Ik heb net even gekeken, Ik kan het ook in een bubbelenvelop versturen, dan past het net door de brievenbus. Mocht je nog interesse hebben ga ik akkoord met ¤30,- inclquote:Op zondag 19 september 2010 16:44 schreef Elvander het volgende:
[..]
Neh, ik laat m'n bod nog wel even zo staan.
In dat geval 7 incl. Met 5 incl. houd ik er ongeveer 3 euro aan over, dat schiet voor mij niet op.quote:Op maandag 20 september 2010 14:53 schreef brushaway het volgende:
Die is voor die prijs gewoon nieuw te krijgen. (bij bijv cosmox) 5 inc geboden dus.
Voor 30 euro mag je hem zo op komen halen. 25 vind ik eerlijk gezegd iets te weinig. Bod staat wel genoteerd, mocht ik eind van deze week dan geen hoger bod hebben gaat het spel naar jou voor ¤25,-quote:Op maandag 20 september 2010 19:06 schreef Lange_Lex het volgende:
25 voor Red dead redemption
Woon in de buurt dus ik kan hem ophalen
Lijkt me een strak plan. ¤28 is wat mij betreft een deal. stuur maar een berichtje voor de afhandeling.quote:Op maandag 20 september 2010 19:48 schreef Lange_Lex het volgende:
dan maken we er 28 van![]()
beetje naar het midden en jouw kant op
Mijn interesse vervalt helaas.quote:
En terug.quote:
G15 is inmiddels al verkocht maar dit is nog niet aangepast in de OP. Ik zal nog eens een topic report doen.quote:
Ik heb hem verwijderd!quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:31 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
G15 is inmiddels al verkocht maar dit is nog niet aangepast in de OP. Ik zal nog eens een topic report doen.
bedankt en up!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
OP aangepast en kickjes verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |