Geen geluk, gewoon geweldig voetbal. Maar Real is toch anders, Inter speelt verdedigend meestal, en als je dan ineens zelf het spel moet maken is het lastig..quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef BB-King het volgende:
Toch leuk voor Anita dat ie gescoord heeft in de Champions League.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geen geluk, gewoon geweldig voetbal. Maar Real is toch anders, Inter speelt verdedigend meestal, en als je dan ineens zelf het spel moet maken is het lastig..
Real heeft op bijna alle posities betere spelers.. En natuurlijk mourinho.
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef BB-King het volgende:
Hehequote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef BB-King het volgende:
Eenschquote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt godverdomme welke geestelijk gehandicapte blijven Snoeks in polls en enquêtes tot beste commentator uitroepen. Ik zit me al de gehele wedstrijd zodanig te ergeren (Elke wedstrijd met hem. Of te wel elke finale die hij helaas krijgt) dat ik mijn oren wil uitsteken.
Hij wordt betaald door Sport1.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt godverdomme welke geestelijk gehandicapte blijven Snoeks in polls en enquêtes tot beste commentator uitroepen. Ik zit me al de gehele wedstrijd zodanig te ergeren (Elke wedstrijd met hem. Of te wel elke finale die hij helaas krijgt) dat ik mijn oren wil uitsteken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |