Om te beginnen alle etters naar de Goelagquote:Op woensdag 15 september 2010 20:44 schreef Netsplitter het volgende:
Zeg eens.
Hoe zie jij POL voor je?
Hoe ga je het onderhouden, modden, hier en daar bij knippen zodat het weer in model is?
Je blijft toch wel als vanouds in VKZ meediscussiëren he?quote:Op woensdag 15 september 2010 20:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
De aanwezigheid van VKZ zorgt wel dat ik in POL lekker rustig kan beginnen
Klinkt als een goed plan.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Om te beginnen alle etters naar de Goelag.
Maar serieus, nog geen flauw benul daar moet ik het maar eens over hebben met Mwana
Tuurlijkquote:Op woensdag 15 september 2010 20:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Je blijft toch wel als vanouds in VKZ meediscussiëren he?![]()
Jij zou ook een goede kunnen zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 14:45 schreef Hexagon het volgende:
Gefeliciteerd
du_ke een baken van polder en consensus in woelige tijden
Ik verwelkom je linkse overheidsexcuusdictatuur met open armen en vrijheidsbier.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga jou voorzien van een vrijwillig verkozen dictatuur
Dat nooit Koos.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
Ik word binnenkort ook mod en dan is de linkse overheersing compleet![]()
Dat ben je op FOK! al snel, hoor. Ik heb een keer een enorme scheldpartij weggeëdit van een rechtse poster en toen was ik ook meteen een linkse mod.quote:
Tuurlijk, geef er je eigen draai aan.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat ben je op FOK! al snel, hoor. Ik heb een keer een enorme scheldpartij weggeëdit van een rechtse poster en toen was ik ook meteen een linkse mod.
Succes, du_ke!
Samen met scanman?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
Ik word binnenkort ook mod en dan is de linkse overheersing compleet![]()
Waar lees je de rest? Beter, koop een leesbril met glazen als de bodem van een jampot stumper.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:10 schreef Monidique het volgende:
Yildiz alias Bowlingbal alias gelly alias tvlxd alias KoosVogels alias Montov alias iedereen-die-mijn-argumenten-onderuit-haalt bedoel je?
And I smell the fart of dumb apes.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:22 schreef Monidique het volgende:
I love the smell of verzuurde Realisten in the morning...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |