ik weet wel wat arnax met douche-eendje wil...ik bedoel: wat doe je normaal met doucheeendjes?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef brunette82 het volgende:
maar wat wil douche eendje dan gaan doen met arnax dan?
al wat bedacht?
Nog geen idee.... En zo te zien moeten we een nieuw weekschema gaan makenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:24 schreef brunette82 het volgende:
maar wat wil douche eendje dan gaan doen met arnax dan?
al wat bedacht?
Ik heb een bad thuis!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet wel wat arnax met douche-eendje wil...ik bedoel: wat doe je normaal met doucheeendjes?
Kielhalen, stenigen ende vierendelen.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
ik bedoel: wat doe je normaal met doucheeendjes?
tja, dan kan je niks met douche-eendje......of je laat douche-eendje het tegendeel bewijzen!quote:
quote:
En daarna opeten?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Kielhalen, stenigen ende vierendelen.
Ik heb ook een bad.... ik bespaar je de foto, maar het is een badquote:Op woensdag 15 september 2010 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, dan kan je niks met douche-eendje......of je laat douche-eendje het tegendeel bewijzen!
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:11 schreef brunette82 het volgende:
Maar Arnax, wil je niet ook daten met mij dan?
quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:19 schreef brunette82 het volgende:douche eendje, welke dag wil jij hem?
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag zijn dus al geclaimed he...
Doe ik de zondag&maandag, doen we dinsdag om de week en neem jij de woensdag&donderdag?![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, jij mag hem de woensdag en donderdag!
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:22 schreef brunette82 het volgende:
nee, niks ervan..dan wil ik de zondag en de maandag...woensdag en donderdag is niks
Volgens mij ben ik in een parallel universum terechtgekomenquote:
ehm..je soortgenoten zijn toch meestal van plastic?quote:
Ik zou bijna een screenshot maken van al die quotes onder elkaar voor in mijn FoBo.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij ben ik in een parallel universum terechtgekomenwaar mannen (Arnax) alleen maar hoeven te wachten en de vrouwen hun best moeten doen. Snel even op RP kijken of mijn mailbox daar ook vol loopt..............................................Damn, blijk ik in dit universum weer een vrouw te zijn.
Tsja, dat is Fok!... veel vrijgezelle mannen, een stuk minder vrouwenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens mij ben ik in een parallel universum terechtgekomenwaar mannen (Arnax) alleen maar hoeven te wachten en de vrouwen hun best moeten doen. Snel even op RP kijken of mijn mailbox daar ook vol loopt..............................................Damn, blijk ik in dit universum weer een vrouw te zijn.
Dat zijn badeendjes inderdaad, douche-eendjes zijn totaal anders.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm..je soortgenoten zijn toch meestal van plastic?
aha, jij bent het neefje/nichtje van vleesch ende bloedquote:Op woensdag 15 september 2010 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Tsja, dat is Fok!... veel vrijgezelle mannen, een stuk minder vrouwen.
[..]
Dat zijn badeendjes inderdaad, douche-eendjes zijn totaal anders.
Die jaquote:Op woensdag 15 september 2010 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aha, jij bent het neefje/nichtje van vleesch ende bloed
Nee ik ben helemaal onschuldig!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:26 schreef Arnax het volgende:
Mijn hyves pagina krijgt ineens ook veel bezoekers.... LDP: heb jij toevallig niets mee te maken of wel?![]()
Ze weet het inmiddels ook, de Fok!ster...quote:Op woensdag 15 september 2010 19:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ff terug..
Degene waarmee je date weten het dan toch niet?
De Fokster waar ik het over heb kan natuurlijk alles meelezen
zoek je een date? gewoon roepen! het lijkt te werkenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:50 schreef Charles.Darwin het volgende:
![]()
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen in deze orkaan
Idd ja, was jij niet diegene die ermee begon?quote:Op woensdag 15 september 2010 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoek je een date? gewoon roepen! het lijkt te werken
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:56 schreef Natalie78 het volgende:
Lol.
Is er iemand met heel goede leidinggevende cq aansturende vaardigheden? Doe even iets dan. Order in the room!![]()
Wie wil er niet een interne date?
nee, ik mekkerde gewoon dat Paiq geen belanstelling toondequote:Op woensdag 15 september 2010 21:56 schreef Arnax het volgende:
[..]
Idd ja, was jij niet diegene die ermee begon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben blij dat ik niet uit limburg kom dit is gewoon engWords are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:59 schreef DestroyerPiet het volgende:
Gaat wel snel hier
ik kom net een profiel tegen waar ik me nou echt afvraag ofdat iemand hier zich aangetrokken tot voelt
NL18758663
![]()
![]()
met de volgende text:iemand met een minderwaardigheidscomplex zou hier misscien op reageren.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben blij dat ik niet uit limburg kom dit is gewoon engAnd if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 15 september 2010 22:01 schreef brunette82 het volgende:
ik ben geen lid, heb je geen foto die je even kan kopiëren en plakken hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Provinciaaltje op 15-09-2010 22:13:55 ]Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
Hulk Hogan. imho 1 van de meeste overschatte pro-wrestlers ever.quote:
Een gespierde kerel en dan is het niet goed?quote:
Daar is toch niks knuffelbaars meer aan....quote:Op woensdag 15 september 2010 22:13 schreef Arnax het volgende:
[..]
Een gespierde kerel en dan is het niet goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Jij kunt ook het goede voorbeeld geven natuurlijkquote:Op woensdag 15 september 2010 22:19 schreef douche-eendje het volgende:
Kunnen we weer terug naar de aantrekkelijke exemplaren.... ik wil vannacht normaal kunnen slapen.
Waarmee?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:20 schreef Arnax het volgende:
[..]
Jij kunt ook het goede voorbeeld geven natuurlijk
+1quote:Op woensdag 15 september 2010 22:20 schreef Arnax het volgende:
[..]
Jij kunt ook het goede voorbeeld geven natuurlijk
Post een paar aantrekkelijke vrouwen om te beginnenquote:
klik!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:22 schreef Arnax het volgende:
[..]
Post een paar aantrekkelijke vrouwen om te beginnen
Ik merk het al... Je houdt niet van moeite doenquote:
als je dan op afbeelding klikt staat er zelfs 1 gozert tussen! die hoort daar niet!quote:
Erm tsja. Op ieder potje past een dekseltje?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:30 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom staat dit in de resultaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |