Bas Dost is zich al aan het klaarmaken bij Heerenveen, Ajax koopt tenslotte alle goeie spelers bij Heerenveenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zoiets
Als hij en Steek weggaan stellen jullie geen klote meer voor eens ?
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:29 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Had het bij Real - Ajax ook kunnen moeten staan
Ik zat er ook al aan te denken.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wordt Özil thuis mishandeld door zijn vrouw, dat hij 2 blauwe ogen heeft ?
Geen geluk, gewoon geweldig voetbal. Maar Real is toch anders, Inter speelt verdedigend meestal, en als je dan ineens zelf het spel moet maken is het lastig..quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef BB-King het volgende:
Toch leuk voor Anita dat ie gescoord heeft in de Champions League.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geen geluk, gewoon geweldig voetbal. Maar Real is toch anders, Inter speelt verdedigend meestal, en als je dan ineens zelf het spel moet maken is het lastig..
Real heeft op bijna alle posities betere spelers.. En natuurlijk mourinho.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef BB-King het volgende:
Hehequote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef BB-King het volgende:
Eenschquote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt godverdomme welke geestelijk gehandicapte blijven Snoeks in polls en enquêtes tot beste commentator uitroepen. Ik zit me al de gehele wedstrijd zodanig te ergeren (Elke wedstrijd met hem. Of te wel elke finale die hij helaas krijgt) dat ik mijn oren wil uitsteken.
Hij wordt betaald door Sport1.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt godverdomme welke geestelijk gehandicapte blijven Snoeks in polls en enquêtes tot beste commentator uitroepen. Ik zit me al de gehele wedstrijd zodanig te ergeren (Elke wedstrijd met hem. Of te wel elke finale die hij helaas krijgt) dat ik mijn oren wil uitsteken.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met de broek naar beneden en de platte hand erop.
En dat is niet fijn hoor!
Ajax leek me vandaag aardig anti-Ajax.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Snoeks lijkt mij aardig anti-Ajax
Scolariquote:Op woensdag 15 september 2010 22:36 schreef leolinedance het volgende:
Jol is echt een schande voor het Nederlands voetbal wat kledingkeuze betreft. Wat moeten ze in andere landen wel niet denken
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, alleen denk dat ze meer in de problemen waren gekomen tegen de aanval van Real.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:36 schreef leolinedance het volgende:
Jol is echt een schande voor het Nederlands voetbal wat kledingkeuze betreft. Wat moeten ze in andere landen wel niet denken
Omgekocht!!!!11quote:Op woensdag 15 september 2010 22:37 schreef nikk het volgende:
Maar Ajax speelde ook alsof ze wilden verliezen... Was echt helemaal niks.
"Met 2-0 kom je heel goed weg"quote:Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef beantherio het volgende:
Waarom keek Jol zo blij toen ie Mourinho een handje schudde na afloop van de wedstrijd? Valt er iets te lachen na vanavond?
Hij kon er ook niet echt meer van maken met dit voetbalquote:Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Haha lekker simpel ben je wel ja.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Frank Snoeksquote:Op woensdag 15 september 2010 22:42 schreef Morendo het volgende:
Ja jongens, vanavond was een ontgroening hier leer je alleen maar van. Het is als een grap vertellen zonder pointe. Ronaldo heeft zijn vorm nog niet, maar wel zelfspot, en wat ben je in het leven zonder zelfspot? Mourinho zijn grote passie, voetbal is zijn werk, is wijn een passie die hij deelt met paardenfokker Ferguson. Wat een voetbalavond, 34 schoten en twee doelpunten, het was af en toe wel vrouwen en kinderen eerst. En dan die geldschuld van Madrid, Sergio Leon kent u hem, vast niet maar hij kostte wel 10 miljoen euro's.
Terecht. Deze prestatie is niet te verdedigenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:02 schreef StijnDa het volgende:
Jol wordt met de grond gelijk gemaakt
En aan het heel slecht schieten van Real.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef chufi het volgende:
Maar goed 2-0 is geen afgang ... Had het wel kunnen worden maar dank aan Stekelenburg is het niet zo ver gekomen
Dat is scorebordjournalistiek.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:07 schreef chufi het volgende:
Maar goed 2-0 is geen afgang ... Had het wel kunnen worden maar dank aan Stekelenburg is het niet zo ver gekomen
Hmm Urby op de lat en direct daarna Sulejmani, zijn 2 in een paar seconden.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat is scorebordjournalistiek.
Het voelt wel als een afgang als je naar het spelbeeld kijkt. In totaal 33 schoten, waarvan 15 op doel, 11 corners. Ajax had maar 1 schot op doel bijvoorbeeld.
gewoon 343 spelen. Anita bakt er niks van en Pieters ook niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:43 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat van Marwijk gekeken heeft... Anita
Ik denk dat Ajax zn ware gezicht nog wel laat zien de komende 7 wedstrijdenquote:Op donderdag 16 september 2010 00:32 schreef Armageddon het volgende:
Ajax heeft niets te zoeken in de CL. Ik had vanavond echt plaatsvervangende schaamte. Het was te triest voor woorden.
Ga toch weg man. Begrijp mij niet verkeerd. Ik draag Ajax een warm hart toe maar ze hebben niets te zoeken in de CL. Echt helemaal niets.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax zn ware gezicht nog wel laat zien de komende 7 wedstrijden
in dat geval zouden ze de champions league echt een stuk moeten terugbrengen in aantal clubs...quote:Op donderdag 16 september 2010 00:32 schreef Armageddon het volgende:
Ajax heeft niets te zoeken in de CL. Ik had vanavond echt plaatsvervangende schaamte. Het was te triest voor woorden.
Inderdaad .... Blijft er weinig over... 16 clubs misschien... Maar goed we hebben 1 ronde gehad nu... en ik vind niet dat we Ajax nu al als de verliezers moeten beschouwen. Twente heeft het beter gedaan , maar die speelden thuis ... Er zijn nog tal van mogelijkheden. alhoewel het gewoon wel best een zware poule is ..quote:Op donderdag 16 september 2010 01:03 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
in dat geval zouden ze de champions league echt een stuk moeten terugbrengen in aantal clubs...
Weet niet of je Braga en Panathinaikos (of zilina) hebt gezien maar dat was zo mogelijk nog even een stuk erger.
Ik heb helemaal niets met Ajax, maar dit was 1 wedstrijd en ze hadden hun 2 belangrijkste spelers niet. Toevallig speelden ze ook nog eens uit tegen Real. Ik zie ze nog wel wat punten pakken hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Begrijp mij niet verkeerd. Ik draag Ajax een warm hart toe maar ze hebben niets te zoeken in de CL. Echt helemaal niets.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:18 schreef HaagsPietje het volgende:
genoten gisteren!!!![]()
wel jammer dat real niet alle kansen benutten anders had ik de toto nog gewonnen ook: 14-0 gaf een mooie quote...![]()
wat een droeftoeter elftal heeft dat ajax zeg hahaha, en dat wil dan een serieuze gooi naar de titel gaan doen
de vraag is als real scherp was geweest en stekelenburg niet zo goed, hadden ze dan dubbele cijfers weten te halen en was ajax dan het lachertje in de hele internationale pers geweest???quote:Op donderdag 16 september 2010 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
De vraag is als Real Madrid de 2-0 eerder had gemaakt. Waren ze dan ook de hele wedstrijd in de aanval geweest?
Dat is één ding wat zeker is.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:26 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
de vraag is als real scherp was geweest en stekelenburg niet zo goed, hadden ze dan dubbele cijfers weten te halen en was ajax dan het lachertje in de hele internationale pers geweest???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |