ik moet gaan verhuizen om zo'n avond te hebben, kom hem werkelijk overal tegen.quote:Op zondag 19 september 2010 13:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ben gisteren gaan stappen met vrienden. Ik heb echt een superfijne avond/nacht gehad. Ik voelde me goed, eindelijk ook weer eens echt lol gehad en genoten van alle aandacht en toffe mensen om me heen.Eigenlijk is het single zijn nog zo erg niet.
Hij woont in dezelfde stad en gaat naar vrijwel dezelfde kroegen als ik. Ben m gisteren niet tegengekomen maar misschien gebeurt dat in de toekomst wel. Ik zie wel wat er dan gebeurt, heb me voorgenomen om afstand te houden, of hij t snapt of niet.quote:Op zondag 19 september 2010 13:42 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik moet gaan verhuizen om zo'n avond te hebben, kom hem werkelijk overal tegen.
Dat zij mijn ex ookquote:Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een beetje een dipje. Ik mis hem heel erg. Ik wil met hem praten over alles wat er gebeurd is en dat het wel weer goed komt horen.
Ik bedoel dat het goed komt met de dingen die fout liepen op het werk bv. niet met de relatie. Gewoon iemand die zegt dat het goed komt.quote:Op zondag 19 september 2010 21:41 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dat zij mijn ex ook
ook dat hij bang was dat er meer van zou komen als we afspraken, (maar dit keer wilde hij wel afspreken) maar nu opeens is hij niet meer aanspreekbaar en negeert hij me weer
maar ik ben slecht bezig met de aandacht van de omgeving en fokmensjes enzo..
maar goed
Dat heb ik ook en lijkt me behoorlijk normaal. Ik heb nu ook opeens minder zelfvertrouwen en ben ook wel enigszins jaloers op koppeltjes. Dit is denk ik wel iets dat blijvend is. Enige oplossing is om een andere vriendin te zoeken denk ikquote:Op zondag 19 september 2010 21:41 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel minder sterk in mijn schoenen te staan als single dan met een vriendin. Merk ook dat ik nu ineens een beetje opkijk tegen mensen die een relatie hebben, wetend dat er voor hun wel iemand is waar ze altijd terecht kunnen, leuke dingen mee kunnen doen en van kunnen houden....
Zoiets mis ik nu ook.quote:Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het goed komt met de dingen die fout liepen op het werk bv. niet met de relatie. Gewoon iemand die zegt dat het goed komt.
Ik begin me echt serieus af te vragen of jij wel verder wil.quote:Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een beetje een dipje. Ik mis hem heel erg. Ik wil met hem praten over alles wat er gebeurd is en dat het wel weer goed komt horen.
Heb je ook mijn andere post gelezen?quote:Op zondag 19 september 2010 22:01 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik begin me echt serieus af te vragen of jij wel verder wil.
Ik zou niet echt naar een relatie uitkijken als je hier nog last van hebt. Dan trek je denk ik toch niet het juiste type aan. Wat mij heeft geholpen en helpt is lekker uitgaan en genieten van de aandacht. Doen waar je zin in hebt en wat goed voelt en verder niks.quote:Op zondag 19 september 2010 22:08 schreef Bartinhoo het volgende:
Dat hoop ik toch echt niet zeg dat het blijvend is!
Ik vind eigenlijk dat ik wat dat betreft juist gegroeid ben. Ik weet nu wat het inhoudt om een relatie te hebben, en ik ben eindelijk van die stempel van eeuwige vrijgezel af![]()
Toch voel ik mij juist onzekerder dan voor mijn verkering, vooral als ik inderdaad andere koppeltjes/stelletjes zie lopen. Dan voel ik mijzelf af en toe echt niets waard, en het gevoel dat ik het zelf zo hard verpest heb bij mijn ex versterkt dat alleen maar, omdat ik echt opzichtig heb gefaald in de relatie.
Tuurlijk weet ik wel, net als jullie, dat er zat mensen zijn om een nieuwe relatie mee te beginnen. Maar als ik heel eerlijk tegen mezelf ben zou ik een nieuwe relatie op het moment alleen nemen om mijn gevoel van eigenwaarde wat op te krikken. Dat lijkt me geen juiste insteek!
Pff dit is echt op het moment nog een van de meest klote dingen aan het verwerken...quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:46 schreef Male23 het volgende:
Ja idd. Zijn 3 jaar samen geweest. Heb het ook met heel veel en vooral ook alleen maar leuke dingen eigenlijk. Zijn ook paar keer in brussel geweest inderdaad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |