* suikertaartje flikkert van haar stoelquote:
Ik hoop wel positief, voor zover dat kan hahaquote:Op woensdag 15 september 2010 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje flikkert van haar stoel
Dude, ben je dan even mager of nog magerder dan ikquote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Met 1.95 m en >70 kg voldoe ik niet...
Ja meneer.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:33 schreef TJDoornbos het volgende:
zeur nou eens niet! Als wij beslissen dat je mooi bent dulden wij geen tegenspraak
Das wel heel erg weinig, maar dat kan best hoor, ik gaf maar een voorbeeldquote:Op woensdag 15 september 2010 16:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Met 1.95 m en >70 kg voldoe ik niet...
Wat is dat toch met al die lange mannenquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:34 schreef AskMe het volgende:
Ik hoop wel positief, voor zover dat kan haha
* MPG vangt suikertaartje op en kriebelt haar een beetjequote:Op woensdag 15 september 2010 16:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje flikkert van haar stoel
dat magquote:Op woensdag 15 september 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja meneer.
Maar ik mag best mijn eigen mening houden.
dat is inderdaad wel erg weinigquote:Op woensdag 15 september 2010 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das wel heel erg weinig, maar dat kan best hoor, ik gaf maar een voorbeeld
[..]
Wat is dat toch met al die lange mannen
Anders kom je naar de meet, en dan gaan we van tevoren taart bakkenquote:
Jawelquote:Op woensdag 15 september 2010 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja meneer.
Maar ik mag best mijn eigen mening houden.
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG vangt suikertaartje op en kriebelt haar een beetje.
dat mag ookquote:Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat magMaar die deel ik niet
Hihiquote:
is datdichterbij ?quote:Op woensdag 15 september 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou kom dan maar bij mij taart bakken
vertel vertelquote:Op woensdag 15 september 2010 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Anders kom je naar de meet, en dan gaan we van tevoren taart bakken
Jah. Maar ja. Iets met heel veel gepest worden..als jullie het nou net zo lang tegen me zeggen als dat ik gepest ben, dan ga ik het misschien wel gelovenquote:Op woensdag 15 september 2010 16:38 schreef MPG het volgende:
Jawel.
Maar wij vinden collectief dat je die een ietsiepietsie bij zou moeten stellen. Want je bent mooi en lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |