Pff echt niet.quote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef Confession het volgende:
12.5 cm is gemiddeld was een keer op tv.
als je een mooie kop hebt, en een leuk lichaam verder. lijkt me niet toch.quote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef sjaak182 het volgende:
Tja ik blijf het gierig vinden. Ik heb 1tje van 12 cm en 10 cm omtrek en dat is enorm klein ja. Maar dat zou dus nu betekenen dat ik voor eeuwig vrijgezel blijf omdat ik geen vrouwen kan behagen? Wel ontzettend lullig, want ik kan er ook niks aan doen dat ik maar een grassprietje heb
Als je goed kan voetballen hoeft dat geen probleem te zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef sjaak182 het volgende:
Ik heb geen leuke kop(ben oerlelijk) en ik ben 1.66 dus ik ben idd niet echt een lkkr ding.
ohnee hoor, want er zijn genoeg meisjes die zelf ook niet al te veel te eisen hebben.. en sommige meisjes vinden het misschien wel schattig.quote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef sjaak182 het volgende:
Tja ik blijf het gierig vinden. Ik heb 1tje van 12 cm en 10 cm omtrek en dat is enorm klein ja. Maar dat zou dus nu betekenen dat ik voor eeuwig vrijgezel blijf omdat ik geen vrouwen kan behagen? Wel ontzettend lullig, want ik kan er ook niks aan doen dat ik maar een grassprietje heb
doe gewoon grappen zoals Hans Teeuwen en je behaagt ze al genoeg...quote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef sjaak182 het volgende:
Niet uitgerekt, afgetraind, het is een spier he, die staan erom bekend niet slechter te worden van wat aan het werk gezet te wordenquote:Op zondag 7 november 2010 16:50 schreef amsjeer het volgende:
[..]
Aha.. De uitgerekte spreekt;-). Goed dat dat misverstand ook uit de wereld is! (van die 50 cc naar 70 cc enz.)
quote:Op maandag 8 november 2010 19:03 schreef Radhika het volgende:
oh fuck, dit gaat niet of deze vorm van lengte, gosh wat dom :-)
holly shit!quote:Op maandag 8 november 2010 19:25 schreef Kandijfijn het volgende:
15 klein?
Ik bedoel ik heb minstens 30 cm
hehe, dat kan hij toch doen ?quote:Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Vraag of ie met je gaat cammen.
en jij bent representatief voor de gemiddelde manquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:55 schreef SirShagalot het volgende:
ook altijd dat gezever dat 12-15 het gemiddelde is..
daar geloof ik nu eens niks van
ik ben maar een klein ventje (1m70) en als ik zo eens rondkijk lijkt mn lul zowat aan de kleine kant (slap dan)
in zn volle glorie is ie er 16-17
dus gemiddeld 12-15![]()
denk eerder dat 16 zo het gemiddelde is
dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:59 schreef DeBassist het volgende:
[..]
en jij bent representatief voor de gemiddelde man?
Ik heb sowieso een probleem met gemiddelden.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:52 schreef SirShagalot het volgende:
[..]
dat denk ik wel ja
heb er nog gene horen klagen
en te diep gebeurt niet zo vaak
dus ik ben het gemiddelde i guess
Elke mannelijke FOK'er heeft een snikkel van minimaal 30cm in ruststand.quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Dreamz het volgende:
30 cm..
..krijgt spontaan medelijden met de vrouw die hier mee te maken krijgt
Meten is wetenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:55 schreef SirShagalot het volgende:
ook altijd dat gezever dat 12-15 het gemiddelde is..
ik ben maar een klein ventje (1m70) en als ik zo eens rondkijk lijkt mn lul zowat aan de kleine kant (slap dan)
dus gemiddeld 12-15![]()
Denk dat de meeste mannen alleen al om je kleine IQ niet het bed met jou zouden willen delenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:07 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
Als een jongen een kleine pik zou hebben zou ik geen sex met hem hebben
Ik hou van grote zwarte neger lullen HAHAHAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Radhika....hoe simpel ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:48 schreef Radhika het volgende:
30cm ?! wie heeft dat ? pfoe! dat is errug lang, haha
Dat, en de indruk die ik krijg dat ZwarteStaafSlaaf overduidelijk een klein puberjongetje is die het geil vindt om te posten op sexforums als de grootste slet die hij kan verzinnen.quote:Denk dat de meeste mannen alleen al om je kleine IQ niet het bed met jou zouden willen delen.
Hmmm ... of je hebt een timmermansoog of je vrienden vinden het niet vreemd dat je naar hun geslacht staart ...quote:ook altijd dat gezever dat 12-15 het gemiddelde is..
dus gemiddeld 12-15
Hmm ik wist niet dat ik ineens een pik heb gekregen???quote:Op donderdag 11 november 2010 11:43 schreef InputOutput het volgende:
[..]
Dat, en de indruk die ik krijg dat ZwarteStaafSlaaf overduidelijk een klein puberjongetje is die het geil vindt om te posten op sexforums als de grootste slet die hij kan verzinnen.
Voor mij geen kleine jongetjes
Arme Turkse vrouwenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:26 schreef Aurelius1985 het volgende:
Meten is weten
[ afbeelding ]
Bron met links naar studies enz.
Je hebt natuurlijk enorm en ENORM.quote:Op zondag 14 november 2010 01:12 schreef Zwolsboy het volgende:
Een *extreem* grote pik geeft alleen maar nadelen hoor.
Bedoel je stijf of slap?
Een vriendin van mij had een neger kerel die had echt een enorme pik volgens haar en de seks was gewoon niet leuk meer en ze zegt een klein piemeltje geeft meer gevoel in je onderbuik omdat je G plek daar zit en niet in de baarmoeder wat veel jongens denken![]()
Ligt ook net waar je op valt he. Ik denk dat een gemiddelde Surinaamse of Antiliaanse vrouw hem amper voelt. Als dat je type is heb je met 15 cm wel een probleem. Tenzij hij weer dik genoeg is.quote:
Waarom zouden deze dames hem niet voelen wat een domme opmerking denk je dat die dames allemaal last hebben van een uigelubberde kut ofzo!quote:Op maandag 15 november 2010 01:02 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ligt ook net waar je op valt he. Ik denk dat een gemiddelde Surinaamse of Antiliaanse vrouw hem amper voelt. Als dat je type is heb je met 15 cm wel een probleem. Tenzij hij weer dik genoeg is.
Ja.quote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef Dreeskippevlees het volgende:
[..]
Waarom zouden deze dames hem niet voelen wat een domme opmerking denk je dat die dames allemaal last hebben van een uigelubberde kut ofzo!
quote:
Je weet niet veel over vrouwen geloof ik. Formaat is maar tot op zekere hoogte van belang. Er zit heel veel tussen de oren. Het ligt er ook aan wat je met je gereedschap kunt natuurlijk, en wat je kunt met je handen en je mond.quote:
Blijf aub weg met je getroll.quote:Op maandag 15 november 2010 01:02 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ligt ook net waar je op valt he. Ik denk dat een gemiddelde Surinaamse of Antiliaanse vrouw hem amper voelt. Als dat je type is heb je met 15 cm wel een probleem. Tenzij hij weer dik genoeg is.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je weet niet veel over vrouwen geloof ik. Formaat is maar tot op zekere hoogte van belang. Er zit heel veel tussen de oren. Het ligt er ook aan wat je met je gereedschap kunt natuurlijk, en wat je kunt met je handen en je mond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |