hehe, dat kan hij toch doen ?quote:Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Vraag of ie met je gaat cammen.
en jij bent representatief voor de gemiddelde manquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:55 schreef SirShagalot het volgende:
ook altijd dat gezever dat 12-15 het gemiddelde is..
daar geloof ik nu eens niks van
ik ben maar een klein ventje (1m70) en als ik zo eens rondkijk lijkt mn lul zowat aan de kleine kant (slap dan)
in zn volle glorie is ie er 16-17
dus gemiddeld 12-15![]()
denk eerder dat 16 zo het gemiddelde is
dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:59 schreef DeBassist het volgende:
[..]
en jij bent representatief voor de gemiddelde man?
Ik heb sowieso een probleem met gemiddelden.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:52 schreef SirShagalot het volgende:
[..]
dat denk ik wel ja
heb er nog gene horen klagen
en te diep gebeurt niet zo vaak
dus ik ben het gemiddelde i guess
Elke mannelijke FOK'er heeft een snikkel van minimaal 30cm in ruststand.quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Dreamz het volgende:
30 cm..
..krijgt spontaan medelijden met de vrouw die hier mee te maken krijgt
Meten is wetenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:55 schreef SirShagalot het volgende:
ook altijd dat gezever dat 12-15 het gemiddelde is..
ik ben maar een klein ventje (1m70) en als ik zo eens rondkijk lijkt mn lul zowat aan de kleine kant (slap dan)
dus gemiddeld 12-15![]()
Denk dat de meeste mannen alleen al om je kleine IQ niet het bed met jou zouden willen delenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:07 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
Als een jongen een kleine pik zou hebben zou ik geen sex met hem hebben
Ik hou van grote zwarte neger lullen HAHAHAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Radhika....hoe simpel ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:48 schreef Radhika het volgende:
30cm ?! wie heeft dat ? pfoe! dat is errug lang, haha
Dat, en de indruk die ik krijg dat ZwarteStaafSlaaf overduidelijk een klein puberjongetje is die het geil vindt om te posten op sexforums als de grootste slet die hij kan verzinnen.quote:Denk dat de meeste mannen alleen al om je kleine IQ niet het bed met jou zouden willen delen.
Hmmm ... of je hebt een timmermansoog of je vrienden vinden het niet vreemd dat je naar hun geslacht staart ...quote:ook altijd dat gezever dat 12-15 het gemiddelde is..
dus gemiddeld 12-15
Hmm ik wist niet dat ik ineens een pik heb gekregen???quote:Op donderdag 11 november 2010 11:43 schreef InputOutput het volgende:
[..]
Dat, en de indruk die ik krijg dat ZwarteStaafSlaaf overduidelijk een klein puberjongetje is die het geil vindt om te posten op sexforums als de grootste slet die hij kan verzinnen.
Voor mij geen kleine jongetjes
Arme Turkse vrouwenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:26 schreef Aurelius1985 het volgende:
Meten is weten
[ afbeelding ]
Bron met links naar studies enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |