abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86596370
Zondag is inderdaad een kutdag. Maar dat gevoel ebt ook wel weer weg. Ben blij dat ik tot het eind van het jaar genoeg te doen heb op zondag. Voetbalwedstrijden en scriptie.
pi_86596578
Ik heb de zondagen tot nu toe eigenlijk altijd heerlijk gevonden...

Even varen, terrasje pakken...

Voor mijn gevoel begint het nu pas zwaar te worden, althans dit is de eerste zondag dat ik echt denk van fuck wat zou ik graag lekker met mijn ex lekker gaan wandelen, ff naar de dierentuin oid en vanavond ergens lekker een hapje gaan eten....

Nu het weer weer grauwer en kouder wordt zegmaar. Dit is ook de periode waarin het vorig jaar allemaal begon. Die spannende eerste dates, pff wat een sentimenten zeg :P

Krijg dan echt zo' n point of no return gevoel, alsof je net uit het vliegtuig gesprongen bent maar dan opeens bedenkt dat je je parachute niet mee hebt genomen :+
Dan helpt het idee natuurlijk wel weer dat ik zoiets ooit wel weer zal hebben, maargoed it' s just not the same!
pi_86598184
Ben gisteren gaan stappen met vrienden. Ik heb echt een superfijne avond/nacht gehad. Ik voelde me goed, eindelijk ook weer eens echt lol gehad en genoten van alle aandacht en toffe mensen om me heen. :) Eigenlijk is het single zijn nog zo erg niet.
  zondag 19 september 2010 @ 13:42:06 #229
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_86598638
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:28 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ben gisteren gaan stappen met vrienden. Ik heb echt een superfijne avond/nacht gehad. Ik voelde me goed, eindelijk ook weer eens echt lol gehad en genoten van alle aandacht en toffe mensen om me heen. :) Eigenlijk is het single zijn nog zo erg niet.
ik moet gaan verhuizen om zo'n avond te hebben, kom hem werkelijk overal tegen. :r
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_86598890
Pff ik hoop niet dat dit zo blijft de komende zondagen zeg...

Oke, voor school ligt er nog werk zat, woensdag etentje, sport, school, volgend weekend staat alweer volgepland, maar vandaag zou ik echt mij god niet weten wat ik moet doen.

Maten liggen te stinken op hun nest, of zitten op hun kamer in Amsterdam, buiten is het kutweer...

Normaal zou ik gewoon lekker een filmpie opzetten of gaan chillen, maar op de een of andere manier krijg ik dan een enorm kutgevoel.

Vooral omdat ik net weer las dat mijn ex met haar zus weer mee is naar haar vriend, en daar straks bij het voetbal gaat kijken 8)7 Terwijl ik weet dat ze daar een enorme hekel aan heeft.
Het idee dat ze er vrijwillig voor kiest niet meer met mij te zijn, en nog liever dat gaat doen killt me echt, al helemaal gecombineerd met het idee dat ik vandaag dus echt niemand kan optrommelen om iets te doen (en daar stiekem ook geen zin in heb), terwijl zij wel de hele dag tussen de jongelui is.

Vaak genoeg is het ook andersom hoor, daar niet van. Maar op de een of andere manier kan ik er niet zo goed tegen, ga mezelf meteen triest voelen :+
  zondag 19 september 2010 @ 16:20:36 #231
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86603976
Gamen! ^O^
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86604242
Voetbal kijken ^O^
  zondag 19 september 2010 @ 16:31:48 #233
307093 Fellows
Never again.
pi_86604307
Lekker muziekje op en een boekje lezen! ^O^
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  zondag 19 september 2010 @ 16:38:55 #234
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86604532
Alle negatieve punten van je ex opschrijven! ^O^
  zondag 19 september 2010 @ 17:05:53 #235
307093 Fellows
Never again.
pi_86605492
John Mayer - Perfectly Lonely luisteren ^O^
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86607756
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:42 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

ik moet gaan verhuizen om zo'n avond te hebben, kom hem werkelijk overal tegen. :r
Hij woont in dezelfde stad en gaat naar vrijwel dezelfde kroegen als ik. Ben m gisteren niet tegengekomen maar misschien gebeurt dat in de toekomst wel. Ik zie wel wat er dan gebeurt, heb me voorgenomen om afstand te houden, of hij t snapt of niet.
  zondag 19 september 2010 @ 19:04:50 #237
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86608887
ik kom mijn ex NOOIT tegen, en dat terwijl hij 1-2 straten verder op woont, maar ik hoef zijn kant nooit op dus :+
Plus daarbij hij komt niet buiten :') in ieder geval niet hier in de woonplaats, zal hem nooit in een café of iets tegen komen *O*
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  zondag 19 september 2010 @ 21:30:19 #238
189961 ex
aperture science
pi_86615366
Hmm, hele dag bij me ouders geweest, toen nog een subways gehaald in Delft.. Prima dagje, vanavond heel lang gepraat met haar, over hoe het nou mis is gegaan en waarom en het voelde top.. heel raar het is of een goede afsluiter, of een nieuw begin.. Ik heb vrede met beide :)
The cake is a lie!
pi_86615749
Ik heb een beetje een dipje. Ik mis hem heel erg. Ik wil met hem praten over alles wat er gebeurd is en dat het wel weer goed komt horen.
  zondag 19 september 2010 @ 21:41:25 #240
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86616124
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een beetje een dipje. Ik mis hem heel erg. Ik wil met hem praten over alles wat er gebeurd is en dat het wel weer goed komt horen.
Dat zij mijn ex ook :')
ook dat hij bang was dat er meer van zou komen als we afspraken, (maar dit keer wilde hij wel afspreken :') ) maar nu opeens is hij niet meer aanspreekbaar en negeert hij me weer :')

maar ik ben slecht bezig met de aandacht van de omgeving en fokmensjes enzo.. :X
maar goed :)
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86616131
Ik moet eigenlijk bekennen dat ik weer een ouderwets duf zondagje heb gehad zoals ik ze al een tijdje niet had ervaren, heerlijk :P

Beetje hw maken, voetbal kijken, patat voor de tv, de hele dag in mijn camping outfit lopen...

Toch was vandaag op sommige puntjes wel weer confronterend.. HEt was weer de eerste ''normale'' zondag sinds tijden eigenlijk. Mijn zus is het huis uit gegaan, op zomerdagen was ik zelf vaak weg, at iedereen buiten de deur ofr waren er andere festiviteiten. Nu was het weer eens huiselijk om maar ff zo te zeggen :P

Deed me ook wel wat toen we vanavond weer met zijn allen aan tafel zaten, incl zus+vriend De laatste keer dat dat gebeurde was mijn ex er ook nog bij. Moest meteen denken aan hoe gezellig het toen was, en merkte ook op dat ik me ( nog steeds ) minderwaardig/onzeker voel zonder partner aan mijn zijde...

Dat is hetgene dat ik eerst maar eens moet gaan verwerken. Ik heb nog steeds het gevoel minder sterk in mijn schoenen te staan als single dan met een vriendin. Merk ook dat ik nu ineens een beetje opkijk tegen mensen die een relatie hebben, wetend dat er voor hun wel iemand is waar ze altijd terecht kunnen, leuke dingen mee kunnen doen en van kunnen houden....

Dat vind ik een slechte ontwikkeling..
pi_86616649
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:41 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Dat zij mijn ex ook :')
ook dat hij bang was dat er meer van zou komen als we afspraken, (maar dit keer wilde hij wel afspreken :') ) maar nu opeens is hij niet meer aanspreekbaar en negeert hij me weer :')

maar ik ben slecht bezig met de aandacht van de omgeving en fokmensjes enzo.. :X
maar goed :)
Ik bedoel dat het goed komt met de dingen die fout liepen op het werk bv. niet met de relatie. Gewoon iemand die zegt dat het goed komt.
  zondag 19 september 2010 @ 21:50:45 #243
307093 Fellows
Never again.
pi_86616718
Dat hebben we allemaal wel dat gevoel denk ik, ik in ieder geval!
Het lukt je vast wel en ik denk ons allemaal wel maar ik denk dat de tijd het ons gaat leren.
pi_86617166
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:41 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel minder sterk in mijn schoenen te staan als single dan met een vriendin. Merk ook dat ik nu ineens een beetje opkijk tegen mensen die een relatie hebben, wetend dat er voor hun wel iemand is waar ze altijd terecht kunnen, leuke dingen mee kunnen doen en van kunnen houden....
Dat heb ik ook en lijkt me behoorlijk normaal. Ik heb nu ook opeens minder zelfvertrouwen en ben ook wel enigszins jaloers op koppeltjes. Dit is denk ik wel iets dat blijvend is. Enige oplossing is om een andere vriendin te zoeken denk ik :+
  zondag 19 september 2010 @ 22:00:21 #245
307093 Fellows
Never again.
pi_86617342
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:49 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik bedoel dat het goed komt met de dingen die fout liepen op het werk bv. niet met de relatie. Gewoon iemand die zegt dat het goed komt.
Zoiets mis ik nu ook. :@
Want na alles is ze er toch wel altijd voor me geweest en me altijd een fijn gevoel gaf en me gerust stelde!
  zondag 19 september 2010 @ 22:01:42 #246
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86617434
quote:
Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef Tegan het volgende:
Ik begin me echt serieus af te vragen of jij wel verder wil.
pi_86617857
Dat hoop ik toch echt niet zeg dat het blijvend is!

Ik vind eigenlijk dat ik wat dat betreft juist gegroeid ben. Ik weet nu wat het inhoudt om een relatie te hebben, en ik ben eindelijk van die stempel van eeuwige vrijgezel af :+

Toch voel ik mij juist onzekerder dan voor mijn verkering, vooral als ik inderdaad andere koppeltjes/stelletjes zie lopen. Dan voel ik mijzelf af en toe echt niets waard, en het gevoel dat ik het zelf zo hard verpest heb bij mijn ex versterkt dat alleen maar, omdat ik echt opzichtig heb gefaald in de relatie.

Tuurlijk weet ik wel, net als jullie, dat er zat mensen zijn om een nieuwe relatie mee te beginnen. Maar als ik heel eerlijk tegen mezelf ben zou ik een nieuwe relatie op het moment alleen nemen om mijn gevoel van eigenwaarde wat op te krikken. Dat lijkt me geen juiste insteek!
pi_86618593
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:01 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik begin me echt serieus af te vragen of jij wel verder wil.
Heb je ook mijn andere post gelezen?

En, ik heb toch geen keus, en ik had gewoon even een dipje, dat kan ik toch posten?
pi_86619326
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:08 schreef Bartinhoo het volgende:
Dat hoop ik toch echt niet zeg dat het blijvend is!

Ik vind eigenlijk dat ik wat dat betreft juist gegroeid ben. Ik weet nu wat het inhoudt om een relatie te hebben, en ik ben eindelijk van die stempel van eeuwige vrijgezel af :+

Toch voel ik mij juist onzekerder dan voor mijn verkering, vooral als ik inderdaad andere koppeltjes/stelletjes zie lopen. Dan voel ik mijzelf af en toe echt niets waard, en het gevoel dat ik het zelf zo hard verpest heb bij mijn ex versterkt dat alleen maar, omdat ik echt opzichtig heb gefaald in de relatie.

Tuurlijk weet ik wel, net als jullie, dat er zat mensen zijn om een nieuwe relatie mee te beginnen. Maar als ik heel eerlijk tegen mezelf ben zou ik een nieuwe relatie op het moment alleen nemen om mijn gevoel van eigenwaarde wat op te krikken. Dat lijkt me geen juiste insteek!
Ik zou niet echt naar een relatie uitkijken als je hier nog last van hebt. Dan trek je denk ik toch niet het juiste type aan. Wat mij heeft geholpen en helpt is lekker uitgaan en genieten van de aandacht. Doen waar je zin in hebt en wat goed voelt en verder niks.
pi_86619865
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:46 schreef Male23 het volgende:
Ja idd. Zijn 3 jaar samen geweest. Heb het ook met heel veel en vooral ook alleen maar leuke dingen eigenlijk. Zijn ook paar keer in brussel geweest inderdaad...
Pff dit is echt op het moment nog een van de meest klote dingen aan het verwerken...
Dan heb je jezelf er na een uur voor de zoveelste keer van overtuigd dat het beter is zo, hoor je dat twilight uit is op dvd. Laat dat nou net de film zijn waar we als laatste geweest zijn samen :P

Hoop echt dat dat ooit ( en het liefst zo snel mogelijk ) over gaat, en dat het zelfs ooit mogelijk zal zijn om met een nieuw meisje dat soort belevingen te gaan doen zonder de hele dag aan mn ex terug te denken!

Wanneer dat niet het geval is zou dat betekenen dat ik met een nieuwe vlam praktisch 60 % van alle dierenparken in NL niet meer kan bezoeken, nooit meer naar Brussel kan gaan, niet naar Texel, niet naar de Efteling niet naar Haarlem etc etc!

Was 2 weken geleden uit in Utrecht, was al aardig van de kaart toen we daar aankwamen, want we hadden impulsief besloten op het laatste moment nog ff een taxi die kant op te nemen. Was echt in een feeststemming, maar toen ik daar eenmaal die taxi uitstapte besefte ik dat de laatste keer dat ik daar liep nog hand in hand met mijn ex was -O- Daar ging mijn feeststemming...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')