Hahaha, nu niet in ieder geval.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:26 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ik merk het al... Je houdt niet van moeite doen
Geeft niet, je hebt Arnax nu toch!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha, nu niet in ieder geval.
Ow, ik kreeg net zo'n aardig berichtje op RP van iemand waarmee ik nog nooit contact heb gehad![]()
1."ook met een lang verhaal ga je het niet redden "
2. "Goh, wat aardig van je!
1. ja ben wel altijd eerlijk
2.Eerlijk? De valkuil van eerlijk is bot, je bent zojuist in je eigen valkuil gevallen.
En toen kreeg ik een geen interesseberichtje. Heerlijk.
Fokdatesquote:Op woensdag 15 september 2010 22:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Geeft niet, je hebt Arnax nu toch!
Natuurlijk!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Slaap lekker brunette!
[..]
Hou je het wel netjes!
Je weet toch jij als eerste mag?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Geeft niet, je hebt Arnax nu toch!
En wat heb je hier nu van geleerd?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha, nu niet in ieder geval.
Ow, ik kreeg net zo'n aardig berichtje op RP van iemand waarmee ik nog nooit contact heb gehad![]()
1."ook met een lang verhaal ga je het niet redden "
2. "Goh, wat aardig van je!
1. ja ben wel altijd eerlijk
2.Eerlijk? De valkuil van eerlijk is bot, je bent zojuist in je eigen valkuil gevallen.
En toen kreeg ik een geen interesseberichtje. Heerlijk.
Ze is toch geen 'spelende vrouw'?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:42 schreef picardmike het volgende:
[..]
En wat heb je hier nu van geleerd?
Neuh, dat is zo'n politiekcorrecte dooddoener.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:31 schreef Natalie78 het volgende:
Op ieder potje past een dekseltje?
Moet ik hier iets van leren dan? Volgende keer zeg ik ook gewoon weer dat iemand ontzettend aardig is, om de reactie daarop weer af te wachtenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:42 schreef picardmike het volgende:
[..]
En wat heb je hier nu van geleerd?
en toch denk ik dat dat voor 99% van de mensen wel klopt. t probleem is dat niet iedereen het goede dekseltje vind.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Neuh, dat is zo'n politiekcorrecte dooddoener.
Op de meeste potjes passen meerdere deksels. En op andere potjes past helemaal niets.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
en toch denk ik dat dat voor 99% van de mensen wel klopt. t probleem is dat niet iedereen het goede dekseltje vind.
Precies! Weg met de iederpotjepasteendekseltje hype!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Op de meeste potjes passen meerdere deksels. En op andere potjes past helemaal niets.
Straks weer lekker in je Ikeahoogslaper verder dromenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
god, wat ben ik blij dat ik dit topic tegen ben gekomen. 2 leuke avonden gehad en we zien wel hoe het loopt
*zucht*
als ik uberhaupt slaap. 2 fukkking gebroken nachten. ik leek vanochtend wel een panda toen ik bed kwam. zulke wallen had ik !quote:Op woensdag 15 september 2010 23:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Straks weer lekker in je Ikeahoogslaper verder dromen.
Pas je op dat je niet van het trappetje afvalt met zulke wallen!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik uberhaupt slaap. 2 fukkking gebroken nachten. ik leek vanochtend wel een panda toen ik bed kwam. zulke wallen had ik !
ik pas hee lgoed op. ben net weer ee nbeetje hersteld van ee nbekkenkambruek dus ik doe voorzichtig!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet van het trappetje afvalt met zulke wallen!.
je weet wat OhohChersoJokertje zegt: beter 100blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtjes en geen chick!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:47 schreef Maanvis het volgende:
Grr, net een virtueel blauwtje gelopen en even daarvoor nog een belangrijke wedstrijd verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |