SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:46 schreef fonsoy het volgende:
Ik heb wel intresse in Bioshock 2. Wat kost opsturen?1,70 voor opsturen. ben evt bereid om deze te delen dus voor 18 euro stuur ik hem op.SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Super. Het gaat dan een cadeautje worden, ik ga even informeren of hij 'm al heeftOp maandag 25 oktober 2010 11:18 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
1,70 voor opsturen. ben evt bereid om deze te delen dus voor 18 euro stuur ik hem op.
quote:ik wist niet dat die prijs al zo gedaald is. In dat geval zou ik met 14 incl. Akkoord gaan.Op maandag 25 oktober 2010 11:54 schreef fonsoy het volgende:
Kleine aanpassing, ik zie dat bioshock 2 nieuw 18,90 kost. Bij bol.com hebben ze ook een limited edition met een 100 pagina boekje erbij voor 2 tientjes. Dan ga ik even verder kijken
Ja, compleet en wel, ik zal even een foto maken. Ik post hem even in het andere topic om het voor andere ook overzichtelijk te houden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:26 schreef Markster het volgende:
is dit de halo wars versie:
[ afbeelding ]
?
zoja, 20 incl geboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |