Tot nu toe alleen afwijzingenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:30 schreef Maraca het volgende:
Hoe gaat het met je sollicitaties Stephan?
Dat is het belangrijkste.. doorzettenquote:Op woensdag 15 september 2010 11:43 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen afwijzingen![]()
Maar ik blijf doorzetten , gisteren er weer 1 verstuurd
50 mensen op 1 functiequote:Op woensdag 15 september 2010 11:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste.. doorzettenHoorde van een intercedente dat soms wel meer dan 50 mensen reageren op 1 functie
Dus vat het niet persoonlijk op als je wordt afgewezen en stuur zoveel mogelijk brieven
Ja, en toen was de deadline nog niet eens in zichtquote:Op woensdag 15 september 2010 12:02 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
50 mensen op 1 functie
Elke dag kijk ik op sites zoals monsterboard.nl/nationalevacaturebank.nl/jobrapido/werk.nl/uitzendbureau.nl
Kranten doornemen elke dag
![]()
En elke week het uitzendbureau bellen
Bedoel je als aangenomen bij een bedrijf?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:38 schreef Maraca het volgende:
Wanneer is het gepast om het uitzendbureau te bellen n.a.v. een sollicitatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het dorp heeft 6989 inwonersquote:Op woensdag 15 september 2010 13:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Weet iemand trouwens wat er zo speciaal is aan de kermis in Roelofarendsveen ()?
Njah, heb daar maar 3 maanden of langer ingevuld en later "niet bereid"quote:Op woensdag 15 september 2010 13:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Op welke termijn je bereid bent te verhuizen ofzo...
quote:Op woensdag 15 september 2010 12:45 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Bedoel je als aangenomen bij een bedrijf?
Denk zo snel mogelijk
Nou, ze hadden een vacature online staan en ze zochten "per direct" iemand .. en het toeval wil dat ik "per direct" beschikbaar benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Maandag ofzo?quote:Op woensdag 15 september 2010 12:38 schreef Maraca het volgende:
Wanneer is het gepast om het uitzendbureau te bellen n.a.v. een sollicitatie?
Ik winquote:Op woensdag 15 september 2010 17:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hallo![]()
Vandaag weer 2 sollicitaties verstuurd
Kun je beter niet zon plak kabelgoot gebruiken? zit dubbelzijdig tape aan en plak je zo op de muur.quote:Op woensdag 15 september 2010 16:08 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Maandag ofzo?Dan moeten ze het sowieso gelezen hebben. Heb je in je brief ook vermeld dat je contact op zou nemen?
Vandaag gewoon echt aan school gezeten. Vergt veel doorzettingsvermogenHet zijn gewoon allemaal opdrachten die je op de computer moet maken en ja dan weet je het wel
Ik moet m'n tv trouwens verplaatsen van m'n kledingkast naar een lager kastje (want ik ben half blind en kan niet tv kijken op deze manier) Punt is dat het stopcontact aan de ene kant van m'n deuropening zit (aan de kant van de kledingkast) en het kleine kastje aan de andere kant van de deuropening. Moet ik dus de kabel en stekkerdraad boven m'n deur leiden met spijkers ofzo
Ik ben bang dat ik straks de muur doormidden sla
Ik 0, wat krijg ik?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik winHeb er 4 de deur uit gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat ook al aan dubbelzijdig tape te denken, dat heb ik wel in huis. Moet alleen nog verlengsnoer hebben voor de stekkerdraad want die is niet lang genoeg.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:12 schreef TheKC het volgende:
[..]
Kun je beter niet zon plak kabelgoot gebruiken? zit dubbelzijdig tape aan en plak je zo op de muur.
Je had toch al werk als docent?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik winHeb er 4 de deur uit gedaan
Moet je dan geen fulltime training volgen?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:36 schreef Ronaldsen het volgende:
@de werkzoekers:
Mocht je helemaal geen werk kunnen vinden, kun je altijd nog tijdelijk bij een callcenter gaan werken van bijv. KPN
best redelijk leuk werk voor als het tijdelijk is
Nog niet en het is ook niet zeker dat ik daarvoor betaald ga wordenquote:Op woensdag 15 september 2010 19:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Je had toch al werk als docent?
ja maar dat duurt 1 week dus dat valt mee.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet je dan geen fulltime training volgen?
Ja, maar al niet haalbaarquote:Op woensdag 15 september 2010 19:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ja maar dat duurt 1 week dus dat valt mee.
ook niet in de herfstvakantie ofzo of zit je niet meer school?quote:Op woensdag 15 september 2010 19:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar al niet haalbaarBen geen week fulltime beschikbaar..
Ik zit op school en ik ga zelf lesgeven, dus dan zou het wel kunnen in de vakantiequote:Op woensdag 15 september 2010 19:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ook niet in de herfstvakantie ofzo of zit je niet meer school?
'Kuiken', niet kijkenquote:Op woensdag 15 september 2010 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk geen halve films
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kuik je een film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"hoe kuik je een film?" pffquote:Op woensdag 15 september 2010 21:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kuik je een film
was je het vergeten?klaasje mss wordt je een beetje oudquote:Op woensdag 15 september 2010 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fffffuuuuu-
Cast Away had ik dus echt wel willen zien
quote:Op woensdag 15 september 2010 21:41 schreef TheKC het volgende:
[..]wat is dat voor dialectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Jij bent hier al 85 hoorquote:Op woensdag 15 september 2010 21:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
was je het vergeten?klaasje mss wordt je een beetje oud
das nog lang niet zo oud als Sinterklaasquote:Op woensdag 15 september 2010 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij bent hier al 85 hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |