Hier is het een gezamenlijk kadootje dus ik kon wel ongeveer 20 euro uitgeven aan nieuwe bollen garenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:06 schreef EsseEi het volgende:
haha ja ik wou goedkoop garenDus gewoon die oranje van de zeeman. En vond juist leuk om de hele basis (dus ook staaf) in 1 kleur te doen
(en ik ben de laatste tijd nogal fan van groen dus tja
) Ben nog aan het twijfelen of ik bloemetjes erop doe, of dat ik kikkerpootjes maak
misschien gewoon even uittesten, maar doe ik wel aan het einde.
Ondertussen zit het hoofdje ook op de bijenring, en ogen op de paal
Lyssa is het patroon van je olifantje van Ravelry? Vraag me namelijk af hoe je die pootjes doet zo gelijk vast
Hmm.. Ik vind het wel een beetje druk met al die granniesquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Inu het volgende:
Hij is af, maar ik weet het niet... wat jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind granny squares zo leuk vrolijk en ik wilde graag iets te dragen maken ermee, maar een heel vest vond ik te veel...
Ik vind um leuk! Leuk gedaan met die zwarte mouwen eraan. Zonde dat je um moest omvouwen. Misschien iets kleinere gs-jes voor de volgende?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Inu het volgende:
Hij is af, maar ik weet het niet... wat jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind granny squares zo leuk vrolijk en ik wilde graag iets te dragen maken ermee, maar een heel vest vond ik te veel...
Ja, het zou eerst een achterpand worden van een vest maar dat vond ik toch iets tequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:06 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik vind um leuk! Leuk gedaan met die zwarte mouwen eraan. Zonde dat je um moest omvouwen. Misschien iets kleinere gs-jes voor de volgende?
Ja, ik zou idd alleen zwart dragen erbij... ik hou wel van kleurtjes en mn haar hangt er normaal gesproken ook nog overheen, dus misschien is het dan minderquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:06 schreef StefanieV het volgende:
Ik vind het mooie kleuren, zoals ik hier boven heb gezegd, maar als je het gaat combineren met een outfit om buiten te dragen, zal het idd te druk zijn zoals Lyssa zegt. Moest je de kleuren minderen, dan zou het beter gaan denk k.
Wanneer zou je het overigens dragen? Ik vind het toch chapeau dat het je zo mooi gelukt is, niet te groot, niet te klein, het past je echt goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |