gewoon gerookte zalm, bij de appie gehaald, ik had niets anders voorhanden op dat momentquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:34 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Zwabber. Wat voor zalm heb je gebruikt?
Moet het officieel eigenlijk niet met 'normale' rauwe zalm?quote:Op woensdag 5 januari 2011 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon gerookte zalm, bij de appie gehaald, ik had niets anders voorhanden op dat moment
ja, maar de kans op parasieten in rauwe zalm is groter dan die van rauwe zeevisquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:58 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Moet het officieel eigenlijk niet met 'normale' rauwe zalm?
Invriezenquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar de kans op parasieten in rauwe zalm is groter dan die van rauwe zeevis
Ik heb vandaag sushi gemaakt met gewone zalm filet en die had ik voor de zekerheid ook even ingevroren (al was het filetje waarschijnlijk al bevroren geweest voordat het in de winkel lagquote:
Ik persoonlijk vind kweekzalm echt niet lekker, heb liever makreel of tonijn, of octopusquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb vandaag sushi gemaakt met gewone zalm filet en die had ik voor de zekerheid ook even ingevroren (al was het filetje waarschijnlijk al bevroren geweest voordat het in de winkel lag). Maar dat is vele malen lekkerder dan gerookte zalm
Dus ik ga het in het vervolg alleen met zalm filet maken
Mij smaakt het gelukkig primaquote:Op woensdag 5 januari 2011 19:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind kweekzalm echt niet lekker, heb liever makreel of tonijn, of octopus
Neuh, naar zeewier. Even wennen, maar ik vind het steeds lekkerder worden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Nori, tja, het blijft naar gras smaken.
Toko Weuroquote:
Ah, dat scheelt, binnenkort maar eens langs de visboer voor wat tonijn en sockeye zalmquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
Nopeje kunt de sushivellen die je zo koopt gewoon meteen gebruiken
Ik ga het toch maar eens proberen. Ik vind de vellen die ik heb zo taai. Zelfs als ik de rollen net gemaakt heb en dan eet. Kijken of het helpt of dat ik toch op zoek moet naar een ander merk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:10 schreef RobinOok het volgende:
Van door een gasvlam halen worden ze wel lekkerder.![]()
Maar 't hoeft inderdaad niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |