Hier is het een gezamenlijk kadootje dus ik kon wel ongeveer 20 euro uitgeven aan nieuwe bollen garenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:06 schreef EsseEi het volgende:
haha ja ik wou goedkoop garenDus gewoon die oranje van de zeeman. En vond juist leuk om de hele basis (dus ook staaf) in 1 kleur te doen
(en ik ben de laatste tijd nogal fan van groen dus tja
) Ben nog aan het twijfelen of ik bloemetjes erop doe, of dat ik kikkerpootjes maak
misschien gewoon even uittesten, maar doe ik wel aan het einde.
Ondertussen zit het hoofdje ook op de bijenring, en ogen op de paal
Lyssa is het patroon van je olifantje van Ravelry? Vraag me namelijk af hoe je die pootjes doet zo gelijk vast
Hmm.. Ik vind het wel een beetje druk met al die granniesquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Inu het volgende:
Hij is af, maar ik weet het niet... wat jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind granny squares zo leuk vrolijk en ik wilde graag iets te dragen maken ermee, maar een heel vest vond ik te veel...
Ik vind um leuk! Leuk gedaan met die zwarte mouwen eraan. Zonde dat je um moest omvouwen. Misschien iets kleinere gs-jes voor de volgende?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:56 schreef Inu het volgende:
Hij is af, maar ik weet het niet... wat jullie?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind granny squares zo leuk vrolijk en ik wilde graag iets te dragen maken ermee, maar een heel vest vond ik te veel...
Ja, het zou eerst een achterpand worden van een vest maar dat vond ik toch iets tequote:Op zaterdag 18 september 2010 19:06 schreef mmascha het volgende:
[..]
Ik vind um leuk! Leuk gedaan met die zwarte mouwen eraan. Zonde dat je um moest omvouwen. Misschien iets kleinere gs-jes voor de volgende?
Ja, ik zou idd alleen zwart dragen erbij... ik hou wel van kleurtjes en mn haar hangt er normaal gesproken ook nog overheen, dus misschien is het dan minderquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:06 schreef StefanieV het volgende:
Ik vind het mooie kleuren, zoals ik hier boven heb gezegd, maar als je het gaat combineren met een outfit om buiten te dragen, zal het idd te druk zijn zoals Lyssa zegt. Moest je de kleuren minderen, dan zou het beter gaan denk k.
Wanneer zou je het overigens dragen? Ik vind het toch chapeau dat het je zo mooi gelukt is, niet te groot, niet te klein, het past je echt goed!
Het is zo'n leuk ding! Het moet een sjaal worden. Ik gebruik van dat dikke garen van Wibra. Ik heb er nu 1 bol van 100gr inzitten en hij is nu 25 cm ongeveer. Het voelt zo lekker zacht en is heel dik! Mmm, ik heb nu al zin in de winter!quote:Op zondag 19 september 2010 00:04 schreef trui het volgende:
mmascha, interessant ding! wat wordt 't?
Dat is het precies!quote:Op zondag 19 september 2010 10:22 schreef wyccie het volgende:
Inu, knap hoe je die bolero zo leuk hebt gemaakt.
Ik vind het met de drukte wel meevallen, maar misschien eens proberen de GS met een naald 4 te maken (volgens mij ligt daar een naald 6?).
En inderdaad jammer dat je de onderste rij GS maar half ziet. Kun je het niet toch terugklappen en dan iets anders verzinnen met je okselfrotsel?
mmascha, mooie kleur wol. Wat is het voor iets? Aha, Wibra dus.
Zelf heb ik eens met een ronde Knifty Knitter gewerkt, maar dat is toch ook niks voor mij. Vond het wat saai, maar toch nog beter dan met breinaalden klunzen.
Je bent niet zo vrij als met haken en breien. Dat klopt. Maar het is een beetje hoe ver je zelf komt. Je kan ook kleedjes maken(niet een sprei voor over een 2-persoonsbed), handschoenen, poncho, enz. Als het maar te maken is van rechthoekige lappen en cilindervormen. Vestjes kan bv ook, maar dat moet je dan nog wel aan elkaar zetten. Maar dat is vaak met haken/breien ook. Amigurumi kan je wel vergetenquote:Op zondag 19 september 2010 11:28 schreef -Bubbles- het volgende:
Bertha ik heb voor jou de swap gehaakt. Hoop dat je hem leuk vindt. Heb heel lang na zitten denken wat ik moest haken en dan ook nog met het thema zomer. Maar door je lievelingskleur groen wist ik het ineens :p
Ik heb mijn swappakjetje nog niet. Hoop vandaag. De buren zijn telkens niet thuis als mijn vriend het pakje wil ophalen. Anders gooi ik wel een briefje in de bus dat ze het maar ergens neer moeten leggen.
Inu erg leuk de bolera. Op zwart is hij inderdaad prima te dragen. Met andere kleurtjes word het denk ik iets te kleurrijk.
Die knifty knitter heb ik me ook eens in verdiept. Leek me toen erg leuk. Maar vond de mogelijkheden wat beperkt. Een sjaal en een muts. Is dat nu beter?
Wat zijn het?:@ heb gezocht op Attic24 maar kon het niet vindenquote:Op zondag 19 september 2010 00:01 schreef trui het volgende:
ik heb me vandaag helemaal de blubber gehaakt om een spontane ingeving te realiseren: 2 paar Lucy-wristlers af te krijgen voor morgen, zodat ik die cadeau kan doen aan m'n moeder en aan m'n tante-uit-Canada die daar op bezoek is. ben het 2e paar nog aan 't afwerken, maar 't gaat net lukken denk ik.![]()
Ik neem aan dat ze de polswarmers bedoeltquote:Op zondag 19 september 2010 12:38 schreef EsseEi het volgende:
[..]
Wat zijn het?:@ heb gezocht op Attic24 maar kon het niet vinden
Ja had ik al gedaan maar niets gevonden, maar uiteindelijk deze gaan maken: http://www.ravelry.com/patterns/library/baby-gatorquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:13 schreef EsseEi het volgende:
Whoopidoo heb je al op ravelry gekeken? Staan zoveel dingen op, dat je bijna wel iets nieuws leuks moet kunnen vinden!!
Dankjewel, ik vind hem erg leuk!quote:Op zondag 19 september 2010 11:28 schreef -Bubbles- het volgende:
Bertha ik heb voor jou de swap gehaakt. Hoop dat je hem leuk vindt. Heb heel lang na zitten denken wat ik moest haken en dan ook nog met het thema zomer. Maar door je lievelingskleur groen wist ik het ineens :p
Dat vind ik wel een nette prijs voor zo'n poppetje. Alles bij elkaar is het toch best wat werk om die kleine dingetjes aan elkaar te zetten.quote:Op zondag 19 september 2010 14:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik sta ook op tuttespul. Helaas niets verkocht.
http://tuttespul.nl/index(...)t-poppetje&Itemid=59
Is ook het enige wat ik erop heb staan.
Ja en als je je tijd gaat rekenen, dan wordt het duur, maar je doet het toch omdat je het leuk vindt neem ik aan, niet om er (veel) geld aan te verdienen.
ik vind dat als iets heel veel tijd kost, je dat best mag laten meewegen in de prijs.quote:Op zondag 19 september 2010 14:33 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ja en als je je tijd gaat rekenen, dan wordt het duur, maar je doet het toch omdat je het leuk vindt neem ik aan, niet om er (veel) geld aan te verdienen.
Tofquote:Op zondag 19 september 2010 22:14 schreef trui het volgende:
tadaa, hier zijn ze, het resultaat van mijn race tegen de klok:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik moet er wel bij vermelden dat ik er vrijdagavond ook al een beginnetje mee gemaakt had hoor anitra. maar toen dacht ik nog dat ze voor mezelf zouden worden. pas zaterdagochtend bedacht ik me dat 't wel een leuk idee zou zijn om er bij wijze van leuk dubbelkadootje voor m'n moeder en haar zus nog drie bij te maken (de eerste zat toen ook nog niet in elkaar).
Had b.ertha ook niet eerst een olifantje als avatar?quote:Op maandag 20 september 2010 11:51 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
klopt het zo of weten we al meer? ik gok dat b.ertha voor ynske gehaakt heeft, troel voor yachiru, en vicky voor bubbles?
Dat klopt! Want ik heb nog niks gekregen, heb het nog te goedquote:Op maandag 20 september 2010 19:20 schreef trui het volgende:
aaha, voor DIE baby! leuk! (F)Anne(tje) zal er vast heel blij mee zijn!
yachiru, hebben we nou eigenlijk wel een fotootje gezien van jouw swapkadootje? dus dat wat jij hebt gekregen? ik kan 't nergens vinden.
Haha, ik zeg niksquote:Op maandag 20 september 2010 19:34 schreef trui het volgende:
oooh! dan wordt mijn vermoeden alleen maar bevestigd.
Wat leuk! Dacht al zoiets te voelen/ruiken, maar kon het niet helemaal plaatsen. Ik geef de schuld maar aan mijn hersenschuddingquote:Op maandag 20 september 2010 21:45 schreef Vicky het volgende:klopt Bubbles!
Je moet alleen konijn zijn oortjes wat meer naar binnen buigen, dan istie leukeren er zit lavendel in zodat j m eventueel in je kast kunt zetten.
Ik denk dat ik gewoon zo'n bloem ga namaken, dat moet wel lukken volgens mijquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:19 schreef Inu het volgende:
Ik wil deze maken
[ afbeelding ]
Maar ik kan geen patroon vinden... is een van jullie al ooit zoiets tegengekomen?
Ik zal hier even voor je kijken, heb verschillende van die boekjes "liggen".quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:28 schreef Inu het volgende:
Ik heb hem
http://www.ravelry.com/patterns/library/d---flower-motif-shawl
Nu nog even Picasa afgaan
Oh graag! Mijn Picasa skills zijn ook niet geweldigquote:Op dinsdag 21 september 2010 11:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zal hier even voor je kijken, heb verschillende van die boekjes "liggen".
Wowquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:10 schreef Lijnloos het volgende:
Picasa heeft inderdaad aardig wat staan wel wat ik zo weet. Ik heb 1 vaste http://picasaweb.google.com/lishuangtongxuein mijn lijstje staan, die heeft onder andere die 200 GS ingescand staan... Dat was voor ik het boek had besteld, wilde hem toch graag in het echt hebben (om er vervolgens geen reet mee te doen, maar toch)
edit, nog 1 gevonden Toch niet, heeft alleen de voorkantjes staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |