Druk genoeg, maar echt geen zin. Slecht geslapen en ik voel me eigenlijk gewoon brak.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:19 schreef Flippiee het volgende:
Zovty heb je niets te doen vandaag of topic diaree?
Je fokt onder de werkuren, maar je collega is de sukkel...quote:Op woensdag 15 september 2010 14:22 schreef zovty het volgende:
Ik zat al te twijfelen ja, volgens m'n collega moest het met dubbel l. De sukkel.
Verjaardagscadeau voor de collega: het groene boekje.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:22 schreef zovty het volgende:
Ik zat al te twijfelen ja, volgens m'n collega moest het met dubbel l. De sukkel.
Ja, die is hard aan het werk terwijl ik zit te fokken. Lijkt me duidelijk wie dan de sukkel is toch?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je fokt onder de werkuren, maar je collega is de sukkel...
Is die lul echt van jezelf?quote:
Lijkt me ook duidelijk wie het eerste ontslagen wordt als ze het register van de server eens nakijken...quote:Op woensdag 15 september 2010 14:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, die is hard aan het werk terwijl ik zit te fokken. Lijkt me duidelijk wie dan de sukkel is toch?
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:25 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Lijkt me ook duidelijk wie het eerste ontslagen wordt als het register van de server eens nagekeken wordt...
waar moet ik mijn reactie plaatsen waaroverquote:
Systeembeheerders verdienen geen 2,3mld per jaar, dus alsnog sukkel...quote:Op woensdag 15 september 2010 14:26 schreef zovty het volgende:
[..].
Wie denk je wie de server registers beheert?.
Je moet je reaktie in het grote witte vlak onderaan het scherm plaatsen. Het mag overal over gaan, als het maar over mij gaat.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:27 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
waar moet ik mijn reactie plaatsen waarover
gr
Ja maar hij is dan toch de baas van het internet?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Systeembeheerders verdienen geen 2,3mld per jaar, dus alsnog sukkel...
Jij weet zeker niet hoe groot het register van mijn server is?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Systeembeheerders verdienen geen 2,3mld per jaar, dus alsnog sukkel...
Ik niet alleen he, haha. Ik moet ook wel eens op vakantie dus ik heb ook invallers.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:28 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ja maar hij is dan toch de baas van het internet?
Neen dat weet ik niet, gelukkig ik wil nog slapen straks... Toch extraquote:Op woensdag 15 september 2010 14:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij weet zeker niet hoe groot het register van mijn server is?
Tochterug.
De correcte spelling is: "getrollereerd".quote:Op woensdag 15 september 2010 14:22 schreef zovty het volgende:
Haha kijk had mijn mama toch gelijk, ik vroeg zo van "mama wie is de baas van het internet" en toen zei zij zo van "dat kan toch nooit 1 iemand zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 14:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik niet alleen he, haha. Ik moet ook wel eens op vakantie dus ik heb ook invallers..
Oh leuk, dan krijgen we straks van die mooie glitterplaatjesgifjes enquote:Op woensdag 15 september 2010 14:33 schreef BorusBulldog het volgende:
Haha kijk had mijn mama toch gelijk, ik vroeg zo van "mama wie is de baas van het internet" en toen zei zij zo van "dat kan toch nooit 1 iemand zijn".
Ik ga haar meteen even dit topic sturen want dat zal zij leuk vinden!!
Cool man!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Gefeliciteerd!
Jij krijgt de eerste post van VF vanaf zijn laptop!
Wees geëerd!
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Cool man!
Jammer dat je geen macbook hebt gekocht, dan wasj e pas echt stoer geweest.
Feedback tijd!!quote:Op woensdag 15 september 2010 14:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Cool man!
Jammer dat je geen macbook hebt gekocht, dan wasj e pas echt stoer geweest.
Noem alle problemen op die je de afgelopen tijd hebt gehad en verdrink jezelf in zelfmedelijden. Het punt wat je daarna bereikt is een minderwaardigheidscomplex.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:52 schreef Lysdexie het volgende:
zovty, hoe bouw ik zo snel een minderwaardigheidscomplex op als jou?
Vroeg ik jou wat, loser?quote:Op woensdag 15 september 2010 14:57 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Noem alle problemen op die je de afgelopen tijd hebt gehad en verdrink jezelf in zelfmedelijden. Het punt wat je daarna bereikt is een minderwaardigheidscomplex.
oh wacht, ik heet geen zovty
zovty is aan het werk
quote:Op woensdag 15 september 2010 14:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
zovty hoe word ik zo cool als jij?
Goed kauwen tijdens het eten, van achter naar voren vegen en op tijd naar bed.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:52 schreef Lysdexie het volgende:
zovty, hoe bouw ik zo snel een minderwaardigheidscomplex op als jou?
Ik heb dat ook. Kan geen toeval zijn, gezien ons gesprek vlak voor het slapen gaan.quote:Op woensdag 15 september 2010 14:20 schreef zovty het volgende:
Druk genoeg, maar echt geen zin. Slecht geslapen en ik voel me eigenlijk gewoon brak.
Ja, dat soort diepzinnige gesprekken zijn wel een beetje veeleisend. Zeker met zo'n jengelend kind op de achtergrond.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook. Kan geen toeval zijn, gezien ons gesprek vlak voor het slapen gaan.
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik denk 't wel.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:17 schreef Garisson72 het volgende:
Heb je nu officieel de switch van KLB naar ONZ gemaakt eigenlijk?
Tot die conseclusie begin ik ook te komen, zo langzamervoet.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef zovty het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik denk 't wel.
Met de aanstelling van Opa.Bakkebaard als mod heb ik niet het idee dat ik nog iets wil voegen aan KLB.
Lees de OP. Een hele openbaring zal plaatsvinden.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
Wat is de bedoeling nou van dit topic?
Ook goedemorgen, lekker geslapen?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
Wat is de bedoeling nou van dit topic?
quote:Gebruik dit topic voor het plaatsen van complimentjes, bedankjes, opmerkingen-na-slotje, tips, trucs en opbouwende kritiek. Domweg schelden of bedreigen zal niet worden getollereerd.
Verzoekjes om sex zijn welkom maar dan wel in PM (foto bijgevoegd is foto terug)
Mogguhquote:Op woensdag 15 september 2010 15:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Ook goedemorgen, lekker geslapen?
[..]
Heel goed!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:52 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Mogguhidd.
Dus hier moeten we jou complimentjes gaan geven of om sex zeuren?
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Heel goed!.
Knap van jou hoor! Echt heel goed!
Zo zie je maar weer dat als je je ergens op focust je best grote mensen gesprekken kunt volgen.
Hou vol hoor!
Komt-ie dicht in de buurt van niemand of perfect zijn? xp xp xp xp xp hahahahaohohohohohoquote:Op woensdag 15 september 2010 17:02 schreef tho_Omas het volgende:
ha zovty niemand is perfect maar jij komt wel erg dicht in de buurt whahahaha ha grrr
whaha nerdje tis geen school hier gewoon normaal doenquote:Op woensdag 15 september 2010 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Komt-ie dicht in de buurt van niemand of perfect zijn? xp xp xp xp xp hahahahaohohohohoho
Grrr.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:02 schreef tho_Omas het volgende:
ha zovty niemand is perfect maar jij komt wel erg dicht in de buurt whahahaha ha grrr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |