echt van plan om allerlei dingen te gaan proberen die ik normaal hier nooit zou (kunnen) eten, zoals sprinkhaan en spin en zulksoh, en stierenballen in mongolië.
Ik vind pas iets echt vies als ik het gegeten heb en het daarna nog een paar keer geprobeerd heb... en zelfs dan probeer ik het na een tijdje weer, zoals met grapefruits, omdat die wel erg gezeond zijn!
*visualiseert*quote:Op donderdag 16 september 2010 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gevoel alsof ik aan een geit aan het likken ben. Niet aangenaam.
oe dat klinkt lekker! waar is het feest?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:51 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, oeh, oeh, heb een idee gekregen voor de hapjes aankomend weekend(door al dat vis geleuter)
Gepanneerde mosselen in spek met ravigotesaus!
Allemaal lekker, bij de lever moet ik er alleen niet bij nadenken wat het is.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
wat ik niet lust:
grapefruits (té bitter)
Sprinkhaan is geroosterd (mits goed gekruid) heel erg lekker!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
wat ik niet lust:
grapefruits (té bitter)
wat ik niet zo snel eet/klaarmaak maar niet persé oneetbaar vind, bij vrienden of in restaurants eet ik ze wel op:
bleekselderij
rauwe oesters
Ben op wereldreis straks ook echt van plan om allerlei dingen te gaan proberen die ik normaal hier nooit zou (kunnen) eten, zoals sprinkhaan en spin en zulksoh, en stierenballen in mongolië.
Ik vind pas iets echt vies als ik het gegeten heb en het daarna nog een paar keer geprobeerd heb... en zelfs dan probeer ik het na een tijdje weer, zoals met grapefruits, omdat die wel erg gezeond zijn!
witlof vind ik wel lekker als het rauw is, of uit de oven, met hart eruit, gekookt zoals vroeger mijn vader deed, alles opsnijden en met een maizenapapje, zum kotsenquote:Op donderdag 16 september 2010 11:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Allemaal lekker, bij de lever moet ik er alleen niet bij nadenken wat het is.
Witlof, my favourite
Vrijdagavond pokeravond bij een maat, ben gek genoeg altijd degene die de hapjes verzorgdquote:Op donderdag 16 september 2010 11:56 schreef Perruche het volgende:
[..]
oe dat klinkt lekker! waar is het feest?
Witlof kun je zo verschillend bereiden, standaard in de oven gekookt met ham en kaas vind ik dus niks!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Witlof lust ik ook gewoon. Warm vind ik het wel minder lekker dan koud, maar lust het wel op zich. En nu is mn bejaardenvriendin er, dus tijd voor advocaatjes!
*Noteert* dankje en sigme ook natuurlijk!quote:Op donderdag 16 september 2010 09:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Extra vrije dagen (seniorendagen, adv, bijzonder verlof zoals zwangerschap, zorgverlof), vervangingstoeslag (krijg je iets extra als je iemand met een hogere functie vervangt), toeslagen in de avond/nacht/weekenden (zondag werken verplicht of niet?), toeslag op feestdagen, kinderopvang, mag je een sabattical nemen/sparen van je vrije tijd/levensloopregeling.
Wanneer moet je vakantie en andere vrije dagen opnemen? Vakantie kunnen ze niet afpakken, maar AVD kun je kwijtraken als je het niet opneemt. Of betalen ze het uit? Krijg je een dertiende maand/bonus/winstdeling? Uhm... dat was het ongeveer wel..
Als er een CAO ofzo is, die eerst eens lezen. Weet je meteen ook waarover je niet hoeft te pratenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
*Noteert* dankje en sigme ook natuurlijk!
De eerste echte baan straks hè...
Bij de Makro hebben ze vaak vis in de aanbieding! (misschien iemand die je kent met zo'n pas)quote:Op donderdag 16 september 2010 12:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben ook wel eens bij een alternatieve dokter geweest die zei dat ik Candida had. Het klonk wel heel aannemelijk. Ik eet nu nog steeds suikeren heb nog steeds klachten, maar het is best moeilijk je aan dat 'dieet' te houden
Ik ben ook dol op vis en schelpdieren... mijn hele familie heeft dat. Met onze verjaardagen eten we dan ook meestal mosselen, met kerst neemt mijn tante oesters mee en maak ik sushi en garnalencocktails, mijn ouders halen iedere week wel een vers harinkje...mjam. Het is alleen jammer dat het voor mezelf best duur is, en vlees ben ik niet zo'n fan van, dus meestal wordt het dan maar vega
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:53 schreef nienja het volgende:
Hier nog een visliefhebster.
Heerlijk!! Ook schelpdieren.
Alleen de open keuken maakt het minder aantrekkelijk, want eenmaal in den buik heb ik geen zin om de hele tijd visluchten te ruiken.
Ik hou dan weer niet zo van witlof. Andijvie vind ik ook vies. Te bitter. Orgaanvlees huuuh.
Van melk en combinatie brood met kaas ga ik kokhalzen. terwijl ik wel van kaas hou. En van brood.
Op toastjes is het vreemd genoeg weer heerlijk.
Oh Makro, goed idee! En markt ook alleen is er bij mij in de buurt noch een markt, noch een visboer, maar ga ff op onderzoek uit want ik zou het wel vaker willen eten!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij de Makro hebben ze vaak vis in de aanbieding! (misschien iemand die je kent met zo'n pas)
Vaak kun je, wanneer de markt ten einde loopt, vrij goedkoop nog vis kopen bij de visboer.
Kijk of er een vishandel is die grotere hoeveelheden goedkoper verkoopt.
Koop mezelf ook scheel aan vis, maar 't is het waard imo!
Juist.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:55 schreef Swietje het volgende:
Ik lust geen plakjes of blokjes kaas, wel gesmolten kaas op pizza of in pasta en de meeste vis/schelpdieren lust ik ook niet... meestal door de structuur. Ik kan maar weinig structuren hebben zonder te griezelen.
Verse makreel in de aanbieding deze weekquote:Op donderdag 16 september 2010 12:56 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh Makro, goed idee! En markt ook alleen is er bij mij in de buurt noch een markt, noch een visboer, maar ga ff op onderzoek uit want ik zou het wel vaker willen eten!
Oh ja ik ben niet zo van de merkkledingquote:Op donderdag 16 september 2010 13:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Verse makreel in de aanbieding deze week¤3,13/kilo
Bij de Makro heb je ook vaak goedkope kleding! G-star broeken voor 40euro e.d.
Ben echt niet 'zo' van de merken, alleen is het verschil in kwaliteit vaak zo groot dat ik het mijzelf bijna verplicht.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:11 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh ja ik ben niet zo van de merkkleding
Sigme: ik wil sowieso fruitsuikers blijven eten.
Makro is eigenlijk alleen voor bedrijven, verenigingen e.d. dus je bent een KvK nummer nodig...quote:Op donderdag 16 september 2010 13:34 schreef Chicolate het volgende:
Oh en hoe kom ik aan een Makro pas? Ik wil ook wel goedkope vis. Hou wel van vis, maar eet het nu niet meer omdat het te duur is (en dat is jammer).
Ik kook iedere week bij mensen die ze in de koelkast hebben liggen, meestal gooi ik ze door de sla heen, of doe ik ze in een prutje voor (koude) wraps, met avocado, ui, tomaat en roomkaas. Lekker als lunchgerechtquote:Op donderdag 16 september 2010 13:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat gezegd hebbende: ik heb rivierkreeftjes in de koelkast liggen. Nog nooit gehad dus ik wil het wel eens proberen maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Tips? Recepten?
Het is een jaarcontract, is niet voor in opleiding, en ik heb al aangegeven fulltime te willen. Er is een cao, voor dezelfde functie elders heb ik al de schaal gezocht.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Als er een CAO ofzo is, die eerst eens lezen. Weet je meteen ook waarover je niet hoeft te praten
En of deeltijd werken een optie is, mocht je dat ooit willen. Of misschien is dat juist geen goede om over te beginnen als je nog geen vaste aanstelling hebt.
Gewoon koken met wat teentjes knoflook er doorheen, en lekker oppeuzelen met wat kruidenboter!quote:Op donderdag 16 september 2010 13:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat gezegd hebbende: ik heb rivierkreeftjes in de koelkast liggen. Nog nooit gehad dus ik wil het wel eens proberen maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Tips? Recepten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door V1z0R op 16-09-2010 13:58:33 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
En dan rauw, gefrituurd, gebakken, gekookt?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik kook iedere week bij mensen die ze in de koelkast hebben liggen, meestal gooi ik ze door de sla heen, of doe ik ze in een prutje voor (koude) wraps, met avocado, ui, tomaat en roomkaas. Lekker als lunchgerecht
Niet dat je daar veel aan hebt
Ik doe ze rauw, maar whatever you like! Wat Vizor zegt even aanbakken met wat knoflook zou ook lekker zijn erin.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En dan rauw, gefrituurd, gebakken, gekookt?
Ik volg geen strict anti-candida dieet, maar mijn voedingspatroon lijkt er wel op. Hoe strikter ik me eraan houdt, des te minder vage klachten ik heb.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind anti-candidadieëten ook eng.Ken eigenlijk niemand die er beter van geworden is maar wel een aantal mensen die daarna rare klachten kregen.
Heb 2 Cd's van LP (hybrid theory / collision course), maar dit is niet echt meer m'n smaakquote:Op donderdag 16 september 2010 13:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat een lied![]()
Vanaf 3.10![]()
Wel een beetje deprimerend.
Moet ook altijd Rummikub doen met m'n oma...quote:Op donderdag 16 september 2010 14:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn oma doet rummicub sessies van 3 uur-10 potjes. Maar ze is daar eigenlijk te hip voor, ze doet het uit medelijden!
Mijn oma vindt het echt saai, ze gaat liever winkelen of zo. maar jaaaquote:Op donderdag 16 september 2010 14:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Moet ook altijd Rummikub doen met m'n oma...
Krijg wel altijd een lekker pannetje bruinebonensoep mee na tijd
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:17 schreef DarkElf het volgende:
ja hoi, weer even binnenvalt. precies een week geleden liet ik hier mijn neus zienen vanochtend dus voor de 2e keer Pilates gedaan en tis hartstikke leuk
(en weeg een halve kilo minder dan vorige weekvoor t eerst sinds jááren heb ik sinds zaterdag de 6 vooraan staan )
neequote:Op donderdag 16 september 2010 14:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jay voor DE
Heet je loesje?
quote:Op donderdag 16 september 2010 14:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb 2 Cd's van LP (hybrid theory / collision course), maar dit is niet echt meer m'n smaak
Ik ben juist helemaal geen fan van eerdere nummers van LP. Maar ik hou wel van dat duistere industriele dus dit is wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is dan ook nog geen 87 neem ik aan? (Bedenk me net, volgend jaar zijn ze 65jr getrouwdquote:Op donderdag 16 september 2010 14:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn oma vindt het echt saai, ze gaat liever winkelen of zo. maar jaaa
Tis niet moeilijk, wel heel leukquote:Op donderdag 16 september 2010 10:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb alleen nog maar gehoord dat het echt heeeel moeilijk is, maar volgens mij roepen die mensen dat alleen maar en doen ze er verder niets mee!
Mijn oma is sowieso 80+!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die is dan ook nog geen 87 neem ik aan? (Bedenk me net, volgend jaar zijn ze 65jr getrouwd)
Netjes DE! Zijn echte ego-boosters zulke mijlpalen, weet zelf nog toen ik dit jaar voor het eerst zonder shirt durfde te lopen (buiten strand/zwembad om dan)
Oké, ja ik wou nu alvast vooruit werken maar ik moet naar de kapperquote:Op donderdag 16 september 2010 14:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tis niet moeilijk, wel heel leuk
dat is zeker een mijlpaal!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Netjes DE! Zijn echte ego-boosters zulke mijlpalen, weet zelf nog toen ik dit jaar voor het eerst zonder shirt durfde te lopen (buiten strand/zwembad om dan)
Ga je voor een kort, pittig kapsel?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oké, ja ik wou nu alvast vooruit werken maar ik moet naar de kapper![]()
Voor een korte pittige ponyquote:Op donderdag 16 september 2010 14:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ga je voor een kort, pittig kapsel?
Dubbelwandige Bodum glazen zijn fijn he? ik heb ze ook, ook leuk voor toetjes trouwensquote:Op donderdag 16 september 2010 14:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mooie koffie hoor Pief. De glazen bij doppio vind ik zo leuk, van die dubbelwandige van bodum.
Linkin parkquote:Op donderdag 16 september 2010 13:53 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat een lied![]()
Vanaf 3.10![]()
Wel een beetje deprimerend.
Je doet toch onderzoek? Ben je daar dan niet vrij in?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:02 schreef AKnynke het volgende:
is de dag al bijna voorbij? k ben toe aan weekeind!
Welnee joh, dat is prima! Is juist fijn, van die mensen die af en toe komen binnenvallen, zich niet storen aan het gekwek en gewoon even meekwekken, al dan niet ontopic. Je bent echtechtecht niet verplicht om bij te lezen, mee te lezen en eerst op ieders volmaakte offtopictoestanden in te gaan etc.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:24 schreef DarkElf het volgende:
tnx trouwens en ik wilde ff zeggen dat ik hier nog steeds geregeld meelurk maar ik kan t allemaal niet meer bijhouden op mijn oude dagheb al 1 sc waar ik meepost en pfff nog een?
dus ik kom gewoon af en toe binnen vallen als jullie dat niet erg vinden of ego vinden ofzo... ik bedoel t niet rot!
Wat jij zegt dus.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Welnee joh, dat is prima! Is juist fijn, van die mensen die af en toe komen binnenvallen, zich niet storen aan het gekwek en gewoon even meekwekken, al dan niet ontopic. Je bent echtechtecht niet verplicht om bij te lezen, mee te lezen en eerst op ieders volmaakte offtopictoestanden in te gaan etc.
Anders wordt het een gesloten kliek en daar vind ik niks aan. Dus.
Ff in de OP zettenquote:Op donderdag 16 september 2010 15:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Welnee joh, dat is prima! Is juist fijn, van die mensen die af en toe komen binnenvallen, zich niet storen aan het gekwek en gewoon even meekwekken, al dan niet ontopic. Je bent echtechtecht niet verplicht om bij te lezen, mee te lezen en eerst op ieders volmaakte offtopictoestanden in te gaan etc.
Anders wordt het een gesloten kliek en daar vind ik niks aan. Dus.
Waarom voor jou? Ik ben het met je eens hoor, dat zeker.quote:
Maar wie is nu die man met z'n wietplant en huilend zigeunermeisje portret?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:11 schreef loveli het volgende:
Over OP gesproken, de vaste Slankies lezen 'em ook niet echt grondig.
Da's Baard! Een patisier.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar wie is nu die man met z'n wietplant en huilend zigeunermeisje portret?
Boter met een hoog tetra-hydro-carbinol gehalte?!quote:
Ik zou ook niet stoppen met suikers eten enzo, althans niet helemaal, maar minderen van suiker en witmeel kan vast geen kwaad. Lijstje so far:quote:Op donderdag 16 september 2010 12:57 schreef sigme het volgende:
Ik had een collega die de candida bestreden heeft met suikerloosheid. Die kwam van de candida af, maar werd steeds vaker zomaar heel accuut ziek. Iets verkeerds gegegeten / gedronken. Op het laatst werd ze echt hondsberoerd van het eten van een stukje mandarijn.
Ik zou voorzichtig zijn, heel voorzichtig, met dieeten waarbij je iets zeer algemeens als suiker geheel moet mijden voor langere tijd. Het middel is makkelijk erger dan de kwaal - omdat je daarna echt geen suiker meer verdraagt bijvoorbeeld.
Waarom diequote:Op donderdag 16 september 2010 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Quinoa.
Mijn lijstje is ook ietwat veranderd.
O: banaan
T: paar dropjes
L: 2 knackebrodjes met kaas en mosterd
T: giant koffiebroodje
D: 1/4 spaanse tomatentaart + rauwkost
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik haal een frietje, maar sta naast iemand van 200kg en ben er nog niet uit of ze op een barkruk zit of dat ze staat. Nu heb ik geen trek meer want ze likt haar vingers af tijdens het eten van een dubbele portie friet en drie snacks met extra saus.
Gadver
was er mis met m'n lijst?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:11 schreef loveli het volgende:
Over OP gesproken, de vaste Slankies lezen 'em ook niet echt grondig.
Omdat slecht humeur + gedonder = chagrijnigquote:Op donderdag 16 september 2010 15:12 schreef Swietje het volgende:
[..]
Waarom voor jou? Ik ben het met je eens hoor, dat zeker.
Zijn grefo'squote:Op donderdag 16 september 2010 16:16 schreef neen het volgende:
Ook niet zo'n visfan dus, ik heb sowieso al niets met vis, vissen enzo dat je stil moet zijn en wachten op iets. Een dier denk je he dat is een dier. Een vis denk ik gatver een vieze vis ga weg. Ik zal nooit katholiek worden.
[..]
Omdat slecht humeur + gedonder = chagrijnig
Grappig dat het nu ineens "het candida dieet" is, ik had geen flauw benul dat het zo heette. Daarnaast vind ik het geen probleem om te minderen met koolhydraten en suiker, sterker nog, het lijkt me gezond. Ik ga het mezelf ook niet verbieden maar aanpassen en andere dingen eten lijkt me niets mis mee. "weleens iets ongezonds" is natuurlijk ok, maar ik betrap mezelf erop dat ik steeds vaker weleens iets ongezonds eet. Dus lijkt me miets mis mee. Maar goed, ieder z'n dingquote:Op donderdag 16 september 2010 16:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom die? Als dat koffiebroodje iets gezonds was geweest met evenveel calorieën dan zat je meer in de goede richting, maar zo rampzalig is het nou ook weer niet.
Goh, dat candida-dieet-verhaal klinkt bekend. Zo heeft mijn moeder ook eens acht weken alle mogelijke dingen moeten laten staan (zuivel, suiker inderdaad, ik weet al niet meer wat allemaal). Ze was bij zo'n natuurarts terechtgekomen omdat ze vaak enorme suikerdips kreeg, alsof ze bijna flauwviel, en last van d'r darmen had. Zo'n arts doet dan alsof hij precies weet wat je hebt en dan denk je "ja, dat is het inderdaad!" maar de "oplossing" is vervolgens gewoon alles verbieden. Ja, zo kan ik het ook.Iedereen eet weleens iets ongezonds dus als je dat allemaal verbiedt is het geen wonder dat je resultaat ziet, maar het is niet echt een zachtzinnige methode. Mijn moeder viel er trouwens wel flink mee af. Daarna is ze gelukkig wel weer normaal gaan eten. Het dieet hielp natuurlijk wel, maar dan heb je toch geen leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik haal een frietje, maar sta naast iemand van 200kg en ben er nog niet uit of ze op een barkruk zit of dat ze staat. Nu heb ik geen trek meer want ze likt haar vingers af tijdens het eten van een dubbele portie friet en drie snacks met extra saus.
Gadver
Was geen commentaar op je lijst.quote:
Zo heet het niet hoor, ik bedoel gewoon dat het ook zo'n verhaal was met candida en een dieet.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Grappig dat het nu ineens "het candida dieet" is, ik had geen flauw benul dat het zo heette. Daarnaast vind ik het geen probleem om te minderen met koolhydraten en suiker, sterker nog, het lijkt me gezond. Ik ga het mezelf ook niet verbieden maar aanpassen en andere dingen eten lijkt me niets mis mee. "weleens iets ongezonds" is natuurlijk ok, maar ik betrap mezelf erop dat ik steeds vaker weleens iets ongezonds eet. Dus lijkt me miets mis mee. Maar goed, ieder z'n ding
Hmmm, zit ik weer fout?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh? Traditie bij katholieken is dat ze elke vrijdag vis eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |