Of Heijtinga-Zendentjesquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:59 schreef Starlie het volgende:
Ik zet in op Sylvie en Raf of.... Wes en Yo!!
Wie zijn het?quote:
Ah erg bekend iddquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:06 schreef kvd het volgende:
Wieneke Remmers en Rein Kolpa uit sound of music
[ afbeelding ]
echt bekend dus
zij heeft volgens mij meegedaan met Op zoek naar Evita of Mary Poppinsquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah erg bekend idd![]()
Maar er komen hier de helft van de tijd namen voorbij die ik niet ken dus het valt mee voor mij
Evita (zie ik net)quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
zij heeft volgens mij meegedaan met Op zoek naar Evita of Mary Poppins
Nu weet ik het nog niet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:06 schreef kvd het volgende:
Wieneke Remmers en Rein Kolpa uit sound of music
[ afbeelding ]
echt bekend dus
quote:The rumors are true: Pink is going to be a mom.
The singer confirmed Internet reports triggered by photos showing her with an apparent baby bump that she and husband Carey Hart are expecting their first child. She also said that her doctor believes the baby will be a girl.
My mom has always wished me a daughter just like me, Pink, 31, says on The Ellen DeGeneres Show airing Wednesday. Im terrified one of us will go to jail.
Asked by Ellen DeGeneres why she waited to confirm the rumors until now, Pink explained, I didnt want to talk about it because I was just really nervous and I have had a miscarriage before.
As for whether the baby was planned, she said, I worked for it. It was not an oops.
Nou, dan zal het toch echt geen 12 (ondertussen 13) weken zijn...quote:Op woensdag 17 november 2010 07:46 schreef rena het volgende:
Pink heeft bevestigd dat ze zwanger is:
[..]She also said that her doctor believes the baby will be a girl.
quote:Congratulations to Rachel Stevens and Alex Bourne!
The British star and her husband welcomed daughter Amelie this morning (November 16). Mother and baby are said to be "doing really well."
A statement released on behalf of the ecstatic parents reads: "Rachel Stevens and Alex Bourne are delighted to announce the birth of their daughter Amelie. She arrived this morning at 2.05am; mother and baby are both doing really well."
Stevens, former singer with the British pop band S Club 7, announced her pregnancy in back in May and said she and Bourne couldn't wait to welcome their baby.
"We are thrilled and so excited about becoming parents."
quote:Mijn prachtige vriendin is vanmiddag bevallen van een wolk van een dochter, haar naam is Emma
Beetje erg afgezaagd.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Leuk, Emma. Wel een beetje afgezaagd maar wel een mooie naam.
Is de dochter van haar voluit Fem?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:49 schreef Mula het volgende:
[..]
Beetje erg afgezaagd.Mochten ze ooit Emma gaan afkorten naar Em, dan hebben ze straks een Em en een Fem.
Een Sem dus.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is de dochter van haar voluit Fem?
Och weer een Kwik, Kwek en Kwak
Geen idee of dat haar officiele naam is, maar het is in ieder geval wel de roepnaam.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is de dochter van haar voluit Fem?
Och weer een Kwik, Kwek en Kwak
Ik heb nog nooit iets niet-standaard uit Volendam gehoordquote:
Ik vind het een heel leuke naamquote:Op woensdag 17 november 2010 18:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Leuk, Emma. Wel een beetje afgezaagd maar wel een mooie naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |