Hehe, dat doe ik nu ook met reacties wat goed van mijquote:Op woensdag 15 september 2010 23:02 schreef loveli het volgende:
Ik ga het vorige topic even bijlezen vanaf pagina 2, tegen de tijd dat ik het verhaal van DaD heb gelezen zet ik de OP wel neer.
Ah fijn nieuws! Die ballon zal hij wel uitpoepen gok ikquote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef _Calimero_ het volgende:
Het is niet uit te sluiten nog dat Floris een hartziekte heeft (CMH ofzo?) maar voor nu ziet de echo er goed uit en is hij gezond. Dus tóch verzekerd (hopelijk, heb de aanvraag net ingediend) én ik hoef me geen zorgen te maken voorlopig
Balen! Morgen een betere dag hopelijk! Kop op he!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dus inplaats van te studeren ben ik hier gefrustreerd aan het doen. Grrrrrrrr
En doordat ik ging haasten en rennen voor de bus ben ik verhongerd/verdroogd/vies en plakkerig.
Kutdag
quote:Op woensdag 15 september 2010 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn scharrel is trouwens mijn scharrel niet meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk!
En je ziet er toch gewoon goed uit joh! Ik zou jou eerder versieren dan die baard hoor, sowieso.Sowieso grammaticaquote:Op woensdag 15 september 2010 22:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Nederlandse grammatica, brrrr.Nou ja, ik had dus een sort off training vandaag met team building (he, toch nog 2.5 uur betaald chill) en we gingen er met busjes heen vanaf school waar m'n fiets nog stond. Maar dat hek is dus dicht en ik moest toch naar huis.quote:
Klim ik over dat hek sta ik op zo'n puntwhehe ik dacht dat valt wel mee, dat zijn van die stompe neppunten, maar het gaat zo *hop* dwars door m'n all stars heen door m'n sok door m'n vel en nu heb ik zo een klein gaatje in m'n voet hehe.
het lijkt niet wat het is
O hai.quote:
Zonder OP werkt het wat sneller he, maar goed ik PM hem jou wel want ik heb hem.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:15 schreef loveli het volgende:
En ik hoop dat iemand me de foto em het verhaal van DaD kan passen, want ik lees net dat ik daarna pas een OP ga klussen.
Moet zeggen dat DaD sneller is dan ik met het kweken van een vriendje, maar ik kom er ook wel.
Tx. En dat laatste klopt helemaal en het is echt een hele leukequote:Op woensdag 15 september 2010 23:18 schreef neen het volgende:
[..]
O hai.
Bij mijn lijstje: 5 biertjes en dus spaghetti. Het was bijna allemaal gratis.
[..]
Zonder OP werkt het wat sneller he, maar goed ik PM hem jou wel want ik heb hem.
En je krijgt vanzelf een vriendje, een leuke dan he.
Is het baard ja? Maar je hebt iemand op het oog dan ofzo?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Tx. En dat laatste klopt helemaal en het is echt een hele leuke
Me too!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik heb er een hekel aan als smilies op de volgende regel eindigen!!!
Iemand en ik hebben elkaar op het oog. Al een tijdje. Maar we zijn niet zo snel.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:25 schreef neen het volgende:
[..]
Is het baard ja? Maar je hebt iemand op het oog dan ofzo?
Hij heeft altijd dat schilderij van een huilend zigeunerjongetje staan, die wil ook zeker hebben!
Heb ik wat gemist, zit er een vriendje aan te komen?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Tx. En dat laatste klopt helemaal en het is echt een hele leuke
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Iemand en ik hebben elkaar op het oog. Al een tijdje. Maar we zijn niet zo snel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Was lange dauert, wird endlich gut.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:32 schreef neen het volgende:
[..]![]()
Wat goed is komt langzaam, duurt lang, ja zoiets er is een zin voor maar je weet wat ik bedoel denk ik. Dat het wachten zegmaar loont.
Ja zoiets maar dan in het Nederlands. Meestal gaat die zin over eten.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Was lange dauert, wird endlich gut.
Leuk loveli.
Dit gaat een stortvloed aan nieuwsgierige slankies veroorzakenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik zou maar eens beginnen met je slechte karaktereigenschappen, want zo te horen is je ongeduld een groter probleem dan je gewicht.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:49 schreef Impulse2010 het volgende:
Ik wil wel in korte tijd een kilo of 4 afvallen.
hou niet van lang wachten op resultaat, dat demotiveert me.
-
kan iemand me adviseren?
Averechts effect!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:08 schreef Impulse2010 het volgende:
ok... broccoli als in... iedere dag
?
als lunch/ avondeten? gestoomd neem ik aan?
enne... waarom? breekt het iets af?
nog 1 laatste; wat is er mis met (verantwoord) dieten?
thnxxx
Misschien moet je de OP even lezen.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:08 schreef Impulse2010 het volgende:
?
thnxxx
hmm..... nou inderdaad... mijn slechte karaktereigenschap(PEN) ... geduld dus... kan ik wel iets aan doen ja. misschien dat ik dan overall een beter mens word... minder ontevreden ook aangezien ik maar 4 kilo kwijt wil. misschien word ik dan wel een goed mens. dank voor deze eye opener.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik zou maar eens beginnen met je slechte karaktereigenschappen, want zo te horen is je ongeduld een groter probleem dan je gewicht.
Als je maar vier kilo kwijt hoeft heeft het weinig zin om "een begin te maken". Gewoon meteen gezond en regelmatig gaan eten, dan zijn die vier kilo er zo af en dan blijven ze ook weg.
Broccoli omdat groente goed is en broccoli goed in het kwadraat. Elke dag groente, niemand die er een probleem van maakt als dat met enige regelmaat broccoli is. Gestoomd, gekookt, in de oven met limoensap, in een quiche.. wat jij lekker vindt.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:08 schreef Impulse2010 het volgende:
?
thnxxx
Sorry maar ik vond het niet erg sympathiek zoals je je post begon. Als je vijf minuten de tijd had genomen om de OP te lezen, had je al kunnen weten wat onze reactie op zo'n dieet zou zijn. Iets met de naam "dieet" is meestal bedoeld als tijdelijk afwijken van je normale eetpatroon, en dat is precies waarom het niet werkt.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:13 schreef Impulse2010 het volgende:
[..]
hmm..... nou inderdaad... mijn slechte karaktereigenschap(PEN) ... geduld dus... kan ik wel iets aan doen ja. misschien dat ik dan overall een beter mens word... minder ontevreden ook aangezien ik maar 4 kilo kwijt wil. misschien word ik dan wel een goed mens. dank voor deze eye opener.
Mijn lijstje van vandaagquote:O: Banaan, aardbeien + 1/2L melk
S: 15min oefeningen, 15min. traplopen
O: 2 boterhammen met gebraden rundergehakt
T: Kruidkoek + blik monster lo-carb
L: 1 boterham met kipfilet, 1 boterham met 'spianata romana' (stinken! maar wel lekker) + 1/2L melk
T: 150gr forel filet
T: 2 gekookte eieren + fruitshake
S: 45min kracht / 45min cardio
D: Hutspot met braadharing
T: Cashews
hmm... hahahha ... klinkt lekker ! en veel ook!quote:Op donderdag 16 september 2010 00:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mijn lijstje van vandaag
Niet om het uur, maar je zou het verder kunnen spreiden...
Afvallen...quote:Op donderdag 16 september 2010 00:35 schreef Impulse2010 het volgende:
[..]
hmm... hahahha ... klinkt lekker ! en veel ook!
is dit jou eet patroon om af te vallen of op gewicht te blijven
?
Waarom krijg je een vreetkick? Als je simpele koolhydraten eet, krijg je een suikerpiek. Die wordt gevolgd door een suikerdip (de hoeveelheid insuline die op snelle carbs volgt, is te hoog voor de hoeveelhied glucose die het moet verwerken), waardoor je bloedsuiker te laag wordt en je lichaam wil dit compenseren door, jawel, meer food.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:23 schreef Impulse2010 het volgende:
yes.... klinkt prima allemaal. nu heb ik mazzel dat k meestal de gezonde dingen ook erg lekker vind.
en wat vreemd is: als ik dieten doorneem dan 'moet' ik eigenlijk meer eten dan ik normaal doe...
alleen van die rare combinaties....
Ik ben gek op aardappel en donker brood.... kaas ook.... en kruiden uit de wereldkeuken...(waar ook zout dus bij moet anders smaakt t niet) op zich klinkt het gezond maar volgens mij word je er toch dik van??
en hoe kan je in godsnaam zorgen dat je neit de hele dag door wil eten??? ik wil ongeveer ieder uur iets eten, kleine beetjes maar anders denk ik nergens anders aan tot ik iets heb gegeten al is het maar 1 cracker of iets... beetje te food focussed ofzo.... grote hoeveelheden kan ik niet op. een vol bord eten krijg ik niet weg. dat moet echt in etappes maar een uur later wil ik weer eten sterker nog ik MOET eten want anders blijf ik er de hele tijd aan denken. is dit raar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Impulse, succes!
loveli, hoop voor je dat de vaart er keer in komt!
Trusten...Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Bij donker brood moet je wel even opletten of het echt meergranen of volkoren (gezond) is, of dat dat donkere alleen maar kleurstof is.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:23 schreef Impulse2010 het volgende:
yes.... klinkt prima allemaal. nu heb ik mazzel dat k meestal de gezonde dingen ook erg lekker vind.
en wat vreemd is: als ik dieten doorneem dan 'moet' ik eigenlijk meer eten dan ik normaal doe...
alleen van die rare combinaties....
Ik ben gek op aardappel en donker brood.... kaas ook.... en kruiden uit de wereldkeuken...(waar ook zout dus bij moet anders smaakt t niet) op zich klinkt het gezond maar volgens mij word je er toch dik van??
en hoe kan je in godsnaam zorgen dat je neit de hele dag door wil eten??? ik wil ongeveer ieder uur iets eten, kleine beetjes maar anders denk ik nergens anders aan tot ik iets heb gegeten al is het maar 1 cracker of iets... beetje te food focussed ofzo.... grote hoeveelheden kan ik niet op. een vol bord eten krijg ik niet weg. dat moet echt in etappes maar een uur later wil ik weer eten sterker nog ik MOET eten want anders blijf ik er de hele tijd aan denken. is dit raar?
Welkomquote:Op donderdag 16 september 2010 02:01 schreef Impulse2010 het volgende:
ok....
ik wil best posten wat ik vandaag heb gegeten... maar dan mogen jullie me niet uitlachen.
()
damn, ik zie nu pas hoe slecht ik eet.
()
ok ik ga er wel echt op letten dan nu en lijstjes bekijken misschien komt het dan goed met mij. ik wil mijn lichaam terug!!!!
quote:Op donderdag 16 september 2010 07:43 schreef _aurum_ het volgende:
Zodra als je je eerste serieus volwassen volle salarisbaan hebt. Sluit een rechtsbijstandverzekering af. Kost wat, maar als je gezeik hebt met je werkgever dan is het zoveel makkelijker om een telefoon op te pakken en navraag te doen dan om er zelf in te moeten duiken met alle frustratie en irritatie die erbij hoort. En soms maakt een briefje van een advocaat net meer indruk dan van jezelf
vergoeding woon/werkverkeer, pensioenpremie, kan je tijd-voor-tijd kiezen.quote:Op donderdag 16 september 2010 07:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vakantiegeld, vakantiedagen, overwerk, diensten, wat zijn nog meer dingen om op te letten?
Wat voor experiment Blurred?quote:Op donderdag 16 september 2010 08:21 schreef Blurred86 het volgende:
Goede reis Sts!
blegh ik heb geen zin vandaag.. ga straks de resultaten van mijn experiment meten en ben er nu al van overtuigd dat het vast prut gaat zijn
celkweek. Heb in principe alleen een heel simpel testje gedaan (toxiciteitstest) maar ben daarvoor wel al heel de week bezig met voorbereiden en cellen blootstellen enzo dus het zou wel erg suf zijn als straks blijkt dat er ergens iets fout is gegaan en alles overnieuw moet..quote:
Is het echt moeilijk? Iedereen zegt dat het te moeilijk is maar nu wil ik dus een 10 halenquote:Op donderdag 16 september 2010 07:43 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh!
@ PF: Ik heb nima a en bWat wil je weten?
hoe ze er mee omgaan als je ziek wordt.quote:Op donderdag 16 september 2010 07:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vakantiegeld, vakantiedagen, overwerk, diensten, wat zijn nog meer dingen om op te letten?
tenzij er een hele dikke laag pindakaas op die boterhammen zit, is het ook niet zoveel....quote:
Nima A:quote:Op donderdag 16 september 2010 09:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is het echt moeilijk? Iedereen zegt dat het te moeilijk is maar nu wil ik dus een 10 halen
Klinkt alsof je minder pissed bent dan gister PFquote:Wat zin werkbesprekingen toch saai!
Extra vrije dagen (seniorendagen, adv, bijzonder verlof zoals zwangerschap, zorgverlof), vervangingstoeslag (krijg je iets extra als je iemand met een hogere functie vervangt), toeslagen in de avond/nacht/weekenden (zondag werken verplicht of niet?), toeslag op feestdagen, kinderopvang, mag je een sabattical nemen/sparen van je vrije tijd/levensloopregeling.quote:Op donderdag 16 september 2010 07:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik wil voor moeilijke vakken graag een 10 halen. Helaas had ik voor statistiek maar een 8,8 en had volgens mij geen fouten gemaaktquote:Op donderdag 16 september 2010 09:45 schreef V1z0R het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Klinkt alsof je minder pissed bent dan gister PF![]()
Bent in ieder geval gemotiveerd![]()
Was altijd een 6jes student, alleen wiskunde dikke voldoendes
Fijn dat je gemotiveerd bentquote:Op donderdag 16 september 2010 09:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wil voor moeilijke vakken graag een 10 halen. Helaas had ik voor statistiek maar een 8,8 en had volgens mij geen fouten gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |