Wil inderdaad niet bij iTunes, maar via rechtsklik > Toon Pakketinhoud. Contents>Resources> en daar de .icns plakken ging het bij mij goed. En dan even uit je dock slepen en d'r weer in natuurlijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe verander je de app icon? Lukt mij niet via info.
Thxquote:Op donderdag 16 september 2010 01:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wil inderdaad niet bij iTunes, maar via rechtsklik > Toon Pakketinhoud. Contents>Resources> en daar de .icns plakken ging het bij mij goed. En dan even uit je dock slepen en d'r weer in natuurlijk.
touch file.txt?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:45 schreef Panzermaus het volgende:
Is er eigenlijk een manier om een nieuwe file aan te maken in een directory, zonder daarvoor eerst een app te openen en vanuit daar op te slaan? Ik blijf die functionaliteit uit Windows missen, en NuFile werkt niet onder Snow Leopard.
Ik wist niet dat touch een file aanmaakt als hij nog niet bestaat, maar eens even proberen dan.quote:
april 2010, heb ook een 13" MBP sinds mei 2010, zeer fijn beestje.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MBA verkocht voor 825 euro: dit weekend maar 's een nieuwe 13" MBP bestellen.
Hoewel, nieuw: dingen zijn volgens mij al half jaartje geleden uitgekomen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:08 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Samsung Galaxy Tab keyboard, desktop, and car docks eyes-on
Schaamteloos, daar bij Samsung
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het liefst met niet kloppende exif data
In de winkel?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:01 schreef mac_this het volgende:
Iemand de nieuwe Ipod Touch 4g al?!
en zo ja; Waar te krijgen![]()
?!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:01 schreef mac_this het volgende:
Iemand de nieuwe Ipod Touch 4g al?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |