quote:Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met de broek naar beneden en de platte hand erop.
En dat is niet fijn hoor!
Ajax leek me vandaag aardig anti-Ajax.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Snoeks lijkt mij aardig anti-Ajax
Scolariquote:Op woensdag 15 september 2010 22:36 schreef leolinedance het volgende:
Jol is echt een schande voor het Nederlands voetbal wat kledingkeuze betreft. Wat moeten ze in andere landen wel niet denken
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, alleen denk dat ze meer in de problemen waren gekomen tegen de aanval van Real.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:36 schreef leolinedance het volgende:
Jol is echt een schande voor het Nederlands voetbal wat kledingkeuze betreft. Wat moeten ze in andere landen wel niet denken
Omgekocht!!!!11quote:Op woensdag 15 september 2010 22:37 schreef nikk het volgende:
Maar Ajax speelde ook alsof ze wilden verliezen... Was echt helemaal niks.
"Met 2-0 kom je heel goed weg"quote:Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef beantherio het volgende:
Waarom keek Jol zo blij toen ie Mourinho een handje schudde na afloop van de wedstrijd? Valt er iets te lachen na vanavond?
Hij kon er ook niet echt meer van maken met dit voetbalquote:Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Haha lekker simpel ben je wel ja.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Frank Snoeksquote:Op woensdag 15 september 2010 22:42 schreef Morendo het volgende:
Ja jongens, vanavond was een ontgroening hier leer je alleen maar van. Het is als een grap vertellen zonder pointe. Ronaldo heeft zijn vorm nog niet, maar wel zelfspot, en wat ben je in het leven zonder zelfspot? Mourinho zijn grote passie, voetbal is zijn werk, is wijn een passie die hij deelt met paardenfokker Ferguson. Wat een voetbalavond, 34 schoten en twee doelpunten, het was af en toe wel vrouwen en kinderen eerst. En dan die geldschuld van Madrid, Sergio Leon kent u hem, vast niet maar hij kostte wel 10 miljoen euro's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |