Whoopdidoo, natuurlijk kun je ook handschoentjes haken. Ik heb diverse patronen gezien voor fingerless gloves.
(Sorry niet bewaard en nog niet zelf gemaakt maar dat moet te vinden zijn!)
Houd er wel rekening mee dat je ze moet kunnen aantrekken. Ik heb zelf slechte ervaringen met sokken breien. Prachtige sok maar de boord was zo smal dat ik hem niet over mijn hiel kon krijgen. En je hand heeft ook brede en smalle delen dus dat is iets om voor op te passen.
Mijn pannelappen zijn af! Moet alleen de draadjes nog afhechten.
Nee een set pannelappen in een dag, zo snel haak ik natuurlijk niet. Maar ik had vandaag mijn "container dag" en kwam de reeds gehaakte pannelappen tegen. Met nog wat knotjes katoen dus ik kan er nog meer maken. Of iets heel anders. Het is fijne katoen om mee te werken en het glanst mooi.
Voorlopig haak ik even helemaal niets want mijn handen zijn ontveld, knokkels geschaafd en wat dies meer zij. Gelukkig heb ik ook de fijne creme gevonden die dat weer heel snel repareert. En nog een hele hoop andere nuttige en prettige dingen. Wordt het eindelijk een beetje normaal huishouden hier 

Was nog iets vergeten. Dubbel vergeten want het stond niet op mijn wensenlijstje. Maar ik vond mijn gele rieten mand.
Dat is ten eerste een zitplaatsje in dit stoel-loze huis. En ten tweede bevat het al mijn handwerkjes, borduurgaren en meer van dat soort leuke dingen. Ook mijn naaimachine heb ik gevonden. (Ik kom maar ongeveer de helft van de dozen openmaken, de rest was onbereikbaar omdat er b.v. piano in de weg stond) Ik heb heel veel geluk gehad dat ik zoveel heb gevonden zonder alles te bekijken.
[ Bericht 17% gewijzigd door caroline88 op 21-09-2010 17:08:42 ]