Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik denk 't wel.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:17 schreef Garisson72 het volgende:
Heb je nu officieel de switch van KLB naar ONZ gemaakt eigenlijk?
Tot die conseclusie begin ik ook te komen, zo langzamervoet.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:31 schreef zovty het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik denk 't wel.
Met de aanstelling van Opa.Bakkebaard als mod heb ik niet het idee dat ik nog iets wil voegen aan KLB.
Lees de OP. Een hele openbaring zal plaatsvinden.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
Wat is de bedoeling nou van dit topic?
Ook goedemorgen, lekker geslapen?quote:Op woensdag 15 september 2010 15:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
Wat is de bedoeling nou van dit topic?
quote:Gebruik dit topic voor het plaatsen van complimentjes, bedankjes, opmerkingen-na-slotje, tips, trucs en opbouwende kritiek. Domweg schelden of bedreigen zal niet worden getollereerd.
Verzoekjes om sex zijn welkom maar dan wel in PM (foto bijgevoegd is foto terug)
Mogguhquote:Op woensdag 15 september 2010 15:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Ook goedemorgen, lekker geslapen?
[..]
Heel goed!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:52 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Mogguhidd.
Dus hier moeten we jou complimentjes gaan geven of om sex zeuren?
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Heel goed!.
Knap van jou hoor! Echt heel goed!
Zo zie je maar weer dat als je je ergens op focust je best grote mensen gesprekken kunt volgen.
Hou vol hoor!
Komt-ie dicht in de buurt van niemand of perfect zijn? xp xp xp xp xp hahahahaohohohohohoquote:Op woensdag 15 september 2010 17:02 schreef tho_Omas het volgende:
ha zovty niemand is perfect maar jij komt wel erg dicht in de buurt whahahaha ha grrr
whaha nerdje tis geen school hier gewoon normaal doenquote:Op woensdag 15 september 2010 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Komt-ie dicht in de buurt van niemand of perfect zijn? xp xp xp xp xp hahahahaohohohohoho
Grrr.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:02 schreef tho_Omas het volgende:
ha zovty niemand is perfect maar jij komt wel erg dicht in de buurt whahahaha ha grrr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |