ohhh dat was het X-Ray-dilemma indertijd... heel controversioneel allemaal en met gevolgen buiten Fok om,quote:Op donderdag 16 september 2010 12:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
![]()
Wat is dit voor insidersgebeuren?
Ik ging eens kijken hoe lang ik al op Fok ben, blijk ik hier al sinds januari 2004 rond te hangen.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ohhh dat was het X-Ray-dilemma indertijd... heel controversioneel allemaal en met gevolgen buiten Fok om,
ik leg het je wel uit als je wat meer veteraan bent..
Jezusquote:Op donderdag 16 september 2010 19:59 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik ging eens kijken hoe lang ik al op Fok ben, blijk ik hier al sinds januari 2004 rond te hangen.
Aan de andere kant, jij hebt in 2 jaar tijd meer posts gemaakt dan ik in 6,5 jaar tijd.quote:
Waarvan veruit de meeste afgelopen jaar. Ik kwam pas echt op stoom toen het VKZ-forum werd gelanceerdquote:Op donderdag 16 september 2010 20:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Aan de andere kant, jij hebt in 2 jaar tijd meer posts gemaakt dan ik in 6,5 jaar tijd.
Mijn eerste account was ook zo rond die tijd. Via google kwam ik na de moorrd op theo van gogh op de FP terecht.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
Ik heb dit account geregistreerd vlak voor de anti-Balkenende demonstratie op het Museumplein in oktober 2004
Aah, die prachtige dat ik nog jong en onbezonnen was en politiek mij geen recht interesseerde. Wat eigenlijk een probleem vormde aangezien ik werd geacht elke dag het nieuws op de voet te volgen voor mijn opleidingquote:Op donderdag 16 september 2010 20:30 schreef remlof het volgende:
Ik heb dit account geregistreerd vlak voor de anti-Balkenende demonstratie op het Museumplein in oktober 2004
Ik dacht dat ik hier al lang zat. Allemaal verloren tijdquote:Op donderdag 16 september 2010 20:43 schreef du_ke het volgende:
Ik zit hier alweer vanaf eind 2002!
Dat sowiesoquote:Op donderdag 16 september 2010 20:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier al lang zat. Allemaal verloren tijd.
Scanman mod? Ik zeg doen!quote:
Noob.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:43 schreef du_ke het volgende:
2001quote:Op donderdag 16 september 2010 20:43 schreef du_ke het volgende:
Al 11 jaar hier.quote:
Nostalgisch doen over de moord op Theo van Gogh... Jij durft!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn eerste account was ook zo rond die tijd. Via google kwam ik na de moorrd op theo van gogh op de FP terecht.
Wat een tijd geleden, nostalgie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |