Wat een onzin, ik heb vele verschillende maten gehad, van kleiner tot groter, voel nog net zoveel van de kleintjes na de grotere, zelfs in 1 en dezelfde seksbeurt kan met grote gevarieerd worden zonder dat het daarna een gapand gat is voor alles wat wat kleiner is.quote:Op zondag 7 november 2010 15:52 schreef amsjeer het volgende:
Ehmm tja als ik verliefd ben, dan maakt dat niet zo veel uit eerlijk gezegd, misschien vind je het dan jammer maar nee.. Ligt er ook maar net aan hoe diep je zelf bent, ik ben niet zo uitgehold vermoed ik. Maar als ik iemand met een 30 cm heb gehad, ja daarna is dan misschien 15 wel een beetje klein, maar dat komt dan door mijn eigen wijdheid.
Nee even serieus.. Het is maar net was je ermee kunt.. en misschien heb je dan wel een lange tong, kun je daar weer punten mee scoren.. Wat ik wel vind, is dat een kleinere lul moeilijker aftrekken is, maar dat ligt waarschijnlijk ook aan mijn onkunde op dit gebied...
Aha.. De uitgerekte spreekt;-). Goed dat dat misverstand ook uit de wereld is! (van die 50 cc naar 70 cc enz.)quote:Op zondag 7 november 2010 16:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik heb vele verschillende maten gehad, van kleiner tot groter, voel nog net zoveel van de kleintjes na de grotere, zelfs in 1 en dezelfde seksbeurt kan met grote gevarieerd worden zonder dat het daarna een gapand gat is voor alles wat wat kleiner is.
Verder heb je helemaal gelijk hoor trouwens, als de man die eraan vast zit leuk is en zijn best doet het jou naar de zin te maken doet het er echt niet zoveel toe, hier en daar wat echte extremen daargelaten.
Jouw naam, UI en dan deze tekst..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel, want een diepe kut bestaat niet bij een klein meisje (ruimte eh). Goed, ja een lange vrouw kan een wat minder diep kutje hebben en daar kan best variatie in bestaan. Maar iemand van 1,50 m heeft niet zo gauw een tunnel van 12 cm lang.
Een exscharrel van mij was 1,80 m, die had een echoput waar ik mn hele hand in kwijt kon.. dus
Je zag het voor je?quote:Op zondag 7 november 2010 16:57 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Jouw naam, UI en dan deze tekst..
hij is iig niet de enigequote:
15 centimeter is gemiddeldquote:Op woensdag 15 september 2010 15:41 schreef Madridista het volgende:
Zou je een vriend die je leuk vindt en ook heel aantrekkelijk accepteren als hij een kleine piemel heeft van 15 cm.
het is dan ook een trollquote:
Pff echt niet.quote:Op zondag 7 november 2010 21:03 schreef Confession het volgende:
12.5 cm is gemiddeld was een keer op tv.
als je een mooie kop hebt, en een leuk lichaam verder. lijkt me niet toch.quote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef sjaak182 het volgende:
Tja ik blijf het gierig vinden. Ik heb 1tje van 12 cm en 10 cm omtrek en dat is enorm klein ja. Maar dat zou dus nu betekenen dat ik voor eeuwig vrijgezel blijf omdat ik geen vrouwen kan behagen? Wel ontzettend lullig, want ik kan er ook niks aan doen dat ik maar een grassprietje heb
Als je goed kan voetballen hoeft dat geen probleem te zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef sjaak182 het volgende:
Ik heb geen leuke kop(ben oerlelijk) en ik ben 1.66 dus ik ben idd niet echt een lkkr ding.
ohnee hoor, want er zijn genoeg meisjes die zelf ook niet al te veel te eisen hebben.. en sommige meisjes vinden het misschien wel schattig.quote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef sjaak182 het volgende:
Tja ik blijf het gierig vinden. Ik heb 1tje van 12 cm en 10 cm omtrek en dat is enorm klein ja. Maar dat zou dus nu betekenen dat ik voor eeuwig vrijgezel blijf omdat ik geen vrouwen kan behagen? Wel ontzettend lullig, want ik kan er ook niks aan doen dat ik maar een grassprietje heb
doe gewoon grappen zoals Hans Teeuwen en je behaagt ze al genoeg...quote:Op zondag 7 november 2010 21:25 schreef sjaak182 het volgende:
Niet uitgerekt, afgetraind, het is een spier he, die staan erom bekend niet slechter te worden van wat aan het werk gezet te wordenquote:Op zondag 7 november 2010 16:50 schreef amsjeer het volgende:
[..]
Aha.. De uitgerekte spreekt;-). Goed dat dat misverstand ook uit de wereld is! (van die 50 cc naar 70 cc enz.)
quote:Op maandag 8 november 2010 19:03 schreef Radhika het volgende:
oh fuck, dit gaat niet of deze vorm van lengte, gosh wat dom :-)
holly shit!quote:Op maandag 8 november 2010 19:25 schreef Kandijfijn het volgende:
15 klein?
Ik bedoel ik heb minstens 30 cm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |