quote:Op woensdag 15 september 2010 14:33 schreef Superhuuper het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor een willekeurige 7200rpm schijf van 500gb gaan. (Seagate, Hitachi, Western Digital, Samsung)
Heb zelf al 3 jaar een 7200rpm schijf in mijn 3,5 jaar oude MacBook, nooit last gehad van warmte of herrie.
Volgens mij heb ik een Seagate maar kan ook een Samsung zijn
Eigenlijk alleen .txt bestanden.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:58 schreef no1uknow het volgende:
Wat voor files zou je aan willen maken dan? Ik mis die functie helemaal niet nu ik er zo over nadenk.
Ik snap de keuze daarachter ook totaal niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Over dat stoplicht-op-zijn-kant van de nieuwste iTunes is toch wel erg slecht nagedacht. Nu is de middelste minimaliseren en de onderste maximaliseren
Ze wilden waarschijnlijk de titlebar kleiner maken denk ikquote:Op woensdag 15 september 2010 16:18 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Over dat stoplicht-op-zijn-kant van de nieuwste iTunes is toch wel erg slecht nagedacht. Nu is de middelste minimaliseren en de onderste maximaliseren
Volgens mij vanaf volgende week in de mediamarkt. En gewoon op de Apple website natuurlijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:01 schreef mac_this het volgende:
binnenkort maar even een ipod4g halen
* mac_thisToch wel handig, dat Facetime en Bluetooth!
waar zijn ze uberhaupt al in de winkel?!
Ja.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:52 schreef Renesite het volgende:
Kan je, in principe, die bottomcase wél losschroeven? Een schroef zit er scheef in![]()
Late 2009.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:21 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ja.
Maar van een MacBook? (Welke?)
iFixit
Oh, dat weet k niet eens man, heb de oudste van de oudste van de oudste Ipod Touch laatst in de handen gehad, (was van mezelf, heb ik nu maar aan mijn broertje gegevenquote:Op woensdag 15 september 2010 18:16 schreef WSquater het volgende:
[..]
Volgens mij vanaf volgende week in de mediamarkt. En gewoon op de Apple website natuurlijk.
Maar uh, bluetooth zat er toch al in?
Hoe verander je de app icon? Lukt mij niet via info.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik snap de keuze daarachter ook totaal niet.
Even het volgende typen in de terminal :
defaults write com.apple.iTunes full-window -boolean YES
edit; En dan deze icon d'r overheen en 't lijkt weer ergens op.
[ afbeelding ]
Wil inderdaad niet bij iTunes, maar via rechtsklik > Toon Pakketinhoud. Contents>Resources> en daar de .icns plakken ging het bij mij goed. En dan even uit je dock slepen en d'r weer in natuurlijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe verander je de app icon? Lukt mij niet via info.
Thxquote:Op donderdag 16 september 2010 01:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Wil inderdaad niet bij iTunes, maar via rechtsklik > Toon Pakketinhoud. Contents>Resources> en daar de .icns plakken ging het bij mij goed. En dan even uit je dock slepen en d'r weer in natuurlijk.
touch file.txt?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:45 schreef Panzermaus het volgende:
Is er eigenlijk een manier om een nieuwe file aan te maken in een directory, zonder daarvoor eerst een app te openen en vanuit daar op te slaan? Ik blijf die functionaliteit uit Windows missen, en NuFile werkt niet onder Snow Leopard.
Ik wist niet dat touch een file aanmaakt als hij nog niet bestaat, maar eens even proberen dan.quote:
april 2010, heb ook een 13" MBP sinds mei 2010, zeer fijn beestje.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MBA verkocht voor 825 euro: dit weekend maar 's een nieuwe 13" MBP bestellen.
Hoewel, nieuw: dingen zijn volgens mij al half jaartje geleden uitgekomen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:08 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Samsung Galaxy Tab keyboard, desktop, and car docks eyes-on
Schaamteloos, daar bij Samsung
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het liefst met niet kloppende exif data
In de winkel?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:01 schreef mac_this het volgende:
Iemand de nieuwe Ipod Touch 4g al?!
en zo ja; Waar te krijgen![]()
?!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:01 schreef mac_this het volgende:
Iemand de nieuwe Ipod Touch 4g al?!
Hmm, schade !quote:
Nog geld over? Zo ja, SSDquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...MBP gehaald. Belangrijkste vraag: ga ik de boel installeren of ga ik morgen gelijk maar een SSD-schijf halen..?
Laat de boel de boel en haal ff een SSDquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...MBP gehaald. Belangrijkste vraag: ga ik de boel installeren of ga ik morgen gelijk maar een SSD-schijf halen..?
Wist je dat ik die wombat's heel grappig vind?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi. En als ie de MBP te warm wordt, bak ik er wel een wombat op
Ik had een Crucial C300 64GB te leen. Die kreeg ik toen niet op zijn volle snelheid doordat hij blijkbaar niet goed samenwerkte met de sata controller. Ondanks dat was hij lekker snel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Maar goed, wie had hier ook alweer een SSD in zijn/haar Mac geramd?
Ik ben een beetje het topic op GoT aan het doorpluizen en door lijkt de OCZ Vortex 2 wel goed uit de bus te komen. Maar die is m.i. wel redelijk ad prijs.
Enfin, ervaringen gevraagd
en weet een van jullie ook wanneer de mediamarkt hem binnen krijgt?quote:
HTC is toch wel een beetje het OS-sletje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)oons-meer-maken.html
Kijken hoelang het duurt.
6 dagen sinds versturen dus. Even kijken wanneer ze in de winkel liggen, kan ik misschien nog annuleren.quote:
Als MM korting geeft op courante ipods zijn ze zo geen dealer meer denk ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:44 schreef mac_this het volgende:
[..]
en weet een van jullie ook wanneer de mediamarkt hem binnen krijgt?
of hebben jullie geen idee?
of bij de Saturn-groningen.
maar bij mediamarkt als je wat meer koopt, is vaak nog wel wat af te lullen (voor al als je radio's etc meeneemt!)
enquote:Koptelefoon
* Oortelefoon
* Frequentiebereik: 20 Hz tot 20.000 Hz
* Impedantie: 32 ohm
Kan iemand mij een korte uitleg over die Hz en ohm geven?quote:Audio
* Frequentiebereik: 20 Hz tot 20.000 Hz
* Ondersteunde geluidsstructuren: Ondersteunde geluidsstructuren: AAC (8 tot 320 Kbps), Protected AAC (van iTunes Store), HE-AAC, MP3 (8 tot 320 Kbps), MP3 VBR, Audible (2, 3, 4, Audible Enhanced Audio, AAX en AAX+), Apple Lossless, AIFF en WAV
Afdingen kan altijd, durfde het eerst niet. maar de mogelijkheid is er. en als ze het niet doen, ja. dan hebbe ze een probleem, dan koop ik hem niet bij hun. dan ga ik wel naar de MacMe groningen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
6 dagen sinds versturen dus. Even kijken wanneer ze in de winkel liggen, kan ik misschien nog annuleren.
[..]
Als MM korting geeft op courante ipods zijn ze zo geen dealer meer denk ik.
Inderdaad kan je afdingen. Alleen weet ik zeker dat je geen korting gaat krijgen op een nieuw model iPod. Het is heel simpel, sommige producten zijn zo gewild dat je als fabrikant je retailer simpelweg kan dwingen om de RRP te rekenen. Doe je dat niet verlies je je dealerschap. Hetzelfde zie je bij exclusieve sieraden en horloge's bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:02 schreef mac_this het volgende:
[..]
Afdingen kan altijd, durfde het eerst niet. maar de mogelijkheid is er. en als ze het niet doen, ja. dan hebbe ze een probleem, dan koop ik hem niet bij hun. dan ga ik wel naar de MacMe groningen.
maar was dus van plan ook voor pa en ma dingen mee te nemen. uit de MM.
en dan veel afdingen!! kijken of het lukt
!
alleen dat is pas volgende week! jammergenoeg!
Nee, dat inderdaad niet, korting bij de Macme groningen, dan wijzen ze jou liever de deur. maar puur omdat ik vast nog wel meer spulletjes mee nemen moet van de MM, kan ik er vast genoeg af-krijgenquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad kan je afdingen. Alleen weet ik zeker dat je geen korting gaat krijgen op een nieuw model iPod. Het is heel simpel, sommige producten zijn zo gewild dat je als fabrikant je retailer simpelweg kan dwingen om de RRP te rekenen. Doe je dat niet verlies je je dealerschap. Hetzelfde zie je bij exclusieve sieraden en horloge's bijvoorbeeld.
Dus ook bij macme zal je geen korting gaan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |