is op te halen in Rotterdam (vlak langs de snelweg, niet in het centrum). met 40 euro ga ik overigens akkoord (excl. eventuele verzendkosten)quote:Op woensdag 15 september 2010 22:37 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik bied 40 euro incl voor mariokart en die 2 stuurtjes. Waar eventueel op te halen?
Pm.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:40 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
is op te halen in Rotterdam (vlak langs de snelweg, niet in het centrum). met 40 euro ga ik overigens akkoord (excl. eventuele verzendkosten)
Laten we er dan tussen gaan zitten, 't wordt met liefde verzondenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:49 schreef killermj het volgende:
Bioshock & Oblivion 15incl geboden
Helemaal vergeten, sorry en bedankt!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Filter ingesteld, volgende keer zelf opletten aub
Hoe oud? Ongeveer een jaarquote:Op donderdag 16 september 2010 22:42 schreef badboynova het volgende:
Xbox 360 controller toetsenbord.
-hoe oud
-conditie
-werken alle toetsen
ehmm ongeveer waar van rotterdam (noord, zuid, west, oost) ophalen.
Als hij compleet is en in goede staat, stuur maar PM/PBtjequote:Op woensdag 15 september 2010 22:51 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Laten we er dan tussen gaan zitten, 't wordt met liefde verzonden![]()
¤16,- ?
Donequote:Op donderdag 16 september 2010 23:36 schreef killermj het volgende:
[..]
Als hij compleet is en in goede staat, stuur maar PM/PBtje
¤30 excl.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:10 schreef Elvander het volgende:
Hoeveel voor alleen lost 5?
Die anderen heb ik al.
dan zou ik er -afgerond- 24 euro aan over houden, dat vind ik te weinig. Ik ben wel bereid de helft van de verzendkosten te betalen, dus dat zou ¤33,- incl. zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:02 schreef Elvander het volgende:
30 inclusief is acceptabel, voor 30 exclusief koop ik 'm wel via marktplaats, inclusief ophalen hier in de buurt.
bieden staat vrij, maar dit is wel heel extreem. Dit zou pakketpost zijn, dan houd ik er ¤23,- aan over. Nee bedankt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef Santello het volgende:
Assasins Creed 2 + Toetsenbord = 30 inc
Assasins Creed 2 + Xbox Toetsenbord = 30 incquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef Santello het volgende:
Assasins Creed 2 + Toetsenbord = 30 inc
Ik zal dit morgen even proberen, maar het wordt in elk geval krap zat, aangezien de behuizing van het toetsenbord ovaal achtig is (de toetsen zelf zijn gewoon recht).quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:53 schreef Santello het volgende:
[..]
Assasins Creed 2 + Xbox Toetsenbord = 30 inc
Past toch wel in de bus ?
Neh, ik laat m'n bod nog wel even zo staan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
dan zou ik er -afgerond- 24 euro aan over houden, dat vind ik te weinig. Ik ben wel bereid de helft van de verzendkosten te betalen, dus dat zou ¤33,- incl. zijn.
Ik heb net even gekeken, Ik kan het ook in een bubbelenvelop versturen, dan past het net door de brievenbus. Mocht je nog interesse hebben ga ik akkoord met ¤30,- inclquote:Op zondag 19 september 2010 16:44 schreef Elvander het volgende:
[..]
Neh, ik laat m'n bod nog wel even zo staan.
In dat geval 7 incl. Met 5 incl. houd ik er ongeveer 3 euro aan over, dat schiet voor mij niet op.quote:Op maandag 20 september 2010 14:53 schreef brushaway het volgende:
Die is voor die prijs gewoon nieuw te krijgen. (bij bijv cosmox) 5 inc geboden dus.
Voor 30 euro mag je hem zo op komen halen. 25 vind ik eerlijk gezegd iets te weinig. Bod staat wel genoteerd, mocht ik eind van deze week dan geen hoger bod hebben gaat het spel naar jou voor ¤25,-quote:Op maandag 20 september 2010 19:06 schreef Lange_Lex het volgende:
25 voor Red dead redemption
Woon in de buurt dus ik kan hem ophalen
Lijkt me een strak plan. ¤28 is wat mij betreft een deal. stuur maar een berichtje voor de afhandeling.quote:Op maandag 20 september 2010 19:48 schreef Lange_Lex het volgende:
dan maken we er 28 van![]()
beetje naar het midden en jouw kant op
Mijn interesse vervalt helaas.quote:
En terug.quote:
G15 is inmiddels al verkocht maar dit is nog niet aangepast in de OP. Ik zal nog eens een topic report doen.quote:
Ik heb hem verwijderd!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:31 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
G15 is inmiddels al verkocht maar dit is nog niet aangepast in de OP. Ik zal nog eens een topic report doen.
bedankt en up!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
OP aangepast en kickjes verwijderd
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:46 schreef fonsoy het volgende:
Ik heb wel intresse in Bioshock 2. Wat kost opsturen?1,70 voor opsturen. ben evt bereid om deze te delen dus voor 18 euro stuur ik hem op.SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Super. Het gaat dan een cadeautje worden, ik ga even informeren of hij 'm al heeftOp maandag 25 oktober 2010 11:18 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
1,70 voor opsturen. ben evt bereid om deze te delen dus voor 18 euro stuur ik hem op.
quote:ik wist niet dat die prijs al zo gedaald is. In dat geval zou ik met 14 incl. Akkoord gaan.Op maandag 25 oktober 2010 11:54 schreef fonsoy het volgende:
Kleine aanpassing, ik zie dat bioshock 2 nieuw 18,90 kost. Bij bol.com hebben ze ook een limited edition met een 100 pagina boekje erbij voor 2 tientjes. Dan ga ik even verder kijken
Ja, compleet en wel, ik zal even een foto maken. Ik post hem even in het andere topic om het voor andere ook overzichtelijk te houden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:26 schreef Markster het volgende:
is dit de halo wars versie:
[ afbeelding ]
?
zoja, 20 incl geboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |