quote:
Op vrijdag 17 september 2010 23:06 schreef EsseEi het volgende:haha ja ik wou goedkoop garen

Dus gewoon die oranje van de zeeman. En vond juist leuk om de hele basis (dus ook staaf) in 1 kleur te doen

(en ik ben de laatste tijd nogal fan van groen dus tja

) Ben nog aan het twijfelen of ik bloemetjes erop doe, of dat ik kikkerpootjes maak

misschien gewoon even uittesten, maar doe ik wel aan het einde.
Ondertussen zit het hoofdje ook op de bijenring, en ogen op de paal

Lyssa is het patroon van je olifantje van Ravelry? Vraag me namelijk af hoe je die pootjes doet zo gelijk vast
Hier is het een gezamenlijk kadootje dus ik kon wel ongeveer 20 euro uitgeven aan nieuwe bollen garen

Gelukkig, want ik heb dus nog helemaal niks in huis, alleen rood en groen van de wibra dat ik ooit voor m'n studie had gehaald
Vind het trouwens een superleuk idee om 'm kikkerpootjes te geven

Past idd misschien wel beter bij het groen, of het is een heel groene vijver (alhowel, die hebben wij ook in de achtertuin

). Later wil ik dat ook wel doen, patronen aanpassen naar mijn eigen smaak, maar nu heb ik daar echt nog te weinig ervaring voor, ik zou niet weten hoe ik die kikkerpootjes dan zou moeten maken
Wel leuk, mijn moeder (resident craft master) vond dat ik heel netjes gehaakt had. Leuk om te horen hihi, ik vond het zelf stiekem ook wel maar altijd fijn als een ervaren persoon het ook zegt