abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86455549


gisteravond dus deze film gezien en moet zeggen erg indrukwekkend en realitisch gedaan.
nou weet ik wel dat het maar een film is maar misschien dat sine_parie als ranger eens wat
meer info kan geven hoe hij hiertegen aankijkt als actieve militair aangezien je natuurlijk als acteur
dit niet zo maar 1,2,3, doet.
de volgende vraag is of er hele grote verschillen zijn tussen de verschillende,specialforces units (hoeveel verschillende eenheden werkten daar samen?) onderling en of de taken dan niet vaak door elkaar heenlopen met alle gevolgen van dien (chain of command)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_86456395
Vette film inderdaad.

Is toch ook in deze dat de NAVO / Blauwhelmen niet in willen / mogen / kunnen grijpen terwijl ze een paar km verderop in zo'n stadion zitten?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_86456593
Misschien interessant als extra info:
The True Story of Black Hawk Down (90 minuten)
Deze documentaire verteld het verhaal wat er vooraf afspeelde, waarom de Somaliërs uiteindelijk zo fel reageerde op de aanwezigheid van de Amerikanen en natuurlijk de slag zelf. Mark Bowden, de schrijver van het boek en de Amerikanen die daar waren komen ook aan het woord.
  woensdag 15 september 2010 @ 12:34:01 #4
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_86456598
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:27 schreef DroogDok het volgende:
Vette film inderdaad.

Is toch ook in deze dat de NAVO / Blauwhelmen niet in willen / mogen / kunnen grijpen terwijl ze een paar km verderop in zo'n stadion zitten?
klopt
ze mogen niet ingrijpen.
later gebeurd dat uiteindelijk wel.
pi_86457740
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:33 schreef Mr.Silencer het volgende:
Misschien interessant als extra info:
The True Story of Black Hawk Down (90 minuten)
Deze documentaire verteld het verhaal wat er vooraf afspeelde, waarom de Somaliërs uiteindelijk zo fel reageerde op de aanwezigheid van de Amerikanen en natuurlijk de slag zelf. Mark Bowden, de schrijver van het boek en de Amerikanen die daar waren komen ook aan het woord.
best wel interessant leesmateriaal,bedankt.

toch wel benieuwd wat onze échte veteranen zoals Sine_Parie ed op 'combat' gebied vinden,dus ben benieuwd naar hun eigen inzicht op dit alles. :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_86458001
Volgens mij is Sine geen Ranger hoor :') (Corrigeer me maar als ik het mis heb) .

Maar goed..

IIRC hebben daar toen der tijd de Rangers gezeten, de "Combat Applications Group" (ZOMGDELTA) en wat volk van de USAF pararescuejumpers.
(En heel waarschijnlijk wel een ploeg van ISA/Gray Fox/Task Force Orange/of hoe de fuck ze nu weer heten, dat volk verandert hun naam te veel :p, maar die bestaan nog steeds niet officieel dus die zijn er natuurlijk niet geweest. :+ )

Snap alleen niet helemaal hoe je denkt dat de taken toen door elkaar heen liepen?
Elke SOF eenheid in de VS heeft zijn eigen specialiteit en taak, Rangers zijn bijvoorbeeld juist (naar mijn weten) heel erg goed inzetbaar als ondersteuning voor de wat kleinschalige groepen die ze daar hebben.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_86466159
Voor wat betreft het crashen van de heli snap ik niet waarom ie rond spint, dat lijkt me niet echt realistisch.
pi_86466301
Ik kijk net effe naar die documentaire over het voorval, en nu snap ik wel waarom de heli ging spinnen. De crash wordt echter niet realistisch weergegeven in de film.

edit: oh wacht, er worden 2 blackhawks neergeknald in het verhaal? Ik ken de film niet zo goed.

edit 2: De crash van Super64 is niet realistisch weergegeven, tenzij de vlieger verkeerd reageerde op de situatie. Normaal gesproken kun je een helikopter gewoon doorvliegen, ook al heb je geen staartrotor meer, zolang je maar voorwaartse snelheid houdt.

[ Bericht 28% gewijzigd door Lightning_NL op 15-09-2010 17:02:08 ]
pi_86468046
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:58 schreef rubje het volgende:
nou weet ik wel dat het maar een film is maar misschien dat sine_parie als ranger eens wat
meer info kan geven hoe hij hiertegen aankijkt als actieve militair aangezien je natuurlijk als acteur
dit niet zo maar 1,2,3, doet.
Rubjee ik dien niet bij het Regiment noch heb ik hier ooit deel vanuit gemaakt, ik heb "enkel" de Ranger School doorlopen. De acteurs die Rangers spelen hebben in Ft. Benning een RIP achtige "opleiding" gehad, waar zij zaken hebben geleerd om geloofwaardig over te komen als Rangers. Andere zijn hier op Ft. Bragg geweest met hetzelfde doel voor hun respectiefelijke rol. Daarom en omdat defensie alswel ex-militaire die aanwezig waren bij de battle of the black sea aan de film meegewerkt hebben, heeft de film een hoog realiteits gehalte.

quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:58 schreef rubje het volgende:
de volgende vraag is of er hele grote verschillen zijn tussen de verschillende,specialforces units (hoeveel verschillende eenheden werkten daar samen?) onderling en of de taken dan niet vaak door elkaar heenlopen met alle gevolgen van dien (chain of command)
Rubjee er zijn maar 7 Special Forces "units" (groups), en wel de 1st, 3rd, 5th, 7th, 10th, 19th en 20th Special Forces Group (Airborne). Jij vraagt eigelijk wat het verschil is tussen de verschillende Special Operation Forces (SOF). Hoeveel SOF eenheden of delen daarvan samenwerken hangt geheel af van de doortevoeren taak. Bij Task Force Ranger (TFR) om welke het in deze film gaat ging het om delen van eenheden die Joint Special Operations Command (JSOC) ondersteld zijn en Rangers van het 3rd Battalion (Bn). Rangers van 3rd Bn maakt deel uit van TFR om de JSOC elementen te ondersteunen. Andere Joint Task Forces (JTF) worden net als bij TFR het geval was afgestemd op de taak en met SOF eenheden gevuld welke het best voor deze taak geschrikt zijn.
pi_86468182
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:53 schreef Lightning_NL het volgende:
Voor wat betreft het crashen van de heli snap ik niet waarom ie rond spint, dat lijkt me niet echt realistisch.
Ik begrijp niet hoe het kan dat jij als (helicopter) piloot niet zou weten wat er gebeurt als de staart rotor van een heli buiten werk word gesteld,
pi_86472610
De film laat in ieder geval goed een worst case scenario zien op het gebied van OVG. Alles wat zo'n beetje fout kan gaan gaat ook fout, maar dat maakt het niet minder realistisch. (Specifieke scenes daargelaten - bv een granaat op zo'n afstand en manier door een raam gooien gaat hem niet worden.)
pi_86474789
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:06 schreef John_Gotti2 het volgende:
(Specifieke scenes daargelaten - bv een granaat op zo'n afstand en manier door een raam gooien gaat hem niet worden.)
Ik heb de film maar een keer gezien (en het boek nog niet eens tot het midden doorgelezen), en weet dus niet op welke scene je doeld. Maar vergeet niet dat de M67 Grenade niet voor niks een baseball vorm heeft, en dat hij door de gemiddelde soldaat zo rond de 40 meter gegooid kan worden. Als de M67 door iemand gegooid word die (vroeger) baseball gespeeld heeft, zijn verdere of precies gemikte worpen geen onmogelijkheid.
  FOK!fotograaf woensdag 15 september 2010 @ 21:08:20 #13
145146 Andyy
pi_86475383
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:56 schreef Lightning_NL het volgende:
edit 2: De crash van Super64 is niet realistisch weergegeven, tenzij de vlieger verkeerd reageerde op de situatie. Normaal gesproken kun je een helikopter gewoon doorvliegen, ook al heb je geen staartrotor meer, zolang je maar voorwaartse snelheid houdt.
Jij vliegt sowieso zonder staartrotor :+
pi_86477006
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:08 schreef Andyy het volgende:

[..]

Jij vliegt sowieso zonder staartrotor :+
Bij de Chinook draaien de rotoren tegengesteld van elkaar ;)
pi_86477089
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:55 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ik heb de film maar een keer gezien (en het boek nog niet eens tot het midden doorgelezen), en weet dus niet op welke scene je doeld. Maar vergeet niet dat de M67 Grenade niet voor niks een baseball vorm heeft, en dat hij door de gemiddelde soldaat zo rond de 40 meter gegooid kan worden. Als de M67 door iemand gegooid word die (vroeger) baseball gespeeld heeft, zijn verdere of precies gemikte worpen geen onmogelijkheid.
Ik snap waar je op doelt, ik doel op deze scene: Beter kunnen werpen dan de gemiddelde soldaat oke, maar die is toch echt hollywoord. 3 hoog over zeker 50 meter in die omstandigheden niet echt waarschijnlijk. Met een UGL gemakkelijk.
pi_86477231
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:37 schreef John_Gotti2 het volgende:

[..]

Ik snap waar je op doelt, ik doel op deze scene: Beter kunnen werpen dan de gemiddelde soldaat oke, maar die is toch echt hollywoord. 3 hoog over zeker 50 meter in die omstandigheden niet echt waarschijnlijk. Met een UGL gemakkelijk.
Dat is best een mannelijke worp :')
pi_86477415
@John_Gotti2 ja stukje zal er wel voor de film ingeschreven zijn, want er zijn in de dish nu niet veel hoge gebouwen. Maar ondanks dat hou ik het niet voor onmogelijk, epinephrine maakt veel mogelijk onder battle bedingingen.
pi_86477625
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:37 schreef John_Gotti2 het volgende:

[..]

Ik snap waar je op doelt, ik doel op deze scene: Beter kunnen werpen dan de gemiddelde soldaat oke, maar die is toch echt hollywoord. 3 hoog over zeker 50 meter in die omstandigheden niet echt waarschijnlijk. Met een UGL gemakkelijk.
Vergeet niet het feit dat die zomaar daar open en bloot kan staan zonder neer geknald te worden door die gasten :')
Er was eens....
pi_86477626
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:56 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ik begrijp niet hoe het kan dat jij als (helicopter) piloot niet zou weten wat er gebeurt als de staart rotor van een heli buiten werk word gesteld,
Dat weet ik wel. Dat beschrijf ik toch in mijn posts, of niet soms?
pi_86477669
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:08 schreef Andyy het volgende:

[..]

Jij vliegt sowieso zonder staartrotor :+
Ik heb 130+ uur ervaring op heli's met staartrotor.
pi_86477889
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:48 schreef Maitje het volgende:

[..]

Vergeet niet het feit dat die zomaar daar open en bloot kan staan zonder neer geknald te worden door die gasten :')
Maitje vergeet zelf niet dat veel van die gasten niet of amper konden schieten en high on Khat waren.
pi_86477939
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:54 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Maitje vergeet zelf niet dat veel van die gasten niet of amper konden schieten en high on Khat waren.
Ow..

Maar heb het nu over de film hé ;)
Er was eens....
pi_86478054
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:48 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dat weet ik wel. Dat beschrijf ik toch in mijn posts, of niet soms?
Ja ik heb het gelezen, en vind het jammer dat er van jouw caliber niet meer piloten zijn.
  woensdag 15 september 2010 @ 21:57:15 #24
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_86478080
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:54 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Maitje vergeet zelf niet dat veel van die gasten niet of amper konden schieten en high on Khat waren.
Net als het feit dat je de taliban op je blote knieën mag bedanken dat ze het handiger vinden om de kolf van de AK af te halen.. :')
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_86478086
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:54 schreef Maitje het volgende:

[..]

Ow..

Maar heb het nu over de film hé ;)
Ja ik ook
pi_86478178
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:57 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Net als het feit dat je de taliban op je blote knieën mag bedanken dat ze het handiger vinden om de kolf van de AK af te halen.. :')
Dat is toch veel te zwaar zo'n kolf :P En dat ik dan 3 patroonmagazijnen nodig heb om 1 patroon te raken, dat neem ik maar voor lief
pi_86478185
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:57 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Net als het feit dat je de taliban op je blote knieën mag bedanken dat ze het handiger vinden om de kolf van de AK af te halen.. :')
Ja maar dan word het special. Dat je met een AK nog niet eens de breede knat van een schuur kan treffen, zelfs niet als je er al instaat vergeten die gasten
pi_86478424
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:56 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ja ik heb het gelezen, en vind het jammer dat er van jouw caliber niet meer piloten zijn.
Rare opmerking... Je hebt het gelezen, waarom zeg je dan alsnog dat je het raar vindt dat ik het niet zou begrijpen? Ik leg juist uit wat er niet klopt en wat er gebeurt als de staartrotor eraf knapt met voorwaartse snelheid. En tja, er zijn genoeg (ervaren) piloten die niet snappen hoe hun eigen heli nou precies werkt (ik zal er maar niet bij zeggen daar Amerikaanse piloten tussen zitten, want dan word jij weer pissig). En dat zeg ik vanuit persoonlijke ervaring.
Ik zeg niet dat het zo gebeurt is in het echt, maar zoals het in Blackhawk Down wordt gepresenteerd is het niet realistisch, of de piloot fuckte het op.
pi_86478522
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:57 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ja ik ook
:?

Het is een film.
Ik zie een man een granaat gooien op een bergje terwijl de kogels om z'n oren vliegen en jij hebt het over niet of amper kunnen schieten...

Films=acteurs? :)
Er was eens....
pi_86478897
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:05 schreef Maitje het volgende:

[..]

:?

Het is een film.
Ik zie een man een granaat gooien op een bergje terwijl de kogels om z'n oren vliegen en jij hebt het over niet of amper kunnen schieten...

Films=acteurs? :)
Ik bedoelde daar de skinnies mee. Die gasten trokken al rond 12:00 de bladjes van de takken, en konden over het algemeen niet schieten en moesten het dan ook meer van quantiteit hebben dan van qualiteit.
pi_86478976
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:12 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ik bedoelde daar de skinnies mee. Die gasten trokken al rond 12:00 de bladjes van de takken, en konden over het algemeen niet schieten en moesten het dan ook meer van quantiteit hebben dan van qualiteit.
Ok
Er was eens....
  woensdag 15 september 2010 @ 22:15:04 #32
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_86479053
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:04 schreef Lightning_NL het volgende:

[knip]
Het is alweer een tijdje geleden dat ik die film heb gezien (als het in de film al waarheidsgetrouw is weergegeven) maar ging die heli niet neer op het moment dat er gefastroped werd, en er daardoor geen voorwaartse beweging was?
Of heb jij het over een andere heli?
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_86479204
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:15 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Het is alweer een tijdje geleden dat ik die film heb gezien (als het in de film al waarheidsgetrouw is weergegeven) maar ging die heli niet neer op het moment dat er gefastroped werd, en er daardoor geen voorwaartse beweging was?
Of heb jij het over een andere heli?
Ja, ik viel zelf in slaap tijdens het kijken van de film, maar door een beetje op Youtube te kijken kwam ik er achter dat er inderdaad 2 crashes plaatsvinden. Eerst de Super61, die hovert inderdaad en wordt dan geraakt op de staartrotor, dan gaat ie spinnen ja. De Super64 wordt geraakt op de staartrotor tijdens voorwaartse vlucht. De romp+staart werken in dat geval als windvaan en zorgen ervoor dat de helicopter niet gaat rondspinnen. Totdat je snelheid te laag wordt en de torque het wint van de wind. Soort van woordgrapje :')

Dus als de vlieger in het geval zoals het gebeurt in de film gewoon door was blijven vliegen op snelheid, had hij hunzelf naar veiligheid kunnen vliegen.
pi_86486161
Man ben jij een arrogante flikker.
pi_86486168
na saving private ryan is dit de veste oorlogsfilm :p

dat wilde ik ff zegge
Nothing to see here, carry on
pi_86486501
quote:
Op donderdag 16 september 2010 03:18 schreef Sine_Pari het volgende:
Man ben jij een arrogante flikker.
Als jij zoiets ineens zegt, wil je er dan ook even bij vertellen waarom je dat vindt? Volgens mij heb ik in mijn post weinig aanstootgevends gezegd... Het lijkt erop dat jij makkelijk op je teentjes getrapt bent zeg... Of je snapt gewoon totaal niet wat ik probeer over te brengen in mijn posts.
pi_86486638
Okay je bent hoogst waarschijnlijk nooit uitgezonden geweest, maar komt hier aanzetten met hoe de piloten het wel even hadden moeten doen, en dat de piloot fuckte het op. Het is lekker makkelijk om van achter je computer commentaar te leveren, is het niet? Alhoewel het hier om een film gaat, is deze nog altijd gebaseerd op werkelijke gebeurtenissen. En of dit nu wel of niet voor de 100% zo in beeld gebracht word als het gebeurt is, spreek je hier nog altijd over collega piloten die hun leven gelaten hebben onder meer dan moeilijke omstandigheden. Dus nogmaals ik vind je een zelf ingenome arrogante eikel.
pi_86486682
Ik denk eerder dat jouw Nederlands begrijpend lezen niet meer is wat het geweest is sinds je in de USA woont, want je zult toch echt mijn posts beter moeten leren lezen. Dit heeft niks met mijn uitzendervaring of achter de computer zitten te maken, echt niks. Er wordt hier gevraagd naar realisme in de film en ik geef gewoon antwoord op wat ik zie en wat daar wel of niet realistisch aan is.
Voor een SF mannetje ben je wel erg aan het janken zeg... Damn... Ga eens neuken ofzo, je klinkt veel te gefrustreerd.
pi_86486746
Nee ik lees wat jij post zonder problemen, maar ik lees ook tussen de regels door. En zie een mannetje dat in zijn (dienst) leven nog geen moer gepresteerd heeft, maar hier de branie speelt. Toevalliger wijze kon ik die piloten en weet dus dat het niet zulke arrogante aangevers waren als jij hier bent. En ze waren ook niet zulke pubers met je ga neuken. Flikker even heel snel op eikel!
pi_86487137
je komt nou eenmaal enorm gefrustreerd over. Ik heb al heel wat gepresteerd in mijn (dienst) leven en ik snap niet waarom je daar steeds over moet beginnen. Ik geef alleen antwoord op de ts over het realisme in de film, en dan kom jij ineens de dramaqueen uithangen tegenover mij.

Neem een chillpill kerel. Ik zei alleen maar dat een helikopter door kan vliegen zonder staartrotor, zolang ie voorwaartse snelheid heeft.

[ Bericht 21% gewijzigd door Lightning_NL op 16-09-2010 08:33:31 ]
pi_86489220
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:26 schreef Lightning_NL het volgende:
je komt nou eenmaal enorm gefrustreerd over. Ik heb al heel wat gepresteerd in mijn (dienst) leven en ik snap niet waarom je daar steeds over moet beginnen. Ik geef alleen antwoord op de ts over het realisme in de film, en dan kom jij ineens de dramaqueen uithangen tegenover mij.

Neem een chillpill kerel. Ik zei alleen maar dat een helikopter door kan vliegen zonder staartrotor, zolang ie voorwaartse snelheid heeft.
Ja ik raak mischien ook wel gefrustreerd door lieden zoals jij. En ik begin niet over jou prestaties, dat doe je zelf. Ik zet er enkel hele grote vraagtekens bij. Want als ik bv. zaken als dit lees;
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:53 schreef Lightning_NL het volgende:
Voor wat betreft het crashen van de heli snap ik niet waarom ie rond spint, dat lijkt me niet echt realistisch.
en
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:56 schreef Lightning_NL het volgende:
edit: oh wacht, er worden 2 blackhawks neergeknald in het verhaal? Ik ken de film niet zo goed.
vraag ik me toch echt af in hoevere jij een luchtmacht piloot bent. Jij weet dus niet dat een helicopter die zijn staart rotor mist om de eigen as gaat draaien? En kom me niet weer aanzetten met je voorwaardse snelheid want daar kom je eerst later mee aankaken (als dat al klopt). En als luchtmacht piloot heb jij nog nooit gehoord dat er twee helicopters boven de dish zijn neer gehaald door RPG7's? Of met andere woorden jou baas die jou volgens eigen zeggen zo veel beter opleid dan welke andere piloot dan ook stuurd je op pad zonder te vertellen wat de eventuele gevaren kunnen zijn?
Maar zelfs als je dat niet zou weten, zou je toch moeten weten dat het bij de film over een waar gebeurd actie gaat. Ik vind het meer dan ongepast dat jij hier even propagandeerd dat als het zo gebeurt was ze wel even dood leuk hadden kunnen doorvliegen en het dan om een fuck up van de piloten handelen moet. Jou commentaar heeft in mijn ogen dus ook niks meer te doen met het beschrijven van het wel of niet realistisch zijn van de film, maar veel meer met het je zelf willen profileren als super piloot. En ik vind het dan ook nogal laag en arrogant als je zelf al aangeeft dat je niet genoeg van de materie weet, hier (indirect) het kunnen van collega piloten in vraag trekt en jezelf profileerd als de man die het wel even gefixed zou hebben. Hoe dan ook je bent in mijn ogen enkel een puber die veilig vanachter zijn computer geen moment onbenut laat om op te scheppen hoe geweldig hij toch wel niet is. Jammer genoeg doe je het dan ook nog eens in dit topic waar ik toevalliger wijze nogal bekend met de materie ben, en de omgekomen piloten kon en Mike Durant ken.
pi_86490972
Hoi,

iedereen weer vriendjes spelen ?
Bah !
  donderdag 16 september 2010 @ 11:04:20 #43
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_86491014
*Pakt de zoveelste bak popcorn.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_86492118
Altijd leuk een wedstrijdje ver pissen. In dit geval ga ik voor Lightning_NL.
pi_86492384
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:35 schreef Sloggi het volgende:
Altijd leuk een wedstrijdje ver pissen. In dit geval ga ik voor Lightning_NL.
Meen je dat. Een beetje een keyboardhero imo.
pi_86492608
Zoals ik het lees noemt hij de crash geen onkunde van de betreffende piloot maar een slechte weergave van de werkelijkheid in de film.
pi_86492855
Nice, straks een discussie over de discussie :) Met al die popcorn die hier gevroten wordt is het bijna onmogelijk dat iedereen nog de fittest haalt ;)
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_86494858
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:59 schreef Remco026 het volgende:
Dat is toch veel te zwaar zo'n kolf :P En dat ik dan 3 patroonmagazijnen nodig heb om 1 patroon te raken, dat neem ik maar voor lief
Die mannetjes geloven dat als Allah wil dat ze raakschieten, hij de kogels naar hun doel leidt. Daarom hoeven ze ook niet echt te kijken tijdens het schieten, zo ongeveer in de richting van het doel is goed genoeg, Allah doet de rest.
Ja, ik generaliseer.
pi_86495105
Ik had nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen, maar in mijn ogen geeft Lightning_NL gewoon vanuit zijn persoonlijke ervaring informatie over het gedrag van heli's zonder staartrotor. Ik zie het probleem ook niet zo.
Ja, ik generaliseer.
pi_86495261
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:57 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Net als het feit dat je de taliban op je blote knieën mag bedanken dat ze het handiger vinden om de kolf van de AK af te halen.. :')
Doen ze dat zodat ze hun AK makkelijker onder de kleding kunnen verbergen? Of is dat gewoon iets dat 'hip' is onder die gasten?
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')